Toon posts:

duke nukem 4 ever xbox exclusive?!

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
huh duke 4 ever eerst op de box???

check hier

kan iemand dit bevestigen? zou wel super vet zijn :)

Verwijderd

1. het zou zeker niet vet zijn!!!!

2. dit lijkt me pure onzin

Verwijderd

Topicstarter
of het is een late 1 april grap.. maar op zich..

MS was wel al bezig met quake 4 exclusive.. dus waarom zouden ze niet wat geld erin gestopt kunnen hebben om de duke naar de box te halen?

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Denk niet dat dat zal gebeuren!!
Zou een wat mindere actie zijn vind ik!!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bij MS houdt exclusive vaak in dat het als console game(!!!) alleen op de X-Box komt. Dat is ook zo met Halo. Dus nog even w88 en dan is het HALO TIJD!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Ik zou het niet eens zo erg vinden.... DN4ever is inmiddels zo ontzettend gehyped dat het alleen maar kan tegenvallen...

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 19:58 schreef MrTinux het volgende:
Ik zou het niet eens zo erg vinden.... DN4ever is inmiddels zo ontzettend gehyped dat het alleen maar kan tegenvallen...
onzin, kijk maar naar de warcraft III (beta :P )

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:51

Jox444

Honestly....

X-box Only en X-box Exclusive betekent dat het alleen op de X-box verschijnt en niet op een andere consoles. Dus wel gewoon op de PC!! :P

Het is FRIET!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Geweldige bronvermelding ook bij dat artikel |:( :D

En DN4ever zou trouwens naar de GC komen, kan natuurlijk zijn dat MS met wat geld heeft lopen zwaaien, ze hebben hard goede titels nodig.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 19:39
Op woensdag 03 april 2002 19:50 schreef ugamer het volgende:
... zou wel super vet zijn :)
u bent gek.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op woensdag 03 april 2002 20:09 schreef D³ het volgende:
Geweldige bronvermelding ook bij dat artikel |:( :D

En DN4ever zou trouwens naar de GC komen, kan natuurlijk zijn dat MS met wat geld heeft lopen zwaaien, ze hebben hard goede titels nodig.
Zo hebben ze het tenminste wel bij Bungie gedaan :)

Verwijderd

MS eg zwakke actie om te zorgen dat ze alleen op x-box komen :(
ik bedoel als die x-box zo goed is waarom moet hij dan exclisoef voor x-box zijn

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 20:21 schreef OrkBozz het volgende:
MS eg zwakke actie om te zorgen dat ze alleen op x-box komen :(
ik bedoel als die x-box zo goed is waarom moet hij dan exclisoef voor x-box zijn
Tja, zo werkt dat nou eenmaal, zou ik ook doen...

Verwijderd

waarom niet voor pc... genoeg mensen downlo... kopen hem toch gewoon ? :)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Waarom zou MS eigenlijk die goede spellen weg bij de PC halen?

Mensen hebben een nieuwe computer nodig voor dat nieuwe spel, en hebben dus dan ook gelijk een windows versie daarbij.

Als ze goede spellen weg gaan halen, merken ze het denk ik ook wel bij de PC verkoop.

w00t

Verwijderd

waarom niet naar ps2?? sony heeft ook aardig wat $$$

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
ps2 EN gamecube zijn ongeschikt voor dnf, te weinig ram, is reeds bevestigd door George Broussard op het 3dr forum.

Verwijderd

Pardon? goede spellen??? Ben ik de enige die niet op dn4 zit te wachten?

Verwijderd

nee

Verwijderd

Boeie, zolang U2/UT2 maar op de pc uitkomen :)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
DN4EVER gaat zuigen! Kijk naar daikatana, dat was ook hopeloos verouderd toen het uitkwam. We willen tegenwoordig vette Multiplayer games, singleplayer deel valt op 2e rang bij mij.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op woensdag 03 april 2002 20:01 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

onzin, kijk maar naar de warcraft III (beta :P )
Beta is onderdeel van de hype. En Blizzard levert altijd kwaliteit af.

