Toon posts:

flash navigatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat vinden jullie v/d volgende flash navigatie, hij is nog niet klaar, en werkt nog niet perfect, maar het idee is er. Ik wil mijn eigen site zo simpel moghelijkhouden ... met veel scripting ...

http://www2.hku.nl/~patrick/navigatie

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Best geinig... maar wat is het nut :?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
netjes, alleen wel irritant dat je alleen op het rooie balletje kan klikken, dat zullen veel bezoekers niet direct doorhebben...

[edit]
dat draggen is leuk maar werkt nog lang niet perfect... af en toe doet ie het wel, en dan weer niet :?

Verwijderd

Topicstarter
het nut ??? uhmmm ... fun ??? Over dat draggen, ik weet het, ik ga nu een betere versie maken. De bedoeling is dus dat de site geen design krijgt, alleen maar wit met inhoud ... en de geinige navigatie erbij ... wil een beetje organische navigatie maken, wanneer je op een woord gaat klikken zal ook op de zelfde elastische manier een submenu tevoorschijn komen ... beetje zoals yugo in 1 van zijn experimenten heeft gedaan!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is wel leuk enzo, maar het is absoluut niet praktisch in de huidige vorm, en vraag me af of een suffe internetter het begrijpt :?

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik vind die rode knopjes te klein om op te klikken. Ik zou of het rondje wat groter maken of ook de tekst klikbaar maken.

I'll be back

Pagina: 1