Toon posts:

beste OC mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Daar was ik weer met een vraagje,

ben op zoek naar een nieuw mobo, maar welke kan ik het beste nemen. Ik heb een AMD 1400 (ligt nu op een asus a7a maar bij OC'en loopt ie niet echt stabiel) welk mobo kan ik het beste nemen, hij moet wel makkelijk zijn te OC'en.
zat zelf te denken aan Soltek sl75 drv-2 maar dieis bijna nergens te krijgen dus wat is de beste keus dan.

hasta los mazzols

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
het beste oc-bord vinden de meeste tweakers de Epox 8KHA+ of de Abit KR7A(haalt een hele hoge fsb)

lees dit topic ook even: [topic=441093]

Verwijderd

EPoX 8KHA+
zeer goede ervaringen hier
zelfs ik kon hem overklokken *D

Verwijderd

Hmmm,
De Epox 8KHA+ is erg goed op het gebied van overklokken. Eergister heb ik hem met mijn broertje voor mijn hem gekocht :). Het is een reuze ding, het overclocken hebben we alleen nog niet uitgeprobeerd. Ik raad je hem iig aan, want veel mensen zeggen dat hij ook een echte oc-master is. Nou verder die soltek. Die is ook zeer goed met oc-en. Ik heb hem gezien, in een of ander winkel: Etelcom. Er is er hier een in Amsterdam, verder zijn ze te vinden op veel beursen. Ze hebben daar allerlei fijne mobo's, niet alleen asus, aopen en gigabyte. Daar heeft mijn broertje ook zijn Epox vandaan.

• Artix
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03-2020

Artix

Whatever

Gebruik eerst de search ff dan. En dat tie niet stabiel overgeklokt is hoeft niet aan je mobo te liggen.

Schop een Modje >:)

ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680

Verwijderd

Topicstarter
Is die epox 8k3a+ ook backwards compatible met 266Mhz DDR??

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 18:26 schreef SaltXL het volgende:
Is die epox 8k3a+ ook backwards compatible met 266Mhz DDR??
natuurlijk :)

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 17:46 schreef daniellion het volgende:
Nou verder die soltek. Die is ook zeer goed met oc-en. Ik heb hem gezien, in een of ander winkel: Etelcom. Er is er hier een in Amsterdam, verder zijn ze te vinden op veel beursen. Ze hebben daar allerlei fijne mobo's, niet alleen asus, aopen en gigabyte. Daar heeft mijn broertje ook zijn Epox vandaan.
Sinds wanneer zit etelcom ook in amsterdam :?, ik dacht dat die alleen in rotterdam zat

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 17:37 schreef SH007 het volgende:
het beste oc-bord vinden de meeste tweakers de Epox 8KHA+ of de Abit KR7A(haalt een hele hoge fsb)

lees dit topic ook even: [topic=441093]
En er zijn genoeg topics waarmee je je kunt informeren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.