Heb weer een probleem
Here goes:
ik zet mijn Duron aan, geen beeld
, ook geen piepjes, nix ...
Doe een Athlon CPU in dit mobo, en hij draaid! Toch maar eens die Duron weer proberen dan. Weer doet ie nix. Ik bekijk die Duron eens goed op brandplekken ofzo ( fan is een keer uitgevallen waardoor hij over de 100 graden werd, heeft daarna wel weer gewoon gedraaid
.) Maar ook niets te vinden. Test ik mijn duron ff bij iemand anders in een ander mobo ( te weten een ECS K7VTA v3.0 ofzo ) en hij doet het direct!. Dus CPU is het niet.
Verder heb ik ander geheugen geprobeerd en andere videokaart ( wat het probleem niet kan zijn IMO aangezien die het met die athlon het wel doen ).
Dus de vraag is hoe kan dit in godsnaam gebeurd zijn
? Het is gebeurd nadat ik hem in mijn EPoX 8KHA+ heb gehad ( waar hij het ook niet in deed ). Het mobo waar hij het op zou moeten doen is een Jetway 663AS Pro (
). Ondanks dat het geen geweldig mobo is zou ik hem wel graag weer aan de praat krijgen. Iemand misschien enig idee? ( Bios resetten heb ik al gedaan, batterij eruit ook ).
Here goes:
ik zet mijn Duron aan, geen beeld
Doe een Athlon CPU in dit mobo, en hij draaid! Toch maar eens die Duron weer proberen dan. Weer doet ie nix. Ik bekijk die Duron eens goed op brandplekken ofzo ( fan is een keer uitgevallen waardoor hij over de 100 graden werd, heeft daarna wel weer gewoon gedraaid
Verder heb ik ander geheugen geprobeerd en andere videokaart ( wat het probleem niet kan zijn IMO aangezien die het met die athlon het wel doen ).
Dus de vraag is hoe kan dit in godsnaam gebeurd zijn