Toon posts:

Huh hoe weet Google nou weer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
...dat ik in nederland woon ?!?!

ik wil gewoon de engelse google standaad zien, maar ook al heb ik overal (geloof ik) in windows ingevuld dat ik een amerikaan ben, toch redirect ie me steeds automatisch naar google.nl als ik google.com invul... ik niet snap :?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ze kijken naar je ip.

• Genghis Khan
  • Niet online
als je altijd en wilt hebben moet je gewoon dit in je bookmarks zetten: http://www.google.com/en/.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Heb je een Nederlandstalige Internet Explorer?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

jah inderdaad dat snapte ik ook niet maar volgens mij is het ene script ofzo dat je ip tjekt!? 212. ofzo is toch NL?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 09:14

Tux

Op woensdag 03 april 2002 17:51 schreef Gargamelk het volgende:
jah inderdaad dat snapte ik ook niet maar volgens mij is het ene script ofzo dat je ip tjekt!? 212. ofzo is toch NL?
In welk land woon ik dan :P

213.

nee het is de browsertaal geloof ik

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 01:18
Je kunt bij google in de preferences ofzo je gewenste taal instellen..
Als je je cookies dan niet opeet blijft ie je de engelse versie voorschotelen.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
't KAN zijn dat ie kijkt naar je IP, of naar je browsertaal, of naar je Windows taalinstelling (of Linux ;))

Welke het is weet ik niet. :P

🌞🍃

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 17:43 schreef KaAzKoP het volgende:
ze kijken naar je ip.
Bullshit, in je browser staan language settings die je overigens ook uit kan zetten.

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 10:03

Dentist

Next patient please...

Google is gewoon heel erg slim...

Dentist

Verwijderd

En als ik met mijn Engelse Windhoos en Engelse IE ernaar toe ga krijg ik ook de Nederlandse site te zien. De landextentie van je computernaam is ook onwaarschijnlijk want een @home kabelklant heeft een bak-naam die eindigd op .com.... Tijdzone lijkt me ook onwaarschijnlijk want daar liggen verschillende landen gelijk in. Ik zeg dit alles omdat het reggen van de combinatie IP/land zo onwaarschijnlijk lijkt....

Verwijderd

Ik heb een US versie van Windows XP en een Engelse versie van alle software die daar op draait. Regional settings staan ook op US. Google kwam bij mij ook in het Nederlands tevoorschijn (gewoon even naar voorkeuren en daar de taal veranderen), dus dat hij (alleen) naar je Windows-instellingen kijkt is onzin.

• Genghis Khan
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 18:19 schreef Generaal_Putlucht het volgende:

[..]

Bullshit, in je browser staan language settings die je overigens ook uit kan zetten.
onzin. in mijn browser staat alles op engels, en nog krijg ik een nederlandse google.

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 17:57 schreef G1itch het volgende:
Je kunt bij google in de preferences ofzo je gewenste taal instellen..
Als je je cookies dan niet opeet blijft ie je de engelse versie voorschotelen.
Dan krijg je Google Nederland in 't engels :(

gewoon www.google.com/en gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
ja het boeit me op zich niet hoor, maar de nederlandse google site was nogal traag :) vandaar
en ik vind het nog steeds vaag...

die laatstgenoemde site werkt trouwens niet hier... althans.. hij resolved mn ip niet

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 03 april 2002 19:27 schreef Baz_ het volgende:
die laatstgenoemde site werkt trouwens niet hier... althans.. hij resolved mn ip niet
Dan kent de DNS-server van jouw ISP de nieuwe top-level .info nog niet, moet je ff naar http://62.49.253.185 gaan, da's de site.

Virussen? Scan ze hier!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:52

GaMbiNo

1337

Op woensdag 03 april 2002 17:54 schreef paus_j_p2 het volgende:
nee het is de browsertaal geloof ik
Ik heb toch echt de Engelse IE, met engelse XP en toch gaat ie naar google.nl. :?
Pagina: 1