Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
zolang AC en DC en het voltage overeenkomen, moet het kunnen zou ik zeggen...
of hij aan je voeding van je pc kan?? weet niet wat voor voeding het is en hoeveel mAh of A dat trekt
of hij aan je voeding van je pc kan?? weet niet wat voor voeding het is en hoeveel mAh of A dat trekt
hmm ik zou afraden om een andere adapter op die powerbank smart aan te sluiten. dat dingetje vraagt aardig wat vermogen.
4 x 1800mAh in 1 uur = 7200mAh in 1 uur
is dus 7,2 Ampere
Met een andere voeding zal op zijn minst de laadtijd sterk verkorten. Kijk anders op www. gppowerbank.nl voor de faq
is dus 7,2 Ampere
Met een andere voeding zal op zijn minst de laadtijd sterk verkorten. Kijk anders op www. gppowerbank.nl voor de faq
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Op de GP adapter staat "OUTPUT: DC 12V 1.5A". Dat is toch slechts 1,5 ampere?Op woensdag 03 april 2002 18:42 schreef TTLCrazy het volgende:
hmm ik zou afraden om een andere adapter op die powerbank smart aan te sluiten. dat dingetje vraagt aardig wat vermogen.
is dus 7,2 Ampere
Mijn andere adapter is 300 mA (tot 12 volt) en maximaal 3,6 VA (weet iemand wat "VA" is?)
Nog een kortere laadtijd[
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
hmm right, bedoel ik ook, grrrOp woensdag 03 april 2002 19:22 schreef Johnny64 het volgende:
Nog een kortere laadtijd?? Ik denk dat je langere bedoelt. In de FAQ heb ik niks kunnen vinden, heb al wel een vraag opgestuurd naar GP, maar ik verwacht al zo'n antwoord zoals: "Nee, u kunt alleen de bijgeleverde adapter gebruiken."
Verwijderd
hehe hiervan moet ik toch lachen
slaat nergens op 4 x 1,8 = 7200mah in 1 uur is dus 7,2 ampere. Op een batterij zetten ze echt geen stroom van 1,8 ampere om hem op te laden, dan blijft er niet veel van over, zit een hele schakeling voor, hij wordt opgeladen met wat mA, weet nie hoeveel.Door TTLCrazy - woensdag 03 april 2002 18:42
--------------------------------------------------------------------------------
is dus 7,2 Ampere
met dat ding laden ze toch echt 4 x 1800 mAh in 1 uur op, mag jij mij vertellen hoe ze dat doen met minder vermogen dan
btw ik heb hier een charge manager waar je kan uitlezen met hoeveel ampere die laadt en zodra je hoogvermogen accu's (relatief natuurlijk) gaat laden vanaf zegmaar 1500 mAh, is die stroom dus echt wel 1A
Ja, bij 1.2 Volt wel ja... Die adapter geeft dus bij 12V 1.5A dat is dan dus 12 * 1.5 = 18 VA (en aangezien het hier gelijkstroom is is VA = Watt)
De maximale stroom door zo'n ladende accu kan dan overgens wel aardig hoog worden. Als ze in een uur vol zijn moet je iig gemiddeld met meer laden dan wat je zo 123 berekend. Die dingen worden namelijk ook gloeiend heet.
Puls laden gaat ook beter met zulke dingen en daar heb je een nog veel hogere maximale stroom.
Beetje afgedwaald...
Je kleine adapter haalt het iig niet. Je zal toch die baksteen
mee moeten zeulen....
Als je overgens toch graag een kleinere adapter wil hebben moet je gaan zoeken naar een geschakelde adapter (die zijn klein en leveren heel veel stroom, zijn alleen meestal niet instelbaar qua spanning)
De maximale stroom door zo'n ladende accu kan dan overgens wel aardig hoog worden. Als ze in een uur vol zijn moet je iig gemiddeld met meer laden dan wat je zo 123 berekend. Die dingen worden namelijk ook gloeiend heet.
Puls laden gaat ook beter met zulke dingen en daar heb je een nog veel hogere maximale stroom.
Beetje afgedwaald...
Je kleine adapter haalt het iig niet. Je zal toch die baksteen
Als je overgens toch graag een kleinere adapter wil hebben moet je gaan zoeken naar een geschakelde adapter (die zijn klein en leveren heel veel stroom, zijn alleen meestal niet instelbaar qua spanning)
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
VA is iets met Volt en AmpereOp woensdag 03 april 2002 19:22 schreef Johnny64 het volgende:
[..]
Op de GP adapter staat "OUTPUT: DC 12V 1.5A". Dat is toch slechts 1,5 ampere?
Mijn andere adapter is 300 mA (tot 12 volt) en maximaal 3,6 VA (weet iemand wat "VA" is?)
[..]
De meegeleverde adapter is 1,5 A bij 12 volt, dus 18 VA. Die redt dat makkelijk. Jouw adapter is 3,6 VA; die levert dus iets meer dan een derde van de benodigde stroom.
Pagina: 1