Racespel waarbij je.....................

Pagina: 1
Acties:

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een racespel met een paar eisen.

- mag een ovaal circuit zijn of een "normaal" circuit
- in geval van ovaal circuit (indy/nascar) je moet wel kunnen slipstreamen en makkelijk te besturen zodat je een lange tijd in de slipstream van je voorganger zit, en in een bocht je auto ernaast zetten.
- in geval van circuit, dat je moet kunnen slipstream en vlak voor een bocht je auto naast je voorganger zetten en hem dan "uitremmen"

Nascar 2002 Season al de Demo geprobeerd, maar besturing is zo knudde, en je word er zo uitgekegeld. En slipstreamen kun je nauwelijks ,vanwege de besturing kan je niet netjes achter een auto blijven
GP3 (niet 2000) al gepobeerd (full game) maar ook daar kun je hem er niet echt naast zetten, want ze gaan remmen als jouw auto naast die van hun zet. (dus kan je ze niet "mooi" inhalen) En als je van external view doet, is de camera zo k** jeweet wel :) En de AI van GP3 is behoorlijk brak, ipv dat ze je inhalen na een bocht, gaan ze op je wachten terwijl je bijna stilstaat :?

Welke spel/simulatie voldoet een beetje aan mijn eisen?

Weet iemand of je GP3 online kan spelen (ervaring?) met de illegale versie?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Need For Speed 4? Als je dan heel lomp gaat rijden lukt dat wel wat je wilt. :)

🌞🍃

Verwijderd

Gp3 online kan niet. Voor gewone circuits is "het" spel Grand Pix Legends van Sierra. Voor 15 gulden was het nog te koop bij de Free record shop geloof ik. Beste physics engine, enthousiaste community. Enige nadeel zijn de gfx die wel weer wat beter te krijgen zijn met diverse patches. Online spelen kan ook in combinatie met vroc.

(http://dutch.simracingzone.net)

Voor oval is Nascar 4 het beste spel zo heb ik gehoord maar dat ken ik verder niet.

• ND863

ND863

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 15:11 schreef Xan het volgende:
Gp3 online kan niet. Voor gewone circuits is "het" spel Grand Pix Legends van Sierra. Voor 15 gulden was het nog te koop bij de Free record shop geloof ik. Beste physics engine, enthousiaste community. Enige nadeel zijn de gfx die wel weer wat beter te krijgen zijn met diverse patches. Online spelen kan ook in combinatie met vroc.

(http://dutch.simracingzone.net)

Voor oval is Nascar 4 het beste spel zo heb ik gehoord maar dat ken ik verder niet.
Hmz Nascar4, is vast wel een demo van, ga nu ff searchen

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 15:22 schreef ND het volgende:

[..]

Hmz Nascar4, is vast wel een demo van, ga nu ff searchen
Nou, als je Nascar 2002 season niets vind, hoef je N4 ook niet te proberen: deze voorloper van 2002 season is nog lastiger te besturen: ze hebben 2002 season iets makkelijker gemaakt dan N4. Dus...

• ND863

ND863

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 15:39 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Nou, als je Nascar 2002 season niets vind, hoef je N4 ook niet te proberen: deze voorloper van 2002 season is nog lastiger te besturen: ze hebben 2002 season iets makkelijker gemaakt dan N4. Dus...
owwwwww................ een andere Nascar of Indycar spel dat beter is?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Toca 2 van codemasters misschien? Het is al wat ouder, maar in dat spel doe je niets anders dan andere auto's er uit proberen te remmen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:43

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Toca 2 is echt een top spel! :9

Ben benieuwd of er binnenkort een keer een opvolger van gaat komen, want dat mag ondertussen toch wel een keer.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Maximize
  • Niet online
gt3? :Y)

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01 15:13

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op woensdag 03 april 2002 16:17 schreef MaXiMizE het volgende:
als je het over spellen met schijt-AI hebt...
GT3 Ownt maar de AI zuigt aan alle kanten hoor!

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• ND863

ND863

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 16:17 schreef MaXiMizE het volgende:
Ik heb jammer genoeg geen PS2. Na vakantie baantje wil ik een console halen, alleen ik zit te bedenken of ik de PS2 ga halen of een gamecube. (die PS2 ook alleen omdat er dan GT3 is :)) Maar ik dacht dat juist in GT3 de AI een hele goede was :?

