Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vodafone abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel een vodafone abbonnement die eindigd op 29-12-2002. Momenteel heb ik mijn oog laten vallen op een Nokia 6510. Zonder abbo. kost deze telefoon rond de 470 euro. Met abbo rond de 220 euro. Bestaat er een mogelijkheid om voor einddatum de reeds lopende abbo op te zeggen en een nieuwe abbo te openen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Een abonnement opzeggen voor de afloopdatum kan alleen als je de resterende maandelijkse abonnementskosten in één keer aflost. Je kunt vaak wel een extra abonnement nemen, maar dan zit je dus met twee abonnementen. De korting die je op het toestel krijgt is lager dan de abonnementskosten die je in 8 maanden (april-december) betaalt. Het is dus voordeliger om een los toestel te kopen. Voor rond de 400 euro zijn ze al te vinden.
Ik heb zelf wel een extra abonnement afgesloten, dat was in dit geval voordeliger omdat mijn huidige abonnement al over drie maanden is afgelopen. Die zeg ik dan op, en ga met mijn nieuwe abonnement verder, waarmee ik nog niet heb gebeld. Omdat de belminuten onbeperkt geldig zijn spaar ik ze voorlopig op.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:19
je kan je abbo toch vantevoren al verlengen?
Als je maar al 6 rekeningen heb gehad ofzoiets..

- NAC Breda -

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Zou misschien kunnen. Maar dan zou AleSyS nog 2 maanden moeten wachten. De verlenging gaat ook pas in nadat je oorspronkelijke contract is afgelopen, ook al kan je de telefoon direct kopen. Dan zit hij nog tot december 2003 aan zijn contract vast. En de korting op een nieuw toestel bij verlengen van Vodafone is niet zo hoog als die bij een nieuw abonnement.

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 16:14 schreef Ritchie het volgende:
je kan je abbo toch vantevoren al verlengen?
Als je maar al 6 rekeningen heb gehad ofzoiets..
6 maar? ik heb me laten vertellen dat het om 12 rekeningen ging?

Verwijderd

Topicstarter
Ik had destijds een 2 jarige abonnement afgeloten.

Waar kan je eienlijk mobiele telefoons bestellen die je in termijnen mag/kan betalen???

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wehkamp?
Of i.c.m. Talkline abonnement, waarbij je het bedrag dat je voor de telefoon betaalt kunt zien als een aanbetaling, en je maandelijkse abonnementskosten als afbetaling. Bijvoorbeeld bij gsmstunter (op basis van Vodafone 120):
150 euro (prijs van het toestel) "aanbetaling"
elke maand 22,50 euro (abonnementskosten) "afbetalen"
Totaal: 22.5*12 + 150 + 52,50 aansluitkosten = 472.50 euro

Die Talkline oplossing is voordeliger, omdat je daarbij ook nog eens elke maand 120 minuten mag bellen.

Verwijderd

Vriendin van me had het zelfde, die heeft haar huidige abbo laten lopen en een 'tweede' abbo er bij genomen voor 7 € extra per maand (die belt VEEL). Die gaat dan later over op je nieuwe en de oude vervalt vanzelf.

(weet het niet 100% zekerz)

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:34

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Bij BEN (waar ik al 3 jaar vrolijk abonnnee van Ben®) kan je je abonnement 3 maanden van te voren verlengen. Hierbij krijg je een korting op je telefoon, die ongeveer gelijk is aan de korting die je krijgt bij een nieuw abonnement. Je houd je zelfde SIM-kaart, telefoonnummer. Kortom, je krijgt dus alleen een telefoon met korting, en je abbo loopt weer een jaartje (of 2 jaartjes) langer door...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:50
Zie bijvoorbeeld www.gsm.nl en dan de optie contractverlenging.

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:47
Neem even contact op met Vodafone, afdeling retention.
(045-5607212).
Zij geven je een waardecheque als je een contractverlenging aangaat. De waarde van die cheque is afhankelijk van je klantverleden en belgedrag.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 22:34 schreef los_joost het volgende:
(045-5607212).
Zij geven je een waardecheque als je een contractverlenging aangaat. De waarde van die cheque is afhankelijk van je klantverleden en belgedrag.
Hoe bedoel je een waardecheque???

• Digihelp ®
Waardecheque betekent niets meer dan een korting op een toestel. Dat toestel kun je dan gewoon in een Vodafone winkel gaan uitzoeken. Vaak kan die korting zo hoog zijn dat je gewoon een gratis toestel krijgt. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 21:03 schreef Waslijn het volgende:
Zie bijvoorbeeld www.gsm.nl en dan de optie contractverlenging.
Men meldt op de site Om uw contract te kunnen verlengen dient het contract nog een maximaal resterende looptijd te hebben van 3 maanden.

Mijn contract eindigd op 29-12-2002. Dus weet ik niet of ik de verlenging al kan indienen

• Digihelp ®
Tja, dat weet ik ook niet.
Maar je kan natuurlijk altijd even dat nummer bellen en vragen hoe het precies zit.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Bij mijn weten kun je vanaf 6 maanden verlengen. Tegenwoordig wordt er wel alleen maar met 2 jaar verlengd. Ik geloof alleen dat de dikkere abonnementen en de klanten waar ze gemiddeld iets meer aan verdienen een 1 jarig contract kunnen krijgen.

In de winkel kreeg ik het namelijk niet en heb gezegt dat ze vodafone maar moesten bellen en vragen ofdat ik het wel mocht. (had dit namelijk telefonisch al met ze afgesproken) maar dit gaat alleen nadat ze je belgedrag hebben bestudeerd.

Een soort censusgedrag zit er dus wel in bij Vodafone.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zowel vodafone als gsm.nl een mailtje gestuurd met de vraag wat de mogelijkheden zijn.

