Toon posts:

Ferm super Kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ferm is er net helemaal mee gestopt, ik stopte de stekker in het stopcontact en toen spuugde hij zijn laatste adem uit. Hij doet nu helemaal niks meer :Z

heeft iemand hier misschien ervaring mee of had ik gewoon een mismaakte verrotte Dremel kloon.

Ga nu de kijkhop maar eens vervelen kijken wat die nog kunnen doen!!!!!!

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

er waren er idd meer hier waar de dremel kapot was, de nepdremel dan he, van bv de kijkshop, worden te warm, otploffen etc. maar die kuren heeft Dremel ( de echte ) ook, de complete aandrijf-as van de dremel van een maat vamme is doorgedraait, dus nu heeft ie er 2 :P

Het is niet alles idd, beter lasersnijden :D

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Kan wel kloppen dat ze doorbranden, want dat is wat mij oorzaak nummer 1 lijkt van alle problemen. Men boort,etc. er mee en dan kan het zijn dat hij vast loopt maar men blijft doorboren. Je moet bedenken dat een Dremel/Ferm/Mannesman/weet ik veel welke je er nog meer hebt geen boormachines zijn met een groter/sterke motor erin :)

Verwijderd

Ik heb ook zo;n dremel ding (proxxon ofzo geloof ik).
Die kapte er ook mee.
En stinke!!!

Heb hem toen opengeschroeft en er bleek een hele laag rubber om mijn drijfas heen gesmolten. Geen idee waar het weg kwam.

Maar toen ik dat verwijdert had deed i het gewoon weer.

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 23:03
Ja kan gebeuren hee, fake-dremeltjes...:) Is er misschien intresse in een echte Dremel inkoopactie?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Hou er rekening mee dat tijdens het werken, je de ventilatiegaten niet dichthoudt. Doodsoorzaak nummer 1.

Verwijderd

koop dan ook een Proxxon

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb een ferm, al heeeeel wat gebruikt nu, maar doet et nog perfect, nix warm ofzo

ik zet em gewoon max op standje 3 a 4, nooit max.

Gewoon beetje zuinig mee omgaan :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Mijn Ferm is die blokkeringsping van afgebroken , ook dik balen . Ik mag er nu elke keer een schroevendraaier in rammen om een tool te veranderen

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 10:31

bitflusher

flushed die *** pc

zorgen dat een fake net binnen het jaar dood gaat, dan heb je er 2 jaar plezier van >:)

• 3xhaas
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik had eerst dat ding van de Aldi (nou ja mijn ouders dan). Die heb ik gelijk de 1e keer gesloopt met zo'n bitje erop zetten. Die blokkering brak daar ook af. Nu heb ik een Ferm met flexibele slang, want flexibele slang wilde ik dan zowiezo als ik er zelf een ging kopen en die doet het prima. Doordat je het apparaat zelf nie vasthoudt houdt je ook geen lucht tegen. Het enige wat soms wel irri is dat als je lang bezig bent hij ook bij de slang wel heet wordt, maar das niet erg. Want doorbranden zal hij niet doen, want doorgaan op dat moment betekent verbrande klauwen B-)

Verwijderd

Ik heb ook echt slechte ervaringen met een fake dremel van black& decker gehad. Werd ook gloeiend heet en sneuvelde...
Maar geluk heb ik nu een echte dremel die niet zo heet wordt en ook nog eens een stuk beter werkt (krachtiger).

Verwijderd

Heb ook ff een echte dremel gehad dat ding is er al na een maand mee opgehouden :Z , heb nu een van de praxis meen een toledo die werkt al bijna 2 jaar zonder problemen en koste nog geen kwart van een echte. :P
Pagina: 1