Euh even een vraagje, hoe kan ik een DVD op gewone CD's branden. Heb je daar een speciaal programmaatje voor nodig of kun je deze inhoud gewoon slepen van je CD_ROM naar je harde schijf?
NietOp woensdag 03 april 2002 17:26 schreef capela het volgende:
Euh even een vraagje, hoe kan ik een DVD op gewone CD's branden.
Je kan wel een VCD of een SVCD maken, met nero bijvoorbeeld
of een Divx als je hem op de computer wilt kijkenOp woensdag 03 april 2002 17:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Niet
Je kan wel een VCD of een SVCD maken, met nero bijvoorbeeld
nee dat gaat niet
het dichts wat in de buurt komt wat jij wilt is als SVCD/VCD branden.
of je moet natuurlijk een DVD brander hebben met DVD-schijfjes maar die heb je niet
of je moet natuurlijk een DVD brander hebben met DVD-schijfjes maar die heb je niet
zou toch kunnenOp woensdag 03 april 2002 17:33 schreef vinkie het volgende:
nee dat gaat niet
ik zal eens kijken of dat met gaat lukken met de nero-versie die ik heb en wat de kwaliteit dan wordt. Zal zeker afnemen of niet?
natuurlijk, want je douwt 8GB in 700MB. je hebt altijd kwaliteits verlies.Op donderdag 04 april 2002 11:09 schreef capela het volgende:
ik zal eens kijken of dat met gaat lukken met de nero-versie die ik heb en wat de kwaliteit dan wordt. Zal zeker afnemen of niet?
Maar je bent hopelijk wel bekent met het fenoneem divx?
Verwijderd
Hallo!
Aangezien ik pas kom kijken bij het brand-gebeuren etc. Zou ik graag willen weten HOE je met behulp van Nero een Dvd'tje op cd('s) kunt zetten.
Divx: ik weet dat ik ze kan afspelen, echter hoe ze te maken is een ander verhaal.
Aangezien ik pas kom kijken bij het brand-gebeuren etc. Zou ik graag willen weten HOE je met behulp van Nero een Dvd'tje op cd('s) kunt zetten.
Divx: ik weet dat ik ze kan afspelen, echter hoe ze te maken is een ander verhaal.
Pagina: 1