beklaag over users die in HK blijven hangen...

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Regelmatig is er hier een topic te vinden...

users die eenmaal de grens hebben gehaald, en daarna alleen nog maar in HK blijven hangen. Geen enkel nuttig stuk info toe te voegen hebben...
En dan hoor je wel dat die users een HK verbod krijgen oid.
Ik weet verder niet of dat ook uitgevoerd word, of tot hoeverre, daar gaat het verder niet over...

maaruh, in de hk zitten enkele moderators, die behalve hun posts in HK en SU (SM :?) verders ook niets te zeggen hebben.

hoe zit het met de modjes?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is niet waar wat je zegt... heel simpel. Het is niet zo dat users die alleen in de HK posten daaruit geband worden....

sim-pel. Dus mods ook niet...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daarbij: over welke modjes heb je het dan? Modden is een functie. Dat is sowieso niet te vergelijken met een gewone user. Het modden an sich is al een nuttige bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 20:33 schreef HlpDsK het volgende:
En daarbij: over welke modjes heb je het dan? Modden is een functie. Dat is sowieso niet te vergelijken met een gewone user. Het modden an sich is al een nuttige bijdrage.
Lewella, lunatic...

(niet jij hoor... volgens mij ben jij overal :?)

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 20:36 schreef Dirk-Jan het volgende:

[..]

Lewella, lunatic...

(niet jij hoor... volgens mij ben jij overal :?)
Ten eerste komen die personen ook op hele andere plaatsen op het forum (en plaatsen waar alleen crew bij kan komen) en ten tweede hebben die personen een "taak" die ze uitvoeren.

In modereren gaat een enorme berg tijd zitten (verkijk je daar niet op). De meeste mods zijn er minstens 2 uur per dag mee bezig. Vrij logisch dat je dan niet op alle fora kunt begeven en dat je jezelf voornamelijk op je "eigen" fora begeeft. Daarnaast leveren ze een uiterst nuttige bijdrage aan GoT natuurlijk.

Ik zie je hele punt niet zo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang ze de sfeer niet verpesten is er weinig aan de hand lijkt me.

Lunatic verpest de sfeer voor een paar gasten door ze te bannen, verder niet eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Daarnaast mag jij mij voorbeelden noemen van users die uit de HK gekickt worden omdat ze alleen maar daar posten... met "En dan hoor je wel dat die users een HK verbod krijgen oid." komen we ook niet verder... Ik zou iig geen voorbeelden weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het een tijdje gehad.... Dat ik VOORAL in de HK zat.... Dat begon me heel erg te vervelen.... Nu zit ik vooral in LA en TFF :) Dat doe ik nu weer een tijdje.... Dan weer een tijdje de techfora, dan weer een tijdje de HK etc.... Maar ja.... Mijn toevoeging op GoT is dus een tijdje vooral "gezelligheid" geweest.... Maar nu ga ik maar wat met de crew lullen :P Vind ik nu leuk.... Leer je wat over T.net en GoT zelf 8-)

Is ook heel leuk hoor! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 21:05 schreef Plague het volgende:
Ik heb het een tijdje gehad.... Dat ik VOORAL in de HK zat.... Dat begon me heel erg te vervelen.... Nu zit ik vooral in LA en TFF :) Dat doe ik nu weer een tijdje.... Dan weer een tijdje de techfora, dan weer een tijdje de HK etc.... Maar ja.... Mijn toevoeging op GoT is dus een tijdje vooral "gezelligheid" geweest.... Maar nu ga ik maar wat met de crew lullen :P Vind ik nu leuk.... Leer je wat over T.net en GoT zelf 8-)

Is ook heel leuk hoor! *D
Zoiets heb ik ook, alleen trekt me de HK niet zo bepaald. Ik wil best wel een keer lol hebben, maar meestal ben ik hier wat serieuzer bezig en probeer ook andere te helpen zoveel ik kan.

Soms is het wel moeilijk met bepaalde "HK"-gedragsusertjes maargoed.

[voor-de-modjes-enzo]
Ik kom hier dus niet bepaald voor de HK en kan er best wel mee leven als het weggaat ofzow :+
[/voor-de-modjes-enzo]

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 21:19 schreef Vinnie het volgende:

[..]

Zoiets heb ik ook, alleen trekt me de HK niet zo bepaald. Ik wil best wel een keer lol hebben, maar meestal ben ik hier wat serieuzer bezig en probeer ook andere te helpen zoveel ik kan.

Soms is het wel moeilijk met bepaalde "HK"-gedragsusertjes maargoed.

