Omdat ik nogal wat vragen kreeg toen ik hier mijn nieuwe casemod liet zien, organiseer ik nu een inkoop actie voor raamrubber, en voor slangetjes die heel fel licht geven als ze in de buurt zijn van een blacklight. Op mijn site vragen een aantal mensen waar het te krijgen is en hoe en wat. Ook per mail zijn er erg veel mensen die me daar vragen over stellen. Op mijn site kun je foto's zien van hoe het eruit kan zien. Hieronder komen wat foto's van de artiekelen die ik je kan toesturen:

Deze rubber is een U-profiel en kun je heel makkelijk buigen. Het staat echt heel netjes en je kunt er nog makkelijk een plexieglas achter zetten. Hier zie je een detail-foto van mijn kast:

Ook de slangen kan ik je toesturen. Hier een foto:

Deze geven dus echt mooi licht in de buurt van een blacklight. Vooral in het donker staat het erg vet!!! Hieronder nog een detail-foto van mijn kast:

Dan nu de prijzen:
- Raamrubber zwart (er zit ijzer in verwerkt voor de stevigheid) per meter 5 euro (is niet duur want op andere sites kost het 11 euro)
- Lichtslangen dun en dik (dun is mooier) per meter 5 euro
Verzend kosten zijn 1,50 euro
Als het echt een groot pakket wordt, zijn de verzendkosten 4,50 euro
Als je wilt meedoen kun je het hieronder aangeven. En per mail effe alles duidelijk maken. (atmozonline@hotmail.com)
Ga jullie gang
Deze rubber is een U-profiel en kun je heel makkelijk buigen. Het staat echt heel netjes en je kunt er nog makkelijk een plexieglas achter zetten. Hier zie je een detail-foto van mijn kast:
Ook de slangen kan ik je toesturen. Hier een foto:
Deze geven dus echt mooi licht in de buurt van een blacklight. Vooral in het donker staat het erg vet!!! Hieronder nog een detail-foto van mijn kast:
Dan nu de prijzen:
- Raamrubber zwart (er zit ijzer in verwerkt voor de stevigheid) per meter 5 euro (is niet duur want op andere sites kost het 11 euro)
- Lichtslangen dun en dik (dun is mooier) per meter 5 euro
Verzend kosten zijn 1,50 euro
Als het echt een groot pakket wordt, zijn de verzendkosten 4,50 euro
Als je wilt meedoen kun je het hieronder aangeven. En per mail effe alles duidelijk maken. (atmozonline@hotmail.com)
Ga jullie gang