Toon posts:

internetten met 7110

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een laptop met 7110 via een datakabel, de drivers voor de nokia modem zijn geinstalleerd.

nu wil ik mijn planet thuis internet (thuis hebben we ISDN) ook op mijn laptop hebben.

als ik alle gegevens invul (win 2000) bij netwerk en inbelverbinding en ik wil daarna een verbinding maken met planet krijg ik de volgede foutmelding:
Fout 678; een modem of ander apparaat heeft de telefoon niet opgenomen.

kan ik wel met mijn planet account via een mobiel inbellen wnat ik kan dat nergens vinden bij planet.nl

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Welk inbelnummer gebruik je? Het schijnt dat de nieuwe 0676-nummers problemen geven met mobiel inbellen. Het is mij bij Tiscali ook nog niet gelukt, hoewel ze wel op de site zeggen dat het met mijn provider mogelijk moet zijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:04
Op woensdag 03 april 2002 16:12 schreef vraagjesman het volgende:

nu wil ik mijn planet thuis internet (thuis hebben we ISDN) ook op mijn laptop hebben.
moet je geen analoog inbelnummer hebben?

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog het oude inbelnummer gebruikt maar een fout aan mijn kant was dat het net nummer er niet voor stond maar daar vroeg die kon je ook helemaal niet invullen dus heb ik het gewoon bij het te kiezen telefoonnummer ingevuld.

alleen wil die bij het inbellen nog wel eens een fout geven maar in principe doet die het nou.

uiteraard wel onzettend traag............maar dat was te verwachten.

maar ik hoop dat die het straks ook blijft doen als we een nieuw inbelnummer krijgen. tot nu toe nog geen bericht gekregen dat we "omgenummerd" zijn