[voor-de-modjes-enzo]
Ik kom hier dus niet bepaald voor de HK en kan er best wel mee leven als het weggaat ofzow :+
[/voor-de-modjes-enzo]
Ik heb wel een handicap over gehouden aan de HK, je gaat sneller onzin posten, en minder serieus reageren... Jammer is dat! Het word gewoon moeilijk om niet op HK niveau te posten... >:)

En ik denk dat je er ook wel wat van leert: Dat got een mooie comunity is! :Y) (serieus!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 21:25 schreef Plague het volgende:

[..]

Ik heb wel een handicap over gehouden aan de HK, je gaat sneller onzin posten, en minder serieus reageren... Jammer is dat! Het word gewoon moeilijk om niet op HK niveau te posten... >:)

En ik denk dat je er ook wel wat van leert: Dat got een mooie comunity is! :Y) (serieus!)
Och, ban jezelf van de HK en dan komt het wel goed hoor O-) ;)

Maar idd, GoT is een echte mooie community O+

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bijhouden van de HK (+SG tegenwoordig :)) kost al genoeg tijd :D

om dan ook nog eens actief tech te gaan posten ;)

Maar sowieso heb je het als mod naast dat je 'gewoon' user al gewoon druk met het modereren van je fora. Kijk als ik eens door Active Topics surf, en ik zie eens een tech-topicje wat ik snel kan beantwoorden als het nog neit beantwoord is, dan wil ik daar heus wel op antwoorden. ;)

Daarnaast moet je bv ook veel SM-s afhandelen en ben ik veel in LA te vinden, omdat ik het wel leuk vind om users te woord te staan over bepaalde dingen of te discussieren. En daarnaast de nodige dingen in crewfora.

Mensen die gaan posten om het posten om in HK te komen, die worden aangepakt. Heb je die weg echter normaal bewandeld, en je gedraagt je gewoon en post leuk in HK, dan kijken we niet meer naar je techdingen. Dat klinkt misschien krom, maar die mensen die meehelpen aan de sfeer heb ik liever in de HK dan dat je met ratio's moet gaan werken om mensen te verplichten om in techfora te gaan posten.

Dan worden de techfora pas vervuild met replies die niks toevoegen. Nu reageren dus alleen de mensen die wél iets te zeggen hebben... dus ook weinig problemen lijkt me :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 21:36 schreef LuNaTiC het volgende:
Bijhouden van de HK (+SG tegenwoordig :)) kost al genoeg tijd :D

om dan ook nog eens actief tech te gaan posten ;)

Maar sowieso heb je het als mod naast dat je 'gewoon' user al gewoon druk met het modereren van je fora. Kijk als ik eens door Active Topics surf, en ik zie eens een tech-topicje wat ik snel kan beantwoorden als het nog neit beantwoord is, dan wil ik daar heus wel op antwoorden. ;)

Daarnaast moet je bv ook veel SM-s afhandelen en ben ik veel in LA te vinden, omdat ik het wel leuk vind om users te woord te staan over bepaalde dingen of te discussieren. En daarnaast de nodige dingen in crewfora.

Mensen die gaan posten om het posten om in HK te komen, die worden aangepakt. Heb je die weg echter normaal bewandeld, en je gedraagt je gewoon en post leuk in HK, dan kijken we niet meer naar je techdingen. Dat klinkt misschien krom, maar die mensen die meehelpen aan de sfeer heb ik liever in de HK dan dat je met ratio's moet gaan werken om mensen te verplichten om in techfora te gaan posten.

Dan worden de techfora pas vervuild met replies die niks toevoegen. Nu reageren dus alleen de mensen die wél iets te zeggen hebben... dus ook weinig problemen lijkt me :)
Duke nukem style: Hail to the king baby! :+

Je haalt me de woorden uit de mond! :* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 03 april 2002 20:47 schreef Sinterklaas het volgende:
Zolang ze de sfeer niet verpesten is er weinig aan de hand lijkt me.

