Waar is dat eigenlijk afhankelijk van? Is voor een brander intern geheugen belangrijker of is dat de snelheid van je proc.?
Op m'n amd 350 met 128mb ram en 7200rpm HD ging t perfect
Maar of die celeron en amd te vergelijken zijn..
Lijkt mij dat ze wel iets in de buurt zitten?
het lukt zelfs op me p133 met 128mb ram
(moet wel zeggen dat er een 10gb 7200 rpm disk in hangt)
Die HD van mij is ook 7200 RPM dus dan zou het wellicht moeten werken.
Als ik een cdtje ga branden op mun pc (chk sign maar) op 8x heeft die maar CPU load van 15%, kan dus makkelijk
WEL DMA AAN!!
WEL DMA AAN!!
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Snap ik dat dat kan man!!! Op mijn oude pentium 100mhz met 64mb ging ie nog wel op 8x!! MP3 > Wave formaat (cd speler) da moes wel op 2x vanwege de slomme proc. maar op een 300mhz moet dat echt wel makkelijk gaan!
7200 rpm HD zal niet echt uitmaken op je oude mobo-tje met PIO 1 controller ofzo, is pas nuttig met een ATA-100 ofzo.
Pentium moederborden hebben meestal ook wel PIO-4. En JA het maakt wel degelijk uit die 7200rpm harddisk, omdat je seektime lager is en dus toch een snelheidsverbetering is.Op woensdag 03 april 2002 17:43 schreef TheLemon het volgende:
7200 rpm HD zal niet echt uitmaken op je oude mobo-tje met PIO 1 controller ofzo, is pas nuttig met een ATA-100 ofzo.
Het belangerijkste is :
- Doorvoer snelheid liefst pio4 of udma of hoger.
- Niet samen met één ander IDE apparaat op de idebus
.<li> Liefst alleen bij branden houden dan gaat het perfect
.
Verwijderd
Dat maakt niet zoveel uit, alleen is het niet aan te raden je CD speler en je brander op 1 kanaal te hangen...Op woensdag 03 april 2002 17:49 schreef Termi het volgende:
• Niet samen met één ander IDE apparaat op de idebus.
In die Celeron heb ik een promise Ultra Ata 100 uitbreidingskaartje zitten, dus dat zit wel goed denk ik.Op woensdag 03 april 2002 17:43 schreef TheLemon het volgende:
Pagina: 1