Inkoop actie raamrubber en neonslang

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 14:08

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Omdat ik nogal wat vragen kreeg toen ik hier mijn nieuwe casemod liet zien, organiseer ik nu een inkoop actie voor raamrubber, en voor slangetjes die heel fel licht geven als ze in de buurt zijn van een blacklight. Op mijn site vragen een aantal mensen waar het te krijgen is en hoe en wat. Ook per mail zijn er erg veel mensen die me daar vragen over stellen. Op mijn site kun je foto's zien van hoe het eruit kan zien. Hieronder komen wat foto's van de artiekelen die ik je kan toesturen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atmoz/rubber.JPG

Deze rubber is een U-profiel en kun je heel makkelijk buigen. Het staat echt heel netjes en je kunt er nog makkelijk een plexieglas achter zetten. Hier zie je een detail-foto van mijn kast:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atmoz/voorbeeld.JPG

Ook de slangen kan ik je toesturen. Hier een foto:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atmoz/slang.JPG

Deze geven dus echt mooi licht in de buurt van een blacklight. Vooral in het donker staat het erg vet!!! Hieronder nog een detail-foto van mijn kast:

Afbeeldingslocatie: http://www.trancesensation.nl/stephan/casemod2002/COMPLEET/DSCF0043.JPG

Dan nu de prijzen:

- Raamrubber zwart (er zit ijzer in verwerkt voor de stevigheid) per meter 5 euro (is niet duur want op andere sites kost het 11 euro)

- Lichtslangen dun en dik (dun is mooier) per meter 5 euro

Verzend kosten zijn 1,50 euro
Als het echt een groot pakket wordt, zijn de verzendkosten 4,50 euro

Als je wilt meedoen kun je het hieronder aangeven. En per mail effe alles duidelijk maken. (atmozonline@hotmail.com)

Ga jullie gang ;)

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
tot nu toe:
code:
1
haashaashaas@hotmail.com    4 meter raamrubber

Ik gebruik email adressen, dat is ook handiger voor de registratie via mijn inbox. Nog niet erg veel mensen dus, terwijl wel iedereen mailde :?

• Mennootje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 16:12
Ik wil wel 2 meter raamrubber :)

Mailtje is onderweg, neem aan dat je het meteen verstuurt als ik betaald heb? (dus geen wachttijd op anderen oid)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:50

BaRF

bijna kerst

hehe me ook 2 meter, mail = sent :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

bij www.conrad.nl kan je ook neonslang kopen voor 2,05 euro de meter. Ik heb ook ook in mijn kast zitten op de van en tussen de kabels. Als mijn casemod af is zet ik wel wat foto's neer. Maar waar koop je dat raamrubber eigenlijk?

You are free to do as we tell you to

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 19:49 schreef sleeping_hollow het volgende:
bij www.conrad.nl kan je ook neonslang kopen voor 2,05 euro de meter. Ik heb ook ook in mijn kast zitten op de van en tussen de kabels. Als mijn casemod af is zet ik wel wat foto's neer. Maar waar koop je dat raamrubber eigenlijk?
Jah dat lichtslang is ook niet echt intressant. Er zijn meer plaatsen waar dat goedkoper is. Maarja ik dacht van: laat ik dat er dan ook maar bij doen. raamrubber moet ik ergens in de buurt van maastricht gaan halen. (ik weet zelf de weg niet meer, maar ik kom er wel). waar ze allemaal rubberen dingen hebben. Ook banden enzo geloof ik.

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 19:41 schreef Mennootje het volgende:
Ik wil wel 2 meter raamrubber :)

Mailtje is onderweg, neem aan dat je het meteen verstuurt als ik betaald heb? (dus geen wachttijd op anderen oid)
Ik wacht nog tot morgenavond en dan ga ik alles vrijdag halen. Anders moet ik tevaak daarheen rijden. En ik weet zelf niet precies waar dat ligt.

edit:
Ik heb de prijs veranderd. Het hoefde niet zo duur.

