Prijs PS1 2e-hands?

Pagina: 1
Acties:

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
Hoi, ik heb een PS2 besteld, en nu wil ik mijn PS1 verkopen, ik heb er een racestuur, memorycards, controllers, en 25 originele topspellen bij... wat zou ik daarvoor kunnen vragen? en nee het is niet de bedoeling om die zooi hier kwijt te raken, anders zou ik het wel bij vraag en aanbod neerplanten, maar een maat van me wil hem wel overkopen, en nu moet ik nog een redelijk prijsje bedenken.

Verwijderd

€150 is redelijk lijkt my!!!!

Heb de mijn nog staan maar ik heb zo iemand die hem voor € 150 zou kopen!!! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• kamerplant
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 14:42 schreef hAnDyMaNN het volgende:
€150 is redelijk lijkt my!!!!

Heb de mijn nog staan maar ik heb zo iemand die hem voor € 150 zou kopen!!! :9~ <KNIP> :9~
Ja, €150 klopt denk ik wel ongeveer.
Misschien als je iemand zo gek krijgt kun je hem nog wel voor meer verkopen, wegens die spellen..
Hou dan het verhaaltje van hoe duur alles orgineel kostte. >:)

🌞🍃

Verwijderd

Ik kon onlanks een Playstation I kopen voor de prijs van 80 euro + 11 spellen + 2 controllers (waarvan 1 trilpad).

Iets tussen de 120 en 130 euro lijkt me echt wel meer dan redelijk, zeker met 25 spellen :)

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Je psx spelen kan je toch gewoon blijven gebruiken?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• kamerplant
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 14:47 schreef Duracell het volgende:
Je psx spelen kan je toch gewoon blijven gebruiken?
Ik denk dan niet dat ie z'n PS1 nog kwijt raakt, iig niet voor dat bedrag, als hij er geen spellen bij gaat doen.
Wie koopt er nu namelijk nog een PS1 zonder spellen? :D

🌞🍃

• unfor
wat moet ik