Lunatic verpest de sfeer voor een paar gasten door ze te bannen, verder niet eigenlijk :)
ja maar dat moet ik altijd vragen aan iedereen >:)

toch maar eens aan Grrrrrene vragen of ik geen banrechten mag krijgen :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 21:44 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

ja maar dat moet ik altijd vragen aan iedereen >:)

toch maar eens aan Grrrrrene vragen of ik geen banrechten mag krijgen :+
Kijk dit soort reacties: Is dat nou het syndroom van HK?

niet zo goed meer ECHT serieus kunnen reageren? of zit dat gewoon van jongs af aan in je aard? :+

Ik heb er niets op tegen, maar soms erger ik me eraan, terwijl ik het zelf ook doe.... :? (in dit geval niet hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 03 april 2002 22:04 schreef Plague het volgende:

[..]

niet zo goed meer ECHT serieus kunnen reageren? of zit dat gewoon van jongs af aan in je aard? :+

Ik heb er niets op tegen, maar soms erger ik me eraan, terwijl ik het zelf ook doe.... :? (in dit geval niet hoor ;) )
oh het zit wel gewoon in me hoor :)

Maar ik weet meestal wel wanneer ik het kan laten en wanneer niet. Soms mag je best af en toe een grappige toon erdoor heen gooien, dat geeft niks. Ik heb verder al een aardig lange en serieuze post gedaan, en zo gaat dat in bijna alle non-HK fora hoor :)

Dat mag je gerust nachecken, wat dat betreft ben ik gewoon serieus en onderbouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 22:04 schreef Plague het volgende:

[..]

ik noem dat gewoon relaxed reageren met een goede dosis humor. Het punt wat hij aangeeft is gewoon dat hij geen banrechten heeft.

Als dit HK-virus is dan zou dat volgens mij meer verbreid mogen zijn omdat het in het algemeen een hoop flames in de kiem smoort is mijn overtuiging.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*bekent*

ik post nog (bijna) alleen maar HK, denk wel een stuk of 6000 posts HK, en check mijn postcount voor mijn tech...

maar dat komt (denk ik bij wel meer) omdat mijn kennis nog niet van dusdanig niveau is dat ik mee kan praten met alles op de tech fora, ik zit hier voornamelijk om te lezen en leren.
Ik wil hier ook niet het niveau naar beneden gaan halen, of mensen 'pesten' met HK-achtige opmerkingen in tech fora, die ik maak omdat ik nog geen kijk heb op de dingen.

dus: een user als bijv mij bannen uit de HK zou onrechtvaardig zijn (neem mezelf ff als voorbeeld) omdat ik hier niet ben VOOR DE HK.
En het probleem is, zoiets kan je niet checken. Sommigen zullen hier best alleen komen voor de HK, maar ik denk niet dat die lang blijven, aangezien HK meestal ook nog wel wat computer-related is, en de HK maar 1 subforum is op een computer-forum.

heb je interesse in alles, blijf je wel hangen, anders heb je denk ik snel zoiets van "heej, fok! :) "
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk maar zo; zonder de Modjes was de HK een zeer vervelend forum vol met posts van mensen die een zinloos topic openen voor een zinloze opmerking.

En dat je meer mellow gaat reageren (ja toevalling heb ik party Animals - Have you ever been Mellow aan staan :P),kan wel kloppen. Maar ja oordeel zelf wat is leuker ?
Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:RKjQliNHrYcC:www.prentrom.com/pictures/party.jpg Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:pIfyn9KoigoC:www.ansi.org/rooms/room_10/public/00_Awds_gallery/boring.jpg
Party . . . . . . of . . . . . Serieus ?
Dat dacht ik ook, alleen moet het wel onder supervisie blijven en zoals u ziet heeft er bij de party een Mod plaats genomen aan de tafel, dus dat zit wel snor.

Alleen wil ik nog wel even reageren op de topic titel want die kun je ook opvatten in de zin van Mensen die verslaafd zijn aan het starten van echte domme topics zoals; Ik moet poepen,ik ga slapen etc., deze mensen blijven ook in de HK hangen en vervelen zich blijkbaar zo erg, dat ze vervelend gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 23:01 schreef RutgerB het volgende:
Ik denk maar zo; zonder de Modjes was de HK een zeer vervelend forum vol met posts van mensen die een zinloos topic openen voor een zinloze opmerking.

En dat je meer mellow gaat reageren (ja toevalling heb ik party Animals - Have you ever been Mellow aan staan :P),kan wel kloppen. Maar ja oordeel zelf wat is leuker ?
[afbeelding] [afbeelding]
Party . . . . . . of . . . . . Serieus ?
Dat dacht ik ook, alleen moet het wel onder supervisie blijven en zoals u ziet heeft er bij de party een Mod plaats genomen aan de tafel, dus dat zit wel snor.

