Ik heb een IBM PS/2 dekstop 486 geval en daar moet een gewone IDE cd-rom (24x) in. Nu heeft die bak alleen een soort van extra brede IDE-aansluitingen (of is het soms SCSI onboard?) met twee IBM 200MB hd's. Weet iemand wat voor aansluitingen dit zijn of dat er een convertertje voor bestaat?
www.toplap.nl, mooie 2ehands laptops voor weinigOp woensdag 03 april 2002 17:30 schreef TheLemon het volgende:
Verwijderd
Dat is een advies! Of is het nou reclame?
Op woensdag 03 april 2002 18:12 schreef Greetzel het volgende:
[..]
www.toplap.nl, mooie 2ehands laptops voor weinig
Verwijderd
Ja, ik zie niet echt in wat dat met zijn vraag heeft te maken?!Op woensdag 03 april 2002 18:46 schreef Ketchup-Heinz het volgende:
[..]
[OnTopic] Maar heb je niets kunnen vinden bij IBM?!
Als je even de moeite had genomen dan had je gezien dat dat de website van een stoffenbeurs is.Op woensdag 03 april 2002 18:46 schreef Ketchup-Heinz het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat dat scsi is.Op woensdag 03 april 2002 17:30 schreef TheLemon het volgende:
Ik heb een IBM PS/2 dekstop 486 geval en daar moet een gewone IDE cd-rom (24x) in. Nu heeft die bak alleen een soort van extra brede IDE-aansluitingen (of is het soms SCSI onboard?) met twee IBM 200MB hd's. Weet iemand wat voor aansluitingen dit zijn of dat er een convertertje voor bestaat?
Verwijderd
Gevonden na even zoeken bij IBM
Specificaties
Specificaties
System characteristics
Ports: PS/2 keyboard, PS/2 mouse, 2 DMA serial, DMA parallel, XGA-2, SCSI
Mass storage
Interface: SCSI (integrated bus master cached SCSI controller)
Ja, bedankt, ik had zelf inmiddels ook die conclusie getrokken. Ik heb nog wel een oude IDE controllerkaart liggen, nu maar hopen dat die in die gekke VLB sloten gaan...
Als het een normaal VLB slot is, kun je daar gewoon isa in stoppen.. Maarja.. IBMOp donderdag 04 april 2002 14:37 schreef TheLemon het volgende:
Ja, bedankt, ik had zelf inmiddels ook die conclusie getrokken. Ik heb nog wel een oude IDE controllerkaart liggen, nu maar hopen dat die in die gekke VLB sloten gaan...
Op donderdag 04 april 2002 14:37 schreef TheLemon het volgende:
Jammer doch helaas... In MCA sloten passen géén ISA kaarten, maar alleen MCA kaartenType of BUS: 32-bit Micro Channel
Ik denk dat je het beste ergens een SCSI cdrom speler ergens vandaan kunt halen.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Pagina: 1