Mijn DVD speler van AOpen spuugt alles uit
Maakt niet uit in welke pc ik hem stop.. Garantie verlopen, dus dat heeft geen zin meer. Hijs een paar jaar oud. 40x10
Misschien moet je de lens ff schoon maken??
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
[lol-modus]
Misschien eerst de oude dvd eruit halen?
[/lol-modus]
Misschien eerst de oude dvd eruit halen?
[/lol-modus]
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
ff openmaken en alle stof eruit halen, kijken of meganisme nog goed is, tandwieletje verkeert of iets dergelijks
Dat ie ze uitspuugt is ook niet goed --> kun je kortsluiting krijgen (door die spuug)
Meestal houdt het in dat ie geen cd kan lezen, tijd om je lens dus schoon te maken. Je zegt dat ie een paar jaar oud is, hoe vaak heb je hem al schoongemaakt?
Meh ...
offtopic:
Hehehe ik had ook ooit een cd-rom speler die dat ook deed. Maar die lanceerde de cd's letterlijk 10 meter door de kamer
Hehehe ik had ook ooit een cd-rom speler die dat ook deed. Maar die lanceerde de cd's letterlijk 10 meter door de kamer
Heb je al geprobeerd om de laatste firmware te flashen naar de drive? Meestal treden dit soort problemen op na een foute firmware flash of een fout in de firmware.
Je kan trouwens WEL garantie claimen ook al is de garantie volgens de fabrikant verlopen. De Nederlandse wet zegt dat je mag aannemen dat een product binnen een aannemelijke periode goed functioneerd en je mag toch aannemen dat een DVD-speler langer dan een jaar goed blijft werken dacht ik zo.
idd lens cleanen..Op woensdag 03 april 2002 14:15 schreef Hu9o het volgende:
Misschien moet je de lens ff schoon maken??
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Misschien heb je trouwens nog wat aan deze topic:
[topic=190542/1/25]
[topic=190542/1/25]
hoe maak je die lens schoon dan? heb een pioneer dvd met hetzelfde probleem
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Gewoon openschroeven dat ding (wel eerst de stekkers uit je dvd spelertje halen)Op woensdag 03 april 2002 15:59 schreef Apie! het volgende:
hoe maak je die lens schoon dan? heb een pioneer dvd met hetzelfde probleem
Met een stukje tissue zachtjes over de lens heen gaan.
Wijst zich zelf eigelijk.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Waar kan ik die kopen? Die wil ik ook graag 1Op woensdag 03 april 2002 14:40 schreef Sailorman het volgende:
offtopic:
een tissue met of zonder schoonmaakspul?Op woensdag 03 april 2002 18:32 schreef Hu9o het volgende:
[..]
Gewoon openschroeven dat ding (wel eerst de stekkers uit je dvd spelertje halen)
Met een stukje tissue zachtjes over de lens heen gaan.
Wijst zich zelf eigelijk.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Verwijderd
Met flink veel schuurmiddel eropOp donderdag 04 april 2002 08:44 schreef Apie! het volgende:
[..]
een tissue met of zonder schoonmaakspul?
j/k
Verwijderd
Zeker... en met schuurpapier de lens weer glad schurenOp donderdag 04 april 2002 12:18 schreef PCell het volgende:
[..]
Met flink veel schuurmiddel erop
j/k
maak er een leuke bekerhouder van zou ik zeggen. en koop een nieuwe dvdspeler
Verwijderd
wat zal het schoonmaken van de lens uitmaken voor het wegslingeren van die cd's 
lijkt mij dattie het laatje te snel open doet met een nog draaiende cd erin ofzo. Nieuwe firmware zal eerder helpen, dan hebben ze die pauze misschien wat langer gemaakt.
Zo had m'n lite-on brander bijvoorbeeld dattie in standby modus de cd nog langzaam rond liet draaien, maar dan wel net op zo'n toerental dat alles meeresoneerde. Bij de nieuwere firmware hadden ze al een ander toerental gekozen.
lijkt mij dattie het laatje te snel open doet met een nog draaiende cd erin ofzo. Nieuwe firmware zal eerder helpen, dan hebben ze die pauze misschien wat langer gemaakt.
Zo had m'n lite-on brander bijvoorbeeld dattie in standby modus de cd nog langzaam rond liet draaien, maar dan wel net op zo'n toerental dat alles meeresoneerde. Bij de nieuwere firmware hadden ze al een ander toerental gekozen.
[lol]Wat doen jullie met een dvd-speler die cd's gooit
teruggooien
[/lol]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
Als ie het ook met originele CD's doet en binnen een jaar garantie valt,... lekker terug brengen en niet zelf pielen, daar heb je namelijk garantie voor. En je hebt een nieuwe drive.
Op donderdag 04 april 2002 14:55 schreef video-editing.nl het volgende:
Als ie het ook met originele CD's doet en binnen een jaar garantie valt,... lekker terug brengen en niet zelf pielen, daar heb je namelijk garantie voor. En je hebt een nieuwe drive.
Dat lijkt me toch duidelijk genoeg, tochOp woensdag 03 april 2002 14:14 schreef Fokkie het volgende:
Garantie verlopen, dus dat heeft geen zin meer. Hijs een paar jaar oud. 40x10
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Pagina: 1