• Digihelp ®
Ik wil niet vervelend doen ofzo, maar je krijgt je antwoord van Vodafone echt alleen als je dat nummer belt.
Dat is toch niet zo moeilijk :?

• GaveGozer
  • Laatst online: 25-09 02:56

GaveGozer

That's Me

Op woensdag 03 april 2002 22:34 schreef los_joost het volgende:
(045-5607212).
precies en met die "cheque" kun je een telefoon uitzoeken met korting :-)

heb het zelf ook gedaan
had bel budget met een 3210
na een jaar wilde ik een 6210 maar als ik ander abbo nam kreeg ik ander nummer en dat wilde ik niet dus eerst abo verlengt met een jaar ofzo en een 6210 met korting gekocht
en na 3 maanden mag je je abbo veranderen
heb nu libertel 180 :-) met een nokia 6210 en zo doe ik het de volgende keer ook weer.

Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 02:26 schreef GaveGozer het volgende:

[..]

precies en met die "cheque" kun je een telefoon uitzoeken met korting :-)

heb het zelf ook gedaan
had bel budget met een 3210
na een jaar wilde ik een 6210 maar als ik ander abbo nam kreeg ik ander nummer en dat wilde ik niet dus eerst abo verlengt met een jaar ofzo en een 6210 met korting gekocht
en na 3 maanden mag je je abbo veranderen
heb nu libertel 180 :-) met een nokia 6210 en zo doe ik het de volgende keer ook weer.
En die waardecheque kan je overal inleveren dan???

• Digihelp ®
Ja, geen probleem.
Maar je kan ook direct bij hen zelf een toestel bestellen, dan sturen ze het op.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 10:36 schreef intert0y het volgende:
Bij mijn weten kun je vanaf 6 maanden verlengen. Tegenwoordig wordt er wel alleen maar met 2 jaar verlengd. Ik geloof alleen dat de dikkere abonnementen en de klanten waar ze gemiddeld iets meer aan verdienen een 1 jarig contract kunnen krijgen.

In de winkel kreeg ik het namelijk niet en heb gezegt dat ze vodafone maar moesten bellen en vragen ofdat ik het wel mocht. (had dit namelijk telefonisch al met ze afgesproken) maar dit gaat alleen nadat ze je belgedrag hebben bestudeerd.

Een soort censusgedrag zit er dus wel in bij Vodafone.
Ja, jij kreeg je telefoon wel zeker gratis??

Verwijderd

het is nu nog leuker als je een vodafone abo hebt, ze hebben het abonnementsgeld verhoogt, dus is opzeggen nu gratis!!! oftewel als je pas een gratis abo hebt gehaald, heb je nu 270E winst :P bel klantenservice maar!!!

• intert0y
  • Laatst online: 10-03 15:17
Op vrijdag 05 april 2002 14:24 schreef _Richie_ het volgende:

[..]

Ja, jij kreeg je telefoon wel zeker gratis??
Ik heb er in ieder geval niet veel voor moeten betalen nee. :) Heb nu ook GPRS abo. bevalt wel. alleen HELE slechte PINGS. > 1.5sec. Dat is balen want dat SSH-ed zo lastig.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 14:56 schreef keepitcool het volgende:
het is nu nog leuker als je een vodafone abo hebt, ze hebben het abonnementsgeld verhoogt, dus is opzeggen nu gratis!!! oftewel als je pas een gratis abo hebt gehaald, heb je nu 270E winst :P bel klantenservice maar!!!
als het net zo "makkelijk" gaat als bij telfort, krijg je dat abonnement dus nooit afgezegd.
anders is het wel ideaal
ik heb ook bijna 2 weken geleden zo'n abbo besteld, alleen nog niks binnengekregen. hopelijk vandaag of morgen

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit het precies dan met die prijsverhogingen???

Is het echt zo makkelijk om van je abbo af te komen???

Verwijderd

Topicstarter
Heb net met vodafone gebeld. Vanaf 29-06-2002 kan ik pas mijn contract verlengen. Over eventuele korting kunnen ze nu nog niks zeggen :(

Ik kan ook for the time being een 2e contract afsluiten...

Verwijderd

Bij Kinorama kan je ook Toestellen op afbetaling doen ;) maarja www.gsm-shop.nl is goedkoper zoals ik je al eerder zei ;)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog tips :?

Losse telefoon
Telefoon met 2e abbo for the time being

Verwijderd

Gewoon wachten...

tot de I-mode telefoons uitkomen... zijn zelfde prijs als die nokia... en als je die I-mode telefoons hebt gezien wil je die Nokia echt niet meer...

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:19
Op zaterdag 06 april 2002 13:54 schreef -KOD- het volgende:
Gewoon wachten...

tot de I-mode telefoons uitkomen... zijn zelfde prijs als die nokia... en als je die I-mode telefoons hebt gezien wil je die Nokia echt niet meer...
Nou... ik heb ze gezien... geef mij maar een Nokia hoor :)

- NAC Breda -

• Gulli
  • Laatst online: 08-10 07:11

Gulli

100% Unwiderstehlich

Op woensdag 03 april 2002 16:21 schreef haas het volgende:
En de korting op een nieuw toestel bij verlengen van Vodafone is niet zo hoog als die bij een nieuw abonnement.
De korting is gewoon even hoog, sterker nog, als je veel belt (dus een goede klant bent) krijg je soms zels wel eens extra korting in je eerste factuur verrekend wat je telefoon dus nog goedkoper maakt.

Trouwens AleSyS als je je abo verlengt, mag ik dan je nieuwe telefoon? Dan ben ik namelijk jarig 8-)

Connaisseur des femmes

Pagina: 1