Verwijderd

ff mail sturen :)

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 18:21

Tead

nnb

ff vraagje tussen door, heb je voor dta neonslang geeb inferter nodig of zo :?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 20:26 schreef Tead het volgende:
ff vraagje tussen door, heb je voor dta neonslang geeb inferter nodig of zo :?
nee, dat is gewoon een slang waar water doorheen kan of kabels. en als die in de buurt komt van blacklight dan wordt die zo als op de foto. heel handig dus voor bijvoorbeeld over fingerguards heen etc....

tot nu toe:
code:
1
2
3
4
mennosman@hotmail.com       2 meter raamrubber
barf@zeelandnet.nl      2 meter raamrubber
twan_p@hotmail.com      4 meter raamrubber

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 20:29 schreef atmoz het volgende:

[..]

nee, dat is gewoon een slang waar water doorheen kan of kabels. en als die in de buurt komt van blacklight dan wordt die zo als op de foto. heel handig dus voor bijvoorbeeld over fingerguards heen etc....

tot nu toe:
code:
1
2
3
4
tsjek yer mail =)

wanneer zou het hier zijn?
en kan je onder rembours versturen? kost dat meer?

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 10:00

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Nou dat raamrubber is altijd handig (kga ook snel me case modden, oa tl buisjes besteld ) dus erhm
metertje of 4 moet genoeg zijn +)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Nee onder rembours wordt het te duur.

Als je de spullen + de verzendkosten betaald hebt stuur ik je alles op. 4 meter is de maximale lengte anders wordt het verzenden meteen een stuk duurder. Vermeld bij de storting je email adres + raamrubber. Het geld kun je storten op rekening nummer:

117595594 (rabobank)

Ik ga ervanuit dat je ook echt betaald, want ik ga die spullen vrijdag halen. Als je dan nog niet betaald hebt is dat niet erg, maar dan hoop ik wel dat je alsnog betaald ;)

!!! DUS VERMELD BIJ DE STORTING JE EMAIL + RAAMRUBBER !!!
code:
1
2
3
4
5
6
badpinguin@mail.be      7 meter raamrubber (duurdere verzending)
nhimf@hotmail.com       4 meter raamrubber

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 20:01 schreef atmoz het volgende:

[..]
raamrubber moet ik ergens in de buurt van maastricht gaan halen. (ik weet zelf de weg niet meer, maar ik kom er wel). waar ze allemaal rubberen dingen hebben. Ook banden enzo geloof ik.
Je bedoelt het Rubberhuis op het Rondeel denk ik.

Van die neonslang op je fanguard dacht ik eerst dat je daar een neon-wire op had bevestigd, ziet er cool uit. Als ervaren modder kun jij me vast wel vertellen of dat met neonwire ook wil lukken, heb nl. geen blacklight in m'n kast.

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 20:57 schreef Pureoptical het volgende:

[..]

Je bedoelt het Rubberhuis op het Rondeel denk ik.

Van die neonslang op je fanguard dacht ik eerst dat je daar een neon-wire op had bevestigd, ziet er cool uit. Als ervaren modder kun jij me vast wel vertellen of dat met neonwire ook wil lukken, heb nl. geen blacklight in m'n kast.
Neon wire? is dat die slang die op stroom werkt? die zal je dan ookwel aan de fanguard kunnen monteren lijkt me. Ik ken het spul niet, en weet dus ook niet of het zo buigbaar enzo is.

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:26
Even een vraagje:

Dat neonsnoer had je in twee verschillende diktes. Wat zijn de binnenste diameters van dat spul?

Leeg

• Mennootje
Lijkt me handig als je ff iedereen die besteld heeft een mailtje stuurt met wat hij moet betalen en naam/adres van jou. Is nodig met overmaken geloof ik...

