Toon posts:

celly566+oc,en

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik wil graag mijn oude pc oc,en maar het lukt me maar niet om hem verder te krijgen dan 637mhz(software matig)

prog used :cpucool
sys specs:
mobo:gigabitye ga-6wmm7
proc:celly2 566
ram:256 sd
gfx card Gforce 2 mx 64

ik kan nix hardware matig doen ook nie na in bios flash:(
pleas help me... ik weet te nie meer

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:01

MaNdM

1000-dingen-doekje

Er is een FAQ voor dit soort dingen, lees die even door en ga snel aan de gang zou ik zeggen

To be determined...

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gelezen en ik heb ook search gebruikt ben er tot nu toe nie veel wijzer van geworden :(

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 16:08 schreef dannytjuh het volgende:
heb ik al gelezen en ik heb ook search gebruikt ben er tot nu toe nie veel wijzer van geworden :(
Aantal posts: 2
Welkom op GoT!!

Verwijderd

Topicstarter
ik geruik dus cpucool maar mijn mobo staat niet in de lijst van cpu cool weet iemnad wel progje wel mijn mobo bevat en of et uit maakt

winbond type W83194R-39B
gebruik ik nu daar mee kom ik tot 637 8.5x 75 als ik em naar 80 zet loopt ie vast..... :?

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 16:14 schreef dannytjuh het volgende:
ik geruik dus cpucool maar mijn mobo staat niet in de lijst van cpu cool weet iemnad wel progje wel mijn mobo bevat en of et uit maakt

winbond type W83194R-39B
gebruik ik nu daar mee kom ik tot 637 8.5x 75 als ik em naar 80 zet loopt ie vast..... :?
Wat voor geheugen heb je? Als je PC66-geheugen hebt kom je niet ver...de enige manier om jouw systeem te oc-en is de FSB te verhogen en daarmee ook meteen de geheugenbus. PC66-geheugen loopt standaard op 66Mhz...en zal niet veel verder komen. Overigens heeft jouw moederboard wel een frequency/voltage-control in het bios. Kijk daar es zou ik zeggen.

edit: je kunt ook even de search gebruiken. Als je zoekt op 'celeron 566' (op onderwerp EN inhoud) in OCM krijg je maar liefst 102 resultaten, waaronder:
[topic=86185/1/50]
[topic=122086/1/50]
[topic=133817/1/50]
[topic=135603/1/50]

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gekeken daar staat alleen me proc typ das alles en ik heb pc 133 ram er in zitten ik weet het loopt op pc 100 geloof ik

Verwijderd

Topicstarter
zou het kunne komen door dat me vcore nog gewoon standaart staat zo ja hoe kan ik die verhogen via vios gaat dat namelijk niet......pff wat een gaare mobo is et toch :)

hij wordt trouwens rond de 33 graduh als ik hem op 637 zet met een thermatake cooler (takke herrie :) )

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 16:23 schreef dannytjuh het volgende:
zou het kunne komen door dat me vcore nog gewoon standaart staat zo ja hoe kan ik die verhogen via vios gaat dat namelijk niet......pff wat een gaare mobo is et toch :)
Ik weet niet...ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om de handleiding van je moederboard door te gaan spitten en het dan uit te gaan leggen :7
Maar...
* snars is de kwaadste niet
..hier is de link http://www.gigabyte.com.tw/support/msocket370.htm#6wmm7 naar de handleiding in PDF-vorm. Zoek ff op wat er in te stellen is...en als dat niet kan (in de BIOS danwel met jumpers), jammer :(

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Topicstarter
thx snars ik ga nu lezen hopen dat ik wat nuttige info vind...8-)

Verwijderd

Topicstarter
uhmm kan et dus niet lezen moet chinese suportzooi hebben voor acrobat:( t zit ook niet mee hoor...:(

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog wat anders waar ik wat aan zou kunne hebben :)

Verwijderd

Sinterklaas, sinterklaas, sinterklaas! Maar je hebt geen Chinees nodig voor acrobat druk gewoon op annuleren als IE erom vraagt dat te installeren en als Acrobat Reader Chinees is mot je maar ff de Engelse versie downen!

Verwijderd

je kan geen voltage regelen op jouw moederbord

ik heb wat leuks voor je dan ben je gelijk klaar. email me maar

white_black_angel@msn.com

dit is ook mijn msn

tot later
Pagina: 1