Plextor 24X Safedisc2

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
Normaal gezien zou je met deze writer toch perfect SD2 moeten kunnen kopieren...

het wilt maar niet lukken bij mij (behalve op cd'rws)

kan iemand mij aub de exacte read en write opties geven voor CloneCD?? heb al 5 coasters gebrand ondertussen...

dank je !

:edit: ow ja, het is niet voor te gaan warezen ofzo, neen, maar ik kan van mijn c&c:renegade geen backup maken, behalve op rw maar dat leest ook trager af! en no-cd is geen optie (online gaming)

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Verwijderd

Je brander zou het inderdaad zonder problemen moeten kunnen. Het enige wat je aan hoeft te vinken is fast error skip (0, software zou moeten werken)...

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:58
(btw volgens mij is dit niet illegaal, anders heb ik niks gezegd)
Helaas voor je is dit wel illegaal, dus de link verwijderd..

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 15:46 schreef AgeOfPAnic het volgende:
Er zijn wel programma's te vinden waarin voor de meeste games staat hoe ze te kopieren voor eigen gebruik. Check ... maar eens. Kun je ook veel no-cd cracks vinden. (btw volgens mij is dit niet illegaal, anders heb ik niks gezegd)
ik had die link ff weggehaald, ik kreeg er een OW voor...
bovendien vraag de topicstarter hier niet om, hij wil een perfecte kopie maken zonder gebruik van cracks..

• bogy

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
voor de read dus enkel fast error skip (geen read subchannels ofzo)

en bij write alles afzetten (dus ook de 'write uncorrected' optie?)

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:36
Ziet er naar uit dat je een illegaal serial hebt voor je Cd-Clone. Van CD-r maakt hij coastertjes, terwijl CD-rw gewoon werken. Dit omdat een CD-rw toch weer te wissen is.

Verwijderd

Safedisc 2 maakt idd geen gebruik van subchannels, die write optie die jij noemt hoef je niet aan te vinken. Pas wel op met de laatste versie van Safedisc 2 (=2.51 o.a. Medal of Honor) die kan je plex helaas niet aan..

edit:

dat van die illegale serial is trouwens bull, dat was wel zo bij cdrwin, bij clonecd heb ik daar nog nooit van gehoord.. Wazig muziekje trouwens op je homepage bogy :D

• bogy

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
illegale serial ... hmmmmz

waarom werkt mijn diablo 2-gamedisc kopie dan wel perfect?

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 15:59 schreef bogy het volgende:
illegale serial ... hmmmmz

waarom werkt mijn diablo 2-gamedisc kopie dan wel perfect?
Uhm omdat Diablo 2 securom beveiligd is...

• bogy

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
ja tuurlijk, da weet'k ook wel ;)

maar dan zou hij daar toch ook een ongaar zootje van maken hé ;)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:36
zoek eens naar het proggie: 'clony'
die detecteerd de vorm van beveiliging en geeft aan hoe je die moet omzeilen.

Verwijderd

Pech, het is Safedisc 2.51 :(, nou weet ik wel hoe je hem kunt kopieeren en toch een perfecte kopie kunt maken maar ik twijfel of ik het programmaatje mag noemen..

Met clony gaat het btw niet lukken, die detecteert hem gewoon als Safedisc 2

• marteltor
  • Laatst online: 17:36
vaag.
Ik heb toch echt een keer Renegade gefikt (weliswaar illegaal). Met een lite-on 12x10x40

Verwijderd

Jouw brander kan het idd wel..

• bogy

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
bandiet, kan je mij asjeblief eens een mailtje sturen naar bogyserver@skynet.be met de naam van dat stukje software?

want mijn renegade is echt aan een kopie toe als ik 'm over een maand of twee nog wil spelen

Verwijderd

Plextor 24x kan niet "Perfect Regular Bit pattern" Branden, dus die nieuwe Safedisc2 versies kan Plex niet branden, je kon wel zulke proggies gebruiken, als

Betablokker dan kon je de Image Patchen of zo iets...

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 17:26 schreef pr0t0type het volgende:
Plextor 24x kan niet "Perfect Regular Bit pattern" Branden, dus die nieuwe Safedisc2 versies kan Plex niet branden, je kon wel zulke proggies gebruiken, als

Betablokker dan kon je de Image Patchen of zo iets...
Je slaat de spijker op z'n kop, en ik heb het proggie niet genoemd :P

• bogy

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
al is "betablokker" niet echt software, ik heb toch gesnopen wat je net bedoelde (... lolz, kk = ck)

thx!

ik ga het nu eventjes uitproberen en dan zien we wel wat het resultaat is!

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
Het is volstrekt legaal om een back-up te maken van wat voor origineel aangekochte cd met software/spellen erop.
De kopieerbeveiligingen is er alleen maar om het je moeilijk te maken.
Volgens de wet is het legaal.(je mag het gaan uitzoeken met een advocaat als je wilt)
Vragen stellen over dit onderwerp is dus ook legaal.
Of het HIER toegestaan wordt is een tweede.

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 00:05 schreef D-Loc het volgende:
Het is volstrekt legaal om een back-up te maken van wat voor origineel aangekochte cd met software/spellen erop.
De kopieerbeveiligingen is er alleen maar om het je moeilijk te maken.
Volgens de wet is het legaal.(je mag het gaan uitzoeken met een advocaat als je wilt)
Vragen stellen over dit onderwerp is dus ook legaal.
Of het HIER toegestaan wordt is een tweede.
Klopt helemaal, en ik dacht dus eerst dat het ook hier toegestaan was omdat het van de wet mag. Je moet je wel bedenken dat het verboden is cracks te verspreiden, dat staat er echt in. Het omzeilen is wel toegestaan, maar niet op dit forum :). Ik heb het al eens gevraagd in lieve adjes na mijn OW (:()

O en bogy, heb je m'n mail bekeken? Als je m zelf bent gaan zoeken zorg er dan wel voor dat je de goeie versie hebt (Met 2.51 in de bestandsnaam)!

• Twynn
  • Laatst online: 29-01 07:49
Op donderdag 04 april 2002 09:43 schreef Bandiet het volgende:
Klopt helemaal, en ik dacht dus eerst dat het ook hier toegestaan was omdat het van de wet mag. Je moet je wel bedenken dat het verboden is cracks te verspreiden, dat staat er echt in. Het omzeilen is wel toegestaan, maar niet op dit forum :). Ik heb het al eens gevraagd in lieve adjes na mijn OW (:()
Dat je van de wet een eigen kopie mag maken klopt..
Maar de reden dat wij het hier niet toestaan is eigenlijk heel simpel..

We kunnen niet controleren of de cd's de je wilt kopieren ook daadwerkelijk van jezelf zijn..
En verder help je hier ook mensen mee die zeker geen eigen kopieen willen maken..

Ik doe dit topic nu ook preventief dicht, omdat we toch al aardig in het grijze gebied aan het werken zijn..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.