Ik weet dat dit een afgezaagd onderwerp is, maar aangezien ik binnenkort ga updaten, wil ik nog wel even wat meningen horen. Ik ga vooral voor goedkoop (en dan een goede VGA) en kwam zo uit op een Duron. Maar toen ik daar een moederbord voor ging zoeken stuitte ik op twee problemen:
1. de prijs
2. ik heb 1 ISA slot nodig voor mijn SCSI-adapter voor mijn CD-recorder.
Als je de prijzen van de processor en het moederbord dan weer bij elkaar optelt, zijn Cel. en Duron weer ongeveer even duur. En wat voor Celeron zou ik kunnen kopen als alternatief?(er zijn er zoveel
)
Maar het tweede probleem: er zijn weinig mobos met ISA. Abit KT7 heeft er gelukkig eentje. Maar zijn er nog alternatieven?
Ik wil dit alles misschien op een computer beurs kopen. Om precies te zijn op Benelux Computer te Eindhoven. Maar is dit wel een goed idee?
Alvast bedankt voor jullie advies!
Joren
1. de prijs
2. ik heb 1 ISA slot nodig voor mijn SCSI-adapter voor mijn CD-recorder.
Als je de prijzen van de processor en het moederbord dan weer bij elkaar optelt, zijn Cel. en Duron weer ongeveer even duur. En wat voor Celeron zou ik kunnen kopen als alternatief?(er zijn er zoveel
Maar het tweede probleem: er zijn weinig mobos met ISA. Abit KT7 heeft er gelukkig eentje. Maar zijn er nog alternatieven?
Ik wil dit alles misschien op een computer beurs kopen. Om precies te zijn op Benelux Computer te Eindhoven. Maar is dit wel een goed idee?
Alvast bedankt voor jullie advies!
Joren