Wie developped DN4ever eigenlijk?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

*zucht* wanneer komen er gewoon weer heerlijke strategische spellen (RA, RA2, Transport Tycoon, Simcity) i.p.v. al dat geschiet van 13 in een dozijn. Begrijp me niet verkeerd, het kan best leuk zijn, en ik vermaak me er ook wel eens mee, maar er zijn er genoeg op dit moment zou je denken.

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Ben ik even blij dat ik niet echt van fps shooters hou :)

TMAXTINT

• InZane
  • Laatst online: 23:08
Op woensdag 03 april 2002 23:22 schreef Bamibal het volgende:
ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console, ik haat het spelen van fps op een console. :(
IK OOK!!!

Heb weleens bij iemand Quake 3 Arena op PS2 gespeeld en damn wat zuigt dat zeg. Ik brak zowat m'n handen op die controller.
Muis + keyboard is the only way for FPS.

Vond trouwens ook dat de graphics van mindere kwaliteit waren in vergelijking met PC en het was ook lang niet zo soepel.

Edit: Splitscreen is trouwens ook niet leuk. Kun je direct zien waar de ander zit :(

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Op donderdag 04 april 2002 10:42 schreef InZane het volgende:

[..]
Edit: Splitscreen is trouwens ook niet leuk. Kun je direct zien waar de ander zit :(
goh :+

Verwijderd

ach Ik heb de hoop op DNF al jaren geleden opgegeven.

2 jaar geleden was ik er nog nieuwsgierig naar maar nu maakt het me echt nix meer uit.
ALS hij alleen op de Xbox komt dan zijn er voor de rest v/d consoles + PC genoeg goede alternatieven :Z :Z

• baskabas
  • Laatst online: 14-10 00:23
Op donderdag 04 april 2002 08:27 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Beta is onderdeel van de hype. En Blizzard levert altijd kwaliteit af.

Wie developped DN4ever eigenlijk?
Volgens mij is/was TAKE 2 Interactive er mee bezig...

maar op de site is alleen dit te vinden: Duke Nukem Forever
(Volgens mij al flink verouderd...)

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik denk dat Duke Nukem 4ever nog wel enkele jaartjes zal duren. :(

• InZane
  • Laatst online: 23:08
Op donderdag 04 april 2002 11:41 schreef NOxie het volgende:

[..]

goh :+
Ja wakker ben ik he :+

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:31
Op woensdag 03 april 2002 20:46 schreef corpseflayer het volgende:
ps2 EN gamecube zijn ongeschikt voor dnf, te weinig ram, is reeds bevestigd door George Broussard op het 3dr forum.
Die mongolen van 3drealms liggen te ijlen. Ze zijn gewoon te lui om de mogelijkheden te bekijken op de PS2 en GC en daarom maar gewoon dat het toch niet zal draaien op deze consoles. Dat krijg je met die kutdevelopers die alleen maar voor de pc ontwikkelen.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 15:13
waarom is mijn post getrashed ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Biff
  • Laatst online: 30-01 21:57

Biff

waar zijn de visjes

Op donderdag 04 april 2002 19:08 schreef Fred_Perry het volgende:

[..]
Die mongolen van 3drealms liggen te ijlen. Ze zijn gewoon te lui om de mogelijkheden te bekijken op de PS2 en GC en daarom maar gewoon dat het toch niet zal draaien op deze consoles. Dat krijg je met die kutdevelopers die alleen maar voor de pc ontwikkelen.
'te lui'? Er is vet geld te verdienen op consoles. Zo is Quake 2 op Playstation en Q3 al op PS2 uitgebracht. Dus van id ga je hopelijk niet lopen beweren dat ze te lui zijn. Toch zegt John Carmack precies hetzelfde over Doom 3 op de PS2. Dat ding trekt het gewoon niet.

Yeah well. The Dude abides.

• KaMiKaZe
Op vrijdag 05 april 2002 00:41 schreef Biff het volgende:

[..]

