Weet eigenlijk niet waar ik hier mee terecht moet, maar ik zit met het volgende.
Ik speel nu op het moment 2 spellen, Unreal Tournament en Counter-strike.
Ik heb als ik 20 min Unreal speel last van me ogen, rode ogen/tranen (soort hooikoorts symptonen). Nu ben ik hier mee na de huisarts geweest omdat ik UT zeer leuk vind. Hij had er geen verklaring voor.
Nu is de vraag ligt dit aan de monitor? Resolutie noem maar op?
Counter-strike heb ik totaal nergens last van.
Mijn monitor is 17 inch.
UT draait op 1024x768 75hz en CS op 1280 960 op 75hz
Counter-strike is ook veel rustiger, omdat er ook pauzes tussen zitten. Ut is veel sneller, en je blijft maar bezig.
Iemand anders met dit probleem? Want ik baal er ontzettend van. Binnekort krijg ik een nieuwe 22inch en ik hoop dat het daar mee opgelost is.
Ik zit niet te dicht op mijn monitor, zelfs als ik helemaal achteruit hang krijg ik er nog last van.
Ik speel nu op het moment 2 spellen, Unreal Tournament en Counter-strike.
Ik heb als ik 20 min Unreal speel last van me ogen, rode ogen/tranen (soort hooikoorts symptonen). Nu ben ik hier mee na de huisarts geweest omdat ik UT zeer leuk vind. Hij had er geen verklaring voor.
Nu is de vraag ligt dit aan de monitor? Resolutie noem maar op?
Counter-strike heb ik totaal nergens last van.
Mijn monitor is 17 inch.
UT draait op 1024x768 75hz en CS op 1280 960 op 75hz
Counter-strike is ook veel rustiger, omdat er ook pauzes tussen zitten. Ut is veel sneller, en je blijft maar bezig.
Iemand anders met dit probleem? Want ik baal er ontzettend van. Binnekort krijg ik een nieuwe 22inch en ik hoop dat het daar mee opgelost is.
Ik zit niet te dicht op mijn monitor, zelfs als ik helemaal achteruit hang krijg ik er nog last van.