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 16:15 schreef Ruud2001 het volgende:

Ben benieuwd of er binnenkort een keer een opvolger van gaat komen, want dat mag ondertussen toch wel een keer.
Hé, jij hebt zeker liggen slapen: in juni komt DTM Race Driver uit, de opvolger van TOCA 2: er is al een topic over (uit februari al weer!): [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/404228/1?limit=50]hier[url].

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01 15:13

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op woensdag 03 april 2002 16:29 schreef ND het volgende:
Maar ik dacht dat juist in GT3 de AI een hele goede was :?
De AI is imho het zwakste punt van de GT serie. Al sinds GT1 rijden de auto's braaf hun voorgeprogrammeerde rondje. Nou kan ik me dat op de PSX nog wel voorstellen (ook AI vereist immers rekenkracht) maar bij GT3 vind ik dat echt zonde... toen de PS2 werd aangekondigd riepen ze dat het ding geoptimaliseerd zou zijn voor AI maar ik merk er bij GT3 weinig van :( (wat overigens niet wegneemt dat GT3 verder wel een héél tof spel is hoor!!)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Als je Grand Prix 3 gewoon op Pro speelt valt er heel goed te uitremmen.. en slipstreamen al helemaal.. http://americangp.ontheweb.nl als je hier voor dat spel een paar patches download.. verder gpxpatch en n paar ovals ben je al n heel end... dit is trouwens een cart-league van gp3.. ik weet dat ze daar nog wat rijders zoeken.. dus misschien dat je dat ook gelijk kan doen..

• ND863

ND863

Topicstarter
Thx voor de link, i'm checking it right now. Maar wat is dan WEL het toppunt van GT3 naast zijn graphics?

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 17:14 schreef ND het volgende:
Thx voor de link, i'm checking it right now. Maar wat is dan WEL het toppunt van GT3 naast zijn graphics?
Speelbaarheid, hoeveelheid banen, hoeveelheid auto's, 2-player mode....

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 16:15 schreef Ruud2001 het volgende:

d0h! dtm race driver natuurlijk!

dat is nou HET (race)spel waar ik op zit te wachten!

• ND863

ND863

Topicstarter
Waarom kan je GP3 niet online? Die functie zit er namelijk wel in, en via de GPX Patch dan? :7

Verwijderd

Colin McRae Rally 2.0

geweldig spel! Kheb hier de computer op de 72cm TV aan gesloten en het geluid over mn versterker met 200 watt boxen :P keivet! Resolutie van 1024x768 en wingman joypad... veel beter kan een racespel niet worden volgens mij.. (behalve Colin 3 strax :9~)

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 16:40 schreef PC-Freak het volgende:
Als je Grand Prix 3 gewoon op Pro speelt valt er heel goed te uitremmen.. en slipstreamen al helemaal.. http://americangp.ontheweb.nl als je hier voor dat spel een paar patches download.. verder gpxpatch en n paar ovals ben je al n heel end... dit is trouwens een cart-league van gp3.. ik weet dat ze daar nog wat rijders zoeken.. dus misschien dat je dat ook gelijk kan doen..
Helemaal mee eens. Anders weet ik niet wat voor GP3 versie jij hebt....

Nascar 4 is wel heel bruut maar de besturing vind ik wat magertjes.
En BTW het mooie van GP3 is dat ze van de ideale lijn gaan om je te blokken. Soms zitten ze echt irritant in de weg. Maar dat is zo mooi van het spel. Ik weet niet of iemand een rijder in GP3 heeft, waarmee je altijd mot mee heb. Bij mij is dat heel vaak David Coulthard Of Fisicella. ;)

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 18:13

Paniohitus

Paniohitus

Misschien E-Racer?

BF1: Don-Panio

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:43

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op woensdag 03 april 2002 16:32 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Hé, jij hebt zeker liggen slapen: in juni komt DTM Race Driver uit, de opvolger van TOCA 2: er is al een topic over (uit februari al weer!): [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/404228/1?limit=50]hier[url].
Oeps, das waar ook jah... die screens zien er ook zo geweldig uit! :9~

Ben alleen bang dat ie op mijn systeempje niet meer zal draaien, maar ik geloof dat ik ergens gelezen had dat ie ook voor de X-Box uit gaat komen en dan wordt het natuurlijk wel weer interessant 8-)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Pagina: 1