'te lui'? Er is vet geld te verdienen op consoles. Zo is Quake 2 op Playstation en Q3 al op PS2 uitgebracht. Dus van id ga je hopelijk niet lopen beweren dat ze te lui zijn. Toch zegt John Carmack precies hetzelfde over Doom 3 op de PS2. Dat ding trekt het gewoon niet.
dat is natuurlijk wel "lui" van id software, het is gewoon niet mogelijk om een makkelijke port te maken naar de ps2
pc/xbox is wel simpel, maar voor de ps2 zouden ze de hele engine moeten gaan verbouwen.

en zoals ik al eerder zei, first person shooters zuigen gewoon op consoles, je kunt nooit die moves maken die je met een mouse/keyboard combo kan maken, fps's spelen op een console is gewoon niet leuk.

• Biff
  • Laatst online: 30-01 21:57

Biff

waar zijn de visjes

Op vrijdag 05 april 2002 00:44 schreef Bamibal het volgende:

[..]
dat is natuurlijk wel "lui" van id software, het is gewoon niet mogelijk om een makkelijke port te maken naar de ps2
pc/xbox is wel simpel, maar voor de ps2 zouden ze de hele engine moeten gaan verbouwen.
Wat ze dus al twee keer gedaan hebben. Het is geen onwil, Carmack heeft de mogelijkheden van een PS2 port van Doom 3 bekeken en zegt dat er teveel kwaliteitsverlies zou zijn ten opzichte van de PC en XBox, dus doet ie het (voorlopig) niet.
en zoals ik al eerder zei, first person shooters zuigen gewoon op consoles, je kunt nooit die moves maken die je met een mouse/keyboard combo kan maken, fps's spelen op een console is gewoon niet leuk.
Da's weer heel iets anders, en dat ben ik ook wel gedeeltelijk met je eens. Maar Q3 voor PS2 is zeer goed verkocht, en Halo is voor de XBox een system seller, dus een heleboel mensen denken daar toch anders over.

Yeah well. The Dude abides.

• KaMiKaZe
Op vrijdag 05 april 2002 02:03 schreef Biff het volgende:

[..]

Wat ze dus al twee keer gedaan hebben. Het is geen onwil, Carmack heeft de mogelijkheden van een PS2 port van Doom 3 bekeken en zegt dat er teveel kwaliteitsverlies zou zijn ten opzichte van de PC en XBox, dus doet ie het (voorlopig) niet.
[..]

Da's weer heel iets anders, en dat ben ik ook wel gedeeltelijk met je eens. Maar Q3 voor PS2 is zeer goed verkocht, en Halo is voor de XBox een system seller, dus een heleboel mensen denken daar toch anders over.
Das mijn mening over het spelen van fps games op een console, ik heb ut en quake3 op de ps2 gespeelt en het was gewoon 3x niks, de enige fps die nog leuk was op een console was wolfenstein 3d op de snes (maar toen had je ook geen lookup en lookdown nodig) Hoofdzakelijk is het te wijten aan de controllers

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

zou wel super vet zijn :)
WTF!?

• Fuelke
  • Laatst online: 21:04

Fuelke

Forza Ferrari

BTW, dat Quake 4 enkel op X-box zou verschijnen was enkel een aprilgrap.

En Duke zal ooit (in 2004 of zo) nog wel eens verschijnen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Op donderdag 04 april 2002 19:08 schreef Fred_Perry het volgende:

[..]

Die mongolen bij sony en nintendo zijn te gierig om hun prutbakken van meer ram te voorzien, als ze er nou 96MB hadden ingestopt, maar ja dan moesten ze de prijs drastisch verhogen(grote afnames, grotere vraag, hoge ram prijzen) of anders hebben ze dan een kleinere winstmarge. Nu hebben ze het probleem dat de coolste next gen games allees op xdoos komt omdat alleen die ram genoeg geeft voor een direct pc port, aangezien de speelstation twee nu al een sloom ding is zijn ze uiteraard al lang bezig aan nr drie die maar liefst duizend keer sneller gaat worden :o :Z |:(
Pagina: 1