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 21:05 schreef robje het volgende:
Even een vraagje:

Dat neonsnoer had je in twee verschillende diktes. Wat zijn de binnenste diameters van dat spul?
die dunne --> net dik genoeg om over een finger guard staafje te passen. 1,5mm schat ik

die dikke -->4 mm schat ik

Mails zijn verstuurd.

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
offtopic:
Waarmee heb je die blowhole aan de voorkant afgewerkt :? ziet er nml goed uit :7

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 21:29 schreef TheBoneCollector het volgende:
offtopic:
Waarmee heb je die blowhole aan de voorkant afgewerkt :? ziet er nml goed uit :7
offtopic:
met een bassreflexbuis. (staat ook op site en ik guestbook)

Verwijderd

Ik heb ook ff een vraagje.
ik heb al een raam in me case zit vast geplakt aan de achterkant.
kan ik dat raamrubber er dan alsnog op doen? |:(

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 21:46 schreef King.Niek het volgende:
Ik heb ook ff een vraagje.
ik heb al een raam in me case zit vast geplakt aan de achterkant.
kan ik dat raamrubber er dan alsnog op doen? |:(
Dat ligt er echt aan. Als alles een beetje meezit wel. Maar als het echt helemaal vast zit (en het wil niet een beetje buigen enzo) dan wordt het moeilijk. Loshalen kan natuurlijk ook. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen en anders wachten voor de volgende keesmod, of voor vrienden, of voor andere doeleinden. Er moet toch iets te fixxen zijn!!

Verwijderd

dan raamrubber is volgens mij alleen maar een afwerk rand toch ?? of je kan je ook echt je raam in het rubber vast zetten ??

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 21:31 schreef atmoz het volgende:

[..]

offtopic:
met een bassreflexbuis. (staat ook op site en ik guestbook)
offtopic:
Zijn die er ook in verschillende maten? Dus ook voor 120mm en/of 80 mm?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 21:55 schreef MoSc2001 het volgende:
dan raamrubber is volgens mij alleen maar een afwerk rand toch ?? of je kan je ook echt je raam in het rubber vast zetten ??
Nee. Is alleen een afwerkrand.

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 21:56 schreef BananeKoning het volgende:

[..]

offtopic:
Zijn die er ook in verschillende maten? Dus ook voor 120mm en/of 80 mm?
Dat moet je effe bekijken, het lijkt me wel., die van mij is 110mm ofzo.

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 21:59 schreef atmoz het volgende:

[..]

Nee. Is alleen een afwerkrand.
dan ben je best wel een aflegger :P .. meer zeg k maar niet, hoe heb je eigenlijk je ruit vast gemaakt dan ??

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 22:01 schreef MoSc2001 het volgende:

[..]

dan ben je best wel een aflegger :P .. meer zeg k maar niet, hoe heb je eigenlijk je ruit vast gemaakt dan ??
?? Vindt je het duur of wat? Als ik op internet kijk naar andere sites is het allemaal STUKKEN duurder. Die ruit heb ik gewoon vast gemaakt met tape :P

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 22:05 schreef atmoz het volgende:

[..]

?? Vindt je het duur of wat? Als ik op internet kijk naar andere sites is het allemaal STUKKEN duurder. Die ruit heb ik gewoon vast gemaakt met tape :P
Nja wat heet duur ... ik heb vorige week nog een stuk van precies hetzelfde gehaald van 3 meter voor 3,- euro om precies te zijn ...

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 22:08 schreef MoSc2001 het volgende:

[..]

Nja wat heet duur ... ik heb vorige week nog een stuk van precies hetzelfde gehaald van 3 meter voor 3,- euro om precies te zijn ...
Aj, dat is idd zeer goedkoop. Ik ben nog op wat sites geweest net, en het kost daar echt meer hoor. Maarja dat wat jij zegt is natuurlijk beter.