Alleen wil ik nog wel even reageren op de topic titel want die kun je ook opvatten in de zin van Mensen die verslaafd zijn aan het starten van echte domme topics zoals; Ik moet poepen,ik ga slapen etc., deze mensen blijven ook in de HK hangen en vervelen zich blijkbaar zo erg, dat ze vervelend gaan doen.
U heeft een . :)

Maar ik doelde meer op gevallen waar net op hoog niveau word gediscussieerd, en dan komt er ineens zo'n echte HK reactie tussendoor |:(

was een tijdje geleden ook:

Iemand zijn vader was overleden, zo iemand heeft steun nodig, en hij vond de crematie heel mooi enzo. Komt er ineens zo'n lompe opmerking tussendoor: "Vuur is altijd mooi jah"

Dan heb ik zo iets van: ga dan lekker terug je HK hol in |:(

Maarja... wat ik al eerder zei, die gasten hou je altijd... Jammer... kan niet anders... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:06

Hoicks

Techno!

Op woensdag 03 april 2002 22:14 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

oh het zit wel gewoon in me hoor :)

Maar ik weet meestal wel wanneer ik het kan laten en wanneer niet. Soms mag je best af en toe een grappige toon erdoor heen gooien, dat geeft niks. Ik heb verder al een aardig lange en serieuze post gedaan, en zo gaat dat in bijna alle non-HK fora hoor :)

Dat mag je gerust nachecken, wat dat betreft ben ik gewoon serieus en onderbouwd :)
Psychologic Profile van LuNaTiC A.K.A. c*cks*ck*r :+ :

* Blijhoofd
* Kan ook zeer serieus overkomen, met goed gebruik van de aanwezige emoticons
* Strategisch onderbouwd
* Snelle maar doeltreffende denker
* Intelligent
* Sociaal met goede kennis van normen en waarden

Zo ken ik LuNaTiC als mod en op (#huiskamer)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 23:13 schreef Hoicks het volgende:

[..]

Psychologic Profile van LuNaTiC A.K.A. c*cks*ck*r :+ :

* Blijhoofd
* Kan ook zeer serieus overkomen, met goed gebruik van de aanwezige emoticons
* Stratechisch onderbouwd
* Snelle maar doeltreffende denker
* Intelligent
* Sociaal met goede kennis van normen en waarden

Zo ken ik LuNaTiC als mod en op (#huiskamer)
En zeer gevoelig voor slijmen via de mail :P, maar ik denk dat dit ook wel werkt :D

Maar als we gaan zeuren wat heeft deze reactie nou met dit topic te maken ?
"Dan heb ik zo iets van: ga dan lekker terug je HK hol in |:("
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Op woensdag 03 april 2002 23:16 schreef RutgerB het volgende:

[..]

En zeer gevoelig voor slijmen via de mail :P, maar ik denk dat dit ook wel werkt :D

Maar als we gaan zeuren wat heeft deze reactie nou met dit topic te maken ?
"Dan heb ik zo iets van: ga dan lekker terug je HK hol in |:("
:P
Hmm nee. dat was geen slijmpost. Ik wou gewoon even het profiel van LuNaTiC hier weergeven als relevantie m.b.t. dit onderwerp.

Ik ben het meestal met LuNaTiC eens wat betreft zijn mening en dat hk'ers niet speciaal een laag niveau hebben zoals hier sluimerd wordt aangemerkt.

Daarentegen voegt de HK wel degelijk wat toe, ik zie de hk als één grote kantine van een groot bedrijf waar je effe kan auwehoeren tussen de werkzaamheden (lees:posten) door.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Op woensdag 03 april 2002 23:07 schreef Plague het volgende:

[..]

U heeft een . :)

Maar ik doelde meer op gevallen waar net op hoog niveau word gediscussieerd, en dan komt er ineens zo'n echte HK reactie tussendoor |:(

was een tijdje geleden ook:

Iemand zijn vader was overleden, zo iemand heeft steun nodig, en hij vond de crematie heel mooi enzo. Komt er ineens zo'n lompe opmerking tussendoor: "Vuur is altijd mooi jah"

Dan heb ik zo iets van: ga dan lekker terug je HK hol in |:(

Maarja... wat ik al eerder zei, die gasten hou je altijd... Jammer... kan niet anders... ;)
Die opmerking steekt mij.

Het karakter van mensen wordt niet gevormd door de HK dat is allang gedaan. Die lompe opmerking die daar is gemaakt hoort daar idd niet thuis, maar dat heeft i.m.h.o. niks met de hk te maken. De normen en waarden van die gast die die lompe opmerking postte zijn gewoon beneden N.A.P. En ga me nu niet vertellen dat lompe users zo geworden zijn door de HK.

Act, think, react. Bij sommige mensen gaat het bij de middelste mis. En da's toch echt iets wat je in de normen en waarden bij debetreffende persoon moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kun je het verzieken in HK :?

het is daar toch 1 groot geijl :)
Pagina: 1