Ik ben nu in bezit van een waterkoelingsysteempje en het draait allemaal best lekker. Maar ik vind de temps nogal wat aan de hoge kant allemaal. En je bent een tweaker of niet dus die temps moeten omlaag! 
Ik draai nu een Athlon TB 1400 @ 1645 (danger-den Maze 2.2)
Verder heb ik een reservoir van ruim 22 liter buiten de kast en geen extra radiatoren oid.
ik heb niet echt het idee dat deze temps normaal zijn trouwens
Nu heb ik wat zitten denken over het plaatsen van het waterreservoir in een elektrische koelbox. Zo'n camping ding die je ook op 220V kan laten lopen. Uiteraard heb ik wat lopen zoeken en vond wel het een en ander maar ik kwam er toch niet helemaal uit.
In dit topic wordt namelijk gesproken over koeling dmv van een koelbox, maar dat de complete PC teveel warmte produceert om te laten koelen. Echter in het geval van waterkoeling met een reservoir heb je niet de warmte van de complete PC maar slechts van de processor.
Gaat mijn idee dus lukken en is het wel de moeite?
Ik draai nu een Athlon TB 1400 @ 1645 (danger-den Maze 2.2)
Verder heb ik een reservoir van ruim 22 liter buiten de kast en geen extra radiatoren oid.
code:
1
2
3
4
| stressed: 50 C idle: 44 C watertemp: 30 C omgeving: 22 C |
ik heb niet echt het idee dat deze temps normaal zijn trouwens
Nu heb ik wat zitten denken over het plaatsen van het waterreservoir in een elektrische koelbox. Zo'n camping ding die je ook op 220V kan laten lopen. Uiteraard heb ik wat lopen zoeken en vond wel het een en ander maar ik kwam er toch niet helemaal uit.
In dit topic wordt namelijk gesproken over koeling dmv van een koelbox, maar dat de complete PC teveel warmte produceert om te laten koelen. Echter in het geval van waterkoeling met een reservoir heb je niet de warmte van de complete PC maar slechts van de processor.
Gaat mijn idee dus lukken en is het wel de moeite?
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs