Toon posts:

Overklokken!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Intel Celeron 466 die ik wil overklokken... mischien een domme vraag maar hoe doe ik dat in hemelsnaam? ik weet dat ik iets in de BIOS moet doen... maar wat?

Ik heb ook nog eens een Voodoo 3 2000 (en geen geld...dus |:() ik hoorde dat ik die ook over ken klokken.... hoe doe ik dit?

Someone... HELP!

Verwijderd

Kijk dan in de tweakers FAQ :)

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:27

MaNdM

1000-dingen-doekje

nou een celly is over het algemeen heel makkelijk over te klokken, heel simpel door de multiplier en de busclock omhoog te schroeven....

zoek even door alles heen er dan zie je meer topics over OC'en van celly

To be determined...

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
ligt aan je moederbord en aan je bios. As je in je bios KUNT overclocken moet je dat doen. Maar as je op je moederbord wilt overclocken ist een kwestie van een paar jumpertjes over te zetten. Multiplier en fsb. Let er wel op dat je proc toch wat warmer kan worden. >:)

Erm...

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:39
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1#1

Heb niet eens zin om er een link omheen te maken. Voortaan zelf eerst kijken voordat je gaat blaaten :)

• DirtyHennessy
  • Laatst online: 05-02 06:03
Op woensdag 03 april 2002 16:05 schreef MaNdM het volgende:
nou een celly is over het algemeen heel makkelijk over te klokken, heel simpel door de multiplier en de busclock omhoog te schroeven....
LOL intel procs vanag 333 mhz hebben locked MP .. maar ja aan je aantal post te zien :P :)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-02 15:40
lees dit maar: De Overclocking & Casemodding FAQ

DIt soort vragen komen zo vaak langs dus gebruik in vervolg eerst dit: De Search

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

verklaard genoeg :)
meesten gaan zodra ze op GoT komen posten in plaats van eerst de FAQ's lezen

Verwijderd

lees faq, neem goede titel, vraag een slot aan op dit topic

• Mentalist
  • Laatst online: 12:54

Mentalist

[avdD]

Op woensdag 03 april 2002 16:04 schreef Pierro het volgende:
Ik heb een Intel Celeron 466 die ik wil overklokken... mischien een domme vraag maar hoe doe ik dat in hemelsnaam? ik weet dat ik iets in de BIOS moet doen... maar wat?

Ik heb ook nog eens een Voodoo 3 2000 (en geen geld...dus |:() ik hoorde dat ik die ook over ken klokken.... hoe doe ik dit?

Someone... HELP!
Met jumpers op je mobo of met je bios de FSB wat opkrikken. Maar 1 dingetje als je geen geld hebt : je proc/videokaart kan er stuk van gaan (ZEKER als je geen hele blitse koeling regelt) en dan heb je helemaal geen comp meer.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:56

GaMeOvEr

Is een hork.

Zie de gegeven tips in dit topic.

Voortaan graag eerst zelf ff de faq's doorlezen en de search gebruiken.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.