Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Werkt CS_Guard dus op deze manier??Op woensdag 03 april 2002 17:01 schreef KaAzKoP het volgende:
hij probeert je cheats die je niet hebt te openen en als het dus zou lukken kom je op de blacklist.
hmmz, doet elke CS-guard dit, ik zie het in mijn console nooit staan, en we hebben op onze server toch wel de allernieuwste CS-Guard, namenlijk 7.44
Bij de nieuwe schijnt het dat ie nog meer doet, want als ik in de server kom vraagt ie eerst of ie mag scannen, en moet je op 7 drukken, zodat het scannen mag gebeuren zeg maar. K heb de nieuwste nog niet uitgepluist, de oude wel hier een preview:
// Silvermoep by -=[DD]=-MC.Iglo
csg_check "exec \'../prefix.ogc.exe\':SilverMoep OGC:MZ" "fb"
csg_check "exec \'../prefix.ogc.dll\':SilverMoep OGC:MZ" "fb"
//CS-Hack 1.0 by [edo].Samsemilia
csg_check "exec \'CS-Hack.exe\':CS-Hack v1.0:MZ" "fb"
csg_check "exec \'skins/CS-Hack/close.bmp\':CS-Hack v1.0:BM" "f"
csg_check "exec \'skins/CS-Hack/close_d.bmp\':CS-Hack v1.0:BM" "f"
csg_check "exec \'skins/CS-Hack/close_m.bmp\':CS-Hack v1.0:BM" "f:b3"
csg_check "exec \'skins/CS-Hack/msg.bmp\':CS-Hack v1.0:BM" "f"
csg_check "exec \'skins/CS-Hack/push.bmp\':CS-Hack v1.0:BM" "f"
csg_check "exec \'skins/CS-Hack/readme.bmp\':CS-Hack v1.0:BM" "f"
csg_check "exec \'skins/CS-Hack/title.bmp\':CS-Hack v1.0:BM" "f:b4"
//[occ]-k2y Private Edition Simple WallhAcK by [edo].Samsemilia
csg_check "exec \'../gldrv/k2ypriv.dll\':[occ]-k2y:MZ" "fb"
// Xhack 1.7 & 1.8 by [AFF]BilderbuchFreak & -=[DD]=-MC.Iglo
csg_check "exec \'../=====.dll\':X-Hack 1.8:MZ" "fb"
csg_check "exec \'../=====.exe\':X-Hack 1.8:MZ" "fb"
csg_check "exec \'./=====.dll\':X-Hack 1.8:MZ" "fb"
csg_check "exec \'./=====.exe\':X-Hack 1.8:MZ" "fb"
csg_check "exec \'../___.dll\':X-Hack 1.7:MZ" "fb"
csg_check "exec \'../___.exe\':X-Hack 1.7:MZ" "fb"
csg_check "exec \'./___.dll\':X-Hack 1.7:MZ" "fb"
csg_check "exec \'./___.exe\':X-Hack 1.7:MZ" "fb"
// Edited HSD by XGreatGX
csg_check "exec \'../abc.exe\':Edited HSD:MZ" "fb"
csg_check "exec \'../headzzz.dll\':Edited HSD:MZ" "fb"
// Viper H Multihack by -=[DD]=-MC.Iglo
csg_check "exec \'../viperh1.dll\':Viper H:MZ" "fb"
csg_check "exec \'../viper hazzor.exe\':Viper H:MZ" "fb"
//[occ]k2y fl00der beta 0.1 by Naucki
csg_check "exec ../flooder.exe:[occ]k2y fl00der beta 0.1:MZ" "fb"
Eindelijk kan je een BEETJE normaal spelen. Tenminste, tot een week na elke config update, dan is ie weer achterhaald
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik had ook een demo-record script en die ging dus vanzelf demo's opnemen, die heb ik er inmiddels maar afgegooid
Enne, je kan het bij csguard instellen of het gezien word of niet.
cheat schrijven moet eitje zijn nu met die source code van OGC.
Ik hoop dat 1.4 echt veel beter wordt op het gebied van cheat preventie, want al die proggies (cd, pb, paladin, csg) pakken "bijna" niet aan.
Verwijderd
Verwijderd
klopt in de nieuwere versies zie je die meldingen niet meer in je console, maar CSG werkt nog wel steeds met het zelfde principe..Op woensdag 03 april 2002 17:02 schreef Damian het volgende:
[..]
Werkt CS_Guard dus op deze manier??
hmmz, doet elke CS-guard dit, ik zie het in mijn console nooit staan, en we hebben op onze server toch wel de allernieuwste CS-Guard, namenlijk 7.44
Verwijderd
stfu jij vieze cheatertOp donderdag 04 april 2002 00:07 schreef illem het volgende:
ja das csguard, soms doet cs even raar daarom, gaat hij zeuren om een en adner, moet je even cs herstarten, niks aan de hand
Verwijderd
lomp lomp lomp.........
Enige "nadeel" van CSG op dit moment is dat hij supergevoelig staat afgesteld...Als je lekker aan het raggen bent krijg je in de logs een zogenaamd aimbot VERMOEDEN! Na 3 van deze meldingen in 1 sessie is het raak...BAN!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
csguard moet je admin mod voor hebben en die is zo lek als een zeef
Smile !!!
