Voel me zwaar newbee om dit topic te moeten openen, maar ik kom er niet uit.
Ik heb hier een P2 350 staan met een merkloos moederbord en waarvan ik de bios wil upgraden. Heb er wel een boekje bij gevonden, maar ook dat bracht niets nieuws. Ook op het moederbord zelf kan ik geen merk vinden. Wel staat er op de chip Winbond, maar dat brengt me nog nergens
Als-tie opstart, staat er dat het gaat om:
07/22/1999 440BX-ITE8671-2A69KV3IC-00
Met MVPCinfo vind ik onderstaande info:

Mijn conclusie mbt het verschil van datum was dat ik tegelijk met het instaleren van de (oude) drivers van een videokaart ook de intelchipset heb geupdate (stonden toevallig op die cd)
Kortom: wie kan me een zetje geven in het vinden van een upgrade van bovenstaand bios?
Op de site van Award en op www.wimsbios.com kom ik niet verder dan een 2A69KW.
Google verslikt zich al helemáál in de zoekwoorden
Ik heb hier een P2 350 staan met een merkloos moederbord en waarvan ik de bios wil upgraden. Heb er wel een boekje bij gevonden, maar ook dat bracht niets nieuws. Ook op het moederbord zelf kan ik geen merk vinden. Wel staat er op de chip Winbond, maar dat brengt me nog nergens
Als-tie opstart, staat er dat het gaat om:
07/22/1999 440BX-ITE8671-2A69KV3IC-00
Met MVPCinfo vind ik onderstaande info:

Mijn conclusie mbt het verschil van datum was dat ik tegelijk met het instaleren van de (oude) drivers van een videokaart ook de intelchipset heb geupdate (stonden toevallig op die cd)
Kortom: wie kan me een zetje geven in het vinden van een upgrade van bovenstaand bios?
Op de site van Award en op www.wimsbios.com kom ik niet verder dan een 2A69KW.
Google verslikt zich al helemáál in de zoekwoorden