Waar haal ik voor m'n Sony Ericsson T68i ringtones? kan ik gewoon midi files ernaartoe zenden net als gif plaatjes?
ik gebruik d'r m'n palm voor, maarja als je geen palm hebt schiet dat niet zo op (ik heb bijdeweg een t39, maar een t68 werkt identiek)
op de wapsite van esato.com(http://wap.esato.com) staan er een paar die je kunt downloaden, maar ik weet niet of je daar ook je eigen ringtones heen kunt sturen...
Ik heb een iPaq, is daar ook een progje voor toevallig?Op donderdag 04 april 2002 00:27 schreef Dericteur het volgende:
ik gebruik d'r m'n palm voor, maarja als je geen palm hebt schiet dat niet zo op (ik heb bijdeweg een t39, maar een t68 werkt identiek)
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ericsson ringtones hebben het .emy formaat.
Een voorbeeld:
BEGIN:EMELODY
VERSION:1.0
MELODY:C+cBGDCEGGGGppppC+cBGDCG+C+C+C+C
END:EMELODY
Een voorbeeld:
BEGIN:EMELODY
VERSION:1.0
MELODY:C+cBGDCEGGGGppppC+cBGDCG+C+C+C+C
END:EMELODY
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
500 maar? Dacht dat het interne geheugen van m'n telefoon +/- 1mb was. Dus dan passen er 1024 ringtones erop. Maarja het geheugen wordt ook gedeeld door de plaatjes. Die zijn meestal groter dan 1 kb.Op donderdag 04 april 2002 23:38 schreef doubleduh het volgende:
die ringtones zijn meestal nog geen kilobyte groot, volgens mij passen er zeker 500 op
...op mijn 3330 kon ik er maar liefst 1 zelf maken en 1 downloaden via wap500 maar?
maar je hebt gelijk, er passen er nog veel meer op als het geheugen leeg is
En heeft iemand al een plek waar je nieuwe ringtones kan downloade?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Je kan nieuwe ringtones gewoon bij de betaal ringtone sites halen. Ze zetten nl vaak een midi file als preview, wat je weer kan omzetten met een app. in .imy file, of rttl file voor nokia.
en welke app is dit dan mijn waarde Z___Z 
ik gaat wel even zoeken op google...but feel free to answer anytime
thnx voor je hulp!
ik gaat wel even zoeken op google...but feel free to answer anytime
thnx voor je hulp!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Kijk eens op www.grapster.comOp woensdag 03 april 2002 20:33 schreef Z___Z het volgende:
Waar haal ik voor m'n Sony Ericsson T68i ringtones? kan ik gewoon midi files ernaartoe zenden net als gif plaatjes?
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
Pagina: 1