Nu weet ik niet wat de mensen willen die besteld hebben...mischien moet jij een inkoop actie beginnen ofzo. Wat zou ik nu moeten doen? de mensen mailen?

:?

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 22:09 schreef atmoz het volgende:

[..]

Aj, dat is idd zeer goedkoop. Ik ben nog op wat sites geweest net, en het kost daar echt meer hoor. Maarja dat wat jij zegt is natuurlijk beter.
en wat er op je site staat is ook goedkoper ...

maar jah..

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Ja dat heb ik maar allemaal veranderd. Ik kreeg superveel mails van mensen die allemaal spullen wilde kopen van me. Heb ik de prijzen maar wat reëler gemaakt. de helft klopt nog niet. maar ik verkoop toch niets meer. alleen rubber en neon slang.

edit:
ik ga nu slapen, morgen zie ik wel wat men nu wilt...anders moet ik het maar afblazen als mensen het te duur vinden

• Mennootje
Op woensdag 03 april 2002 22:13 schreef atmoz het volgende:

edit:
ik ga nu slapen, morgen zie ik wel wat men nu wilt...anders moet ik het maar afblazen als mensen het te duur vinden
Stelletje krenterige nederlands zijn we ook. Diz helemaal geen duur spul hoor en zeker kwaliteit zo te zien door dat metaal wat er in verwerkt zit. Prijs mag altijd omlaag maar tis ook goed zo hoor :)

Verwijderd

Hallo,

Nou ik wil wel meedoen..

Ik zal je een Mail toesturen met de bestelling

8-)

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 20:01 schreef atmoz het volgende:

[..]

Jah dat lichtslang is ook niet echt intressant. Er zijn meer plaatsen waar dat goedkoper is. Maarja ik dacht van: laat ik dat er dan ook maar bij doen. raamrubber moet ik ergens in de buurt van maastricht gaan halen. (ik weet zelf de weg niet meer, maar ik kom er wel). waar ze allemaal rubberen dingen hebben. Ook banden enzo geloof ik.
ik ga binnen kort naar een rubber winkel in hilversum ik weet nog niet wat het kost maar ik kan dan vast wel uit wat soorten kiezen dat heeft ook wel wat

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Er zijn genoeg mensen die besteld hebben. Ik zit nu op school, en als ik thuis ben post ik effe alle namen plus de meters. Jullie kunnen nog bestellen tot vanavond. Morgenvroeg ga ik alles halen, en dan stuur ik het op!! Dus straks post ik alle info effe.

Verwijderd

kk heb n mail gestuurd ...
enne het is nie echt duur, vind ik
soww..

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Hallo jongens.....Ga ff naar je lokale ijzerwarenhandel. Daar hebben ze écht vet goedkoper. Ik ga écht niet hier voor 11 gulden per meter een afwerkrand(!) kopen. Het is niet eens een raamrubber. Een raamrubber is vaak in S of in H vormen waarmee je je raampie klemt in je gedremelde windowtje. |:(

Je moet ff vragen om afwerkmateriaal voor plaatmateriaal. zou toch te gek zijn dat ze dat niet hebben. Hier bij ons hebben ze het in ieder geval bij "Enorm".

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Dan moet jij een inkoop actie starten. Die van mij is vanavond afgelopen, zodat de mensen die besteld hebben de spullen snel in huis hebben. Vanavond stuur ik iedereen een mailtje (voor diegenen die nog niet alle info hebben) en morgenvroeg gaat alles de post op. Dan hebben jullie het dus maandag in huis. (in het weekend doet de ptt niets).

