Wat is het echte verschil tussen deze 2 spelers? voor zover ik weet ziet de Lenoxx er wat simpeler uit en is rond de 20 euro goedkoper.. weten jullie er meer vanaf? Ik twijfel tussen deze 2...
Ik heb een lenox power 1, ik kan je zeggen ik vind hem fijn, maar weet niet of die beter is dan die rio...
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Verwijderd
ik heb ook de lenox power 1
En ik geloof dat ik het apparaat wel ok vind maar veel tijd heb ik nog niet gehad om 'm te kunnen testen .. ik heb nu het 2e kapotte exemplaar thuis liggen en de verkoop site (van intense media http://www.mp3shopper.nl )
heeft me dat exemplaar terug gestuurd met de mededeling dat "door omstandigheden" het bedrijf datawalker
( www.datawalker.com <- zij maken dus de lennox power 1)
hun vestiging in nederland weg gedaan heeft of zo ..
Met andere woorden ..als ik het apparaat op garantie terug wil sturen .. ik dat naar dat bedrijf mag doen .. ik geloof dat er vestigingen in Australie, Amerika en Hong Kong (en die buurt) liggen.
Dus.. denk voor u doet... en tjah.. als je de zachte geluids kwaliteit en brakke kwaliteit van de afstandsbediening EN het feit dat ik nu al 2 kapotte apparaten heb gehad... voor lief neemt.. dan is de lennox power 1 wel ok geloof ik
En ik geloof dat ik het apparaat wel ok vind maar veel tijd heb ik nog niet gehad om 'm te kunnen testen .. ik heb nu het 2e kapotte exemplaar thuis liggen en de verkoop site (van intense media http://www.mp3shopper.nl )
heeft me dat exemplaar terug gestuurd met de mededeling dat "door omstandigheden" het bedrijf datawalker
( www.datawalker.com <- zij maken dus de lennox power 1)
hun vestiging in nederland weg gedaan heeft of zo ..
Met andere woorden ..als ik het apparaat op garantie terug wil sturen .. ik dat naar dat bedrijf mag doen .. ik geloof dat er vestigingen in Australie, Amerika en Hong Kong (en die buurt) liggen.
Dus.. denk voor u doet... en tjah.. als je de zachte geluids kwaliteit en brakke kwaliteit van de afstandsbediening EN het feit dat ik nu al 2 kapotte apparaten heb gehad... voor lief neemt.. dan is de lennox power 1 wel ok geloof ik
Verwijderd
offtopic:
LOL
ik straal mijn mp3 cdspelers in..
ik lijk Jomanda wel ..
LOL
ik straal mijn mp3 cdspelers in..
ik lijk Jomanda wel ..
volgens mij had ik gewoon een paar apparaten uit een slechte serie.. want toen ik em bestelde was er net een run op die dingen en was ie ook even een weekje niet te krijgen op sommige sites.