CS Guard is toch wel de best werkende anti-cheat die er is.. is combinatie met altijd een admin aanwezig op server heb je geen last van cheaters...Op donderdag 04 april 2002 10:37 schreef Xiric het volgende:
cheating death is beter
csguard moet je admin mod voor hebben en die is zo lek als een zeef
(tip voor nwg admins
Bij zo'n stelling vraag ik me altijd af waar je het op basseerd.Op donderdag 04 april 2002 20:00 schreef Damian het volgende:
[..]
CS Guard is toch wel de best werkende anti-cheat die er is..
=
the administrator is trying to run this command for you
exec blablabla
=
en da's toch een nieuwe cs guard
Icons are overrated
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
...al een hele poos aanwezigCS Guard is toch wel de best werkende anti-cheat die er is.. is combinatie met altijd een admin aanwezig op server heb je geen last van cheaters...
(tip voor nwg admins )
volume script heb je niks aanOp woensdag 03 april 2002 18:27 schreef Frank128 het volgende:
Het irritante aan CS Guard is dat het ook gewone scripts uitvoert. Zo heb ik een volume script en CS guard regelt mijn volume als ik net op een server zit (alleen in de eerste paar minuten) automatisch.. dus wil ik net een tegenstander op geluid pakken, gaat mn geluid ineens heel zacht of uit
Ik had ook een demo-record script en die ging dus vanzelf demo's opnemen, die heb ik er inmiddels maar afgegooid
typ gewoon in je console: volume
dan komt er bij mij meestal 0.3 te staan... wil je het harder? typ: volume 0.4 ofzo zachter? lijkt me logisch... lager uiteraard....
Aap!
Op vrijdag 05 april 2002 07:47 schreef YakuzA het volgende:
bij mij voert csguard nog steeds random regels uit die in mijn taunt script staan
ej yakkie
Aap!
wat denk dat zen script doet??Op vrijdag 05 april 2002 20:26 schreef --boothill-- het volgende:
[..]
volume script heb je niks aan
typ gewoon in je console: volume
dan komt er bij mij meestal 0.3 te staan... wil je het harder? typ: volume 0.4 ofzo zachter? lijkt me logisch... lager uiteraard....
juist het volume commando aanpassen
maar dan met een druk op de knop
als jij in een gang staat, en moet eerst "volume"
in tikken daarna kijken waar die op staat, en daarna weer "volume 0.4" ofzo,
ben jij al dood, zon scrippie is daar en tegen makkelijker, gewoon tik tik, huppa volume 2 stappen hoger, enemy dood? tik tik, twee stappen lager..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
jaja 'mn broertje' , smoesjesOp zaterdag 06 april 2002 11:00 schreef T_Bone het volgende:
csguard is vet irrtant, mn broertje kan helemaal nix van cs dus nu looptie n00b met aimbotjes te kutten en ik kan ze gaan uninstallen maar diestupid OGC shiznit schrijft iets in je config & windows waardoorik elke keer zogenaamd aan het aimbotten ben terwijl de aimbot niet wertk en er niet meer opstaat maar blijkbaar is csguard niet zo erg slim want zodra er op het scherm staat: 'PLAYER IS DETECTED WITH OCG HOOK v7.1' trek ik mn internet (modem) eruit en ik kan gewoon weer overnieuw joinen, als ik ooit gebanned word zal mn broertje niet lang meer leven !!
ehh wel eens gehoord van: _volume_aanpassen_als_je_dood_bent_?_Op zaterdag 06 april 2002 10:44 schreef Wiebbe het volgende:
[..]
wat denk dat zen script doet??
juist het volume commando aanpassen
maar dan met een druk op de knop
als jij in een gang staat, en moet eerst "volume"
in tikken daarna kijken waar die op staat, en daarna weer "volume 0.4" ofzo,
ben jij al dood, zon scrippie is daar en tegen makkelijker, gewoon tik tik, huppa volume 2 stappen hoger, enemy dood? tik tik, twee stappen lager..
Aap!
ja jammer dan!Op zaterdag 06 april 2002 11:00 schreef T_Bone het volgende:
csguard is vet irrtant, mn broertje kan helemaal nix van cs dus nu looptie n00b met aimbotjes te kutten en ik kan ze gaan uninstallen maar diestupid OGC shiznit schrijft iets in je config & windows waardoorik elke keer zogenaamd aan het aimbotten ben terwijl de aimbot niet wertk en er niet meer opstaat maar blijkbaar is csguard niet zo erg slim want zodra er op het scherm staat: 'PLAYER IS DETECTED WITH OCG HOOK v7.1' trek ik mn internet (modem) eruit en ik kan gewoon weer overnieuw joinen, als ik ooit gebanned word zal mn broertje niet lang meer leven !!
* harmageddon luvs CSguard
Aap!
Verwijderd
Als mijn kleine broertje dat zou doen, dan verbrand ik zun knuffel
doe ik ook met scriptOp zaterdag 06 april 2002 12:31 schreef --boothill-- het volgende:
[..]
ehh wel eens gehoord van: _volume_aanpassen_als_je_dood_bent_?_
gewoon makkelijker
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Aap!