Verwijderd

[..]

waar dan ?
en wat voor winkel is dat ?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Kijk eigenlijk gaat zo het leuke van een inkoop actie eraf. Het zal altijd wel goedkoper ergens anders zijn. Maar er zijn veel meer plaatsen waar het duurder is. Eigenlijk hebben die berichten van "boh, dat is duur" en "daar en daar is het goedkoper" geen nut. Mensen die iets willen bestellen kunnen dat mooi hier zeggen, en mailen. En verder hoeft er niets in. Als je niet wilt bestellen of je vind het duur, dan hoef je niets neer te zetten. Wat ook zou kunnen is dat je dan zelf maar een inkoop actie organiseerd. Want nu denk ik dat iedereen gaat twijfelen en dat ze het elders gaan halen. Dalijk ga in naar de winkel en koop veels te veel spul. Dan zit ik ermee. Erg jammer zoiets.

Verwijderd

die neon snoer
heefd die voeding nodig
of aleen neon licht ?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 15:28 schreef dahaaz het volgende:
die neon snoer
heefd die voeding nodig
of aleen neon licht ?
geen voeding, alleen blacklight..

Verwijderd

4 metertjes besteld :). Nu hopen dat ik nog een beetje optijd ben.

Wat voor info wil je eigenlijk :P kwa verzenden of komt dat later? kan niet wachten kan ik weer wat modden :)

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 14:58 schreef dahaaz het volgende:

[..]

waar dan ?
en wat voor winkel is dat ?
Loop gewoon bij een soort car-glass winkel naar binnen en vraag naar scherpe rand afwerk rubber of hoe het ook heten mag ...

Verwijderd

tnx
maar heb toch maar besteld
beetju lullig als ie drek spulle over heefd
wij tweakers moeten aardig voor elkaar zijn....
duz ook nie klante weg perse
tenzij ie egt opligt maar daar heb je ook een forum voor
duzz

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Ik heb iedereen die besteld heeft een mail gestuurd. Morgen gaat het dus allemaal de post op. Ik mis alleen nog van 4 mensen de adres gegevens:

mokje55@hotmail.com

bart@focusout.com

desolationangel@skynet.be

barg@wishmail.net

Zonder adres kan ik niets opsturen, dus kunnen jullie dat svp dan ook effe mailen. Ik hoop dat iedereen betaald, en dan zien jullie het wel komen ;)

Verwijderd

waar is dat neon slang eigenlijk te koop?
behalve bij atmoz
die afwerkranden kan ik hier idd ook wel kopen
maar dat neon snoer is toch wel aantrekkelijk
alleen ik ben 100% blut

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Bij discolampen winkels. Op school bij ons verkoopt een jongen die ook. Hij doet aan discodingen verhuren enzo. Mischien eens zoeken met google ofzo?

Verwijderd

Graag:
- 3 meter raamrubber
- een halve meter blauwe lichtslang
- een halve meter oranje lichtslang

Mail is coming!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 19:29 schreef atmoz het volgende:
Bij discolampen winkels. Op school bij ons verkoopt een jongen die ook. Hij doet aan discodingen verhuren enzo. Mischien eens zoeken met google ofzo?
heben ze hier niet

Verwijderd

[..]

waar was dat?
als dat beetje in buurt is moet ik daar ook ff heen
of je moet inkoop aktie beginnen
lijkt me wel goed id

Verwijderd

Kun je mijn neonslangbestelling ff annuleren thnx! :)

Verwijderd

fuck man!
ik ben hier in hellendoorn en nijverdal overal geweest ze hebben nergens van die neon slangen
kan ik echt niet meer bestellen?
zo ja dan doe ik dat gelijk
dat raamrubber haal ik wel van een oude auto bij de sloop >:)

alleen hoe moet ik betalen?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 14:38 schreef Mr_Hiney het volgende:
Kun je mijn neonslangbestelling ff annuleren thnx! :)
Hey met welk email adres had je aangevraagt?

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 19:52 schreef King.Niek het volgende:
fuck man!
ik ben hier in hellendoorn en nijverdal overal geweest ze hebben nergens van die neon slangen
kan ik echt niet meer bestellen?
zo ja dan doe ik dat gelijk
dat raamrubber haal ik wel van een oude auto bij de sloop >:)

alleen hoe moet ik betalen?
ik heb nog maar 1 meter blauw en 1 meter oranje

mail me dan maar effe

atmozonline@hotmail.com

de rest van de bestellingen is de deur uit...

• Pascal Saul
  • Laatst online: 23-07 20:28
uhm die slang he.. is dat nou gewoon echt neonslang of
gewoon gekleurde siliconenslang..

en hoe jij dat hebt he in de kast.. Is er nog wel genoeg airflow.. komt er uberhaupt genoeg lucht binnen want ik neem aan dat dat spul het aardig tegenhoudt of aflaatketsen..

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 19:58 schreef atmoz het volgende:

[..]

/me is waiting

Verwijderd

Mijn bestelling is betaald dus ik wacht op me raamrubber kan ik me blowhole en windows mooi afwerken :D

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 17:01 schreef DarkRider het volgende:
uhm die slang he.. is dat nou gewoon echt neonslang of
gewoon gekleurde siliconenslang..

en hoe jij dat hebt he in de kast.. Is er nog wel genoeg airflow.. komt er uberhaupt genoeg lucht binnen want ik neem aan dat dat spul het aardig tegenhoudt of aflaatketsen..
het is neonslang wat oplicht als er blackligth op schijnt. er gaat nog genoeg lucht doorheen jah..

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 18:15 schreef NextGeneration het volgende:

[..]

/me is waiting
wat is jou emial adres? want ik heb volgens mij niets gekregen....

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 19:58 schreef atmoz het volgende:

[..]

ik heb nog maar 1 meter blauw en 1 meter oranje

mail me dan maar effe

atmozonline@hotmail.com

kijk ff naar eerdere posts ik ben BLUT
duzz
krijg maandag nog wel weer 90 duz
kan ik wel doen eh...
is het erg als ik het maandag doorgeef?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:25
er zit een vaag relief in dat raamrubber...heb je ook 'gewoon' ? :D

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 21:01 schreef Cutebritney het volgende:
er zit een vaag relief in dat raamrubber...heb je ook 'gewoon' ? :D
[/ongeloofelijke zeikmode]jongen dat is toch juist mooi wat kan een mens donders zeuren[\ongeloofelijke zeikmode]

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Pfff...

Er heeft iemand geld gestort waarvan ik geen gegevens heb. Dit staat er bij de bank bij de betaling:
code:
1
2
3
4
W.S. Hagoort
3 meter raamrubber
0,5 mtr lichtslang x2
betaald 21,50

Er heeft NIEMAND 3 meter besteld, het was altijd 2 of 4 meter. Dus ik zou niet weten wie dit is geweest. Als iemand hem kent, of als diegene zelf dit leest please emial me dan kunnen we het verder regelen ---> atmozonline@hotmail.com

• The Specialist
  • Laatst online: 15-10-2025
Ik vinddie neonslang maar duur hoor. 11 gulden per meter (5 euro)
Echt zot!

Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 10:00

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Nou het is binnen en ziet er goed uit ;)
Nu nog me tl - buisjes en dan kannik beginnen.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Doe mij ook maar twee meter raam rubber. SVP

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 16:29 schreef atmoz het volgende:
Pfff...

Er heeft iemand geld gestort waarvan ik geen gegevens heb. Dit staat er bij de bank bij de betaling:
code:
1
2
3
4
W.S. Hagoort
3 meter raamrubber
0,5 mtr lichtslang x2
betaald 21,50

Er heeft NIEMAND 3 meter besteld, het was altijd 2 of 4 meter. Dus ik zou niet weten wie dit is geweest. Als iemand hem kent, of als diegene zelf dit leest please emial me dan kunnen we het verder regelen ---> atmozonline@hotmail.com
That's me :P

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 14:59 schreef NextGeneration het volgende:

[..]

That's me :P
hehe, ja...gelukkig wordt/werd alles via mail geregeld :+
Pagina: 1