Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Hercules 3D prophet 8500LE. Meteen C: geformatteerd en kale winXP erop. Na alles goed en wel geinstalleerd te hebben draaide ik eerst es 3Dmark2001.
Ik was blij met het resultaat: 5123 3D marks
Specs: Duron 800
192 mb ram
Maxtor 40 GB 7200rpm hd
nog wat shit
Met goede hoop startte ik een aantal spellen. Ten eerste UT. Deze draaide D3D voor geen meter
gemiddeld 35 fps op 800*600*32. Ook andere D3D spellen presteerden volgens mij onder de maat. Opengl spellen daarentegen draaiden vrij redelijk (Q3 Mohaa RTCW ed).
Drivers die ik gebruik zijn de laatste te vinden op de Hercules site (zijn volgens mij gewoon ATI drivers):
6.13.10.6025
Nu d8 ik ff de nieuwste drivers van ATI te installen, maar deze wilden niet installen (gaf een vage foutmelding van geen ATI card in your system ofzo).
Kan iemand me helpen?
Ik was blij met het resultaat: 5123 3D marks
Specs: Duron 800
192 mb ram
Maxtor 40 GB 7200rpm hd
nog wat shit
Met goede hoop startte ik een aantal spellen. Ten eerste UT. Deze draaide D3D voor geen meter
Drivers die ik gebruik zijn de laatste te vinden op de Hercules site (zijn volgens mij gewoon ATI drivers):
6.13.10.6025
Nu d8 ik ff de nieuwste drivers van ATI te installen, maar deze wilden niet installen (gaf een vage foutmelding van geen ATI card in your system ofzo).
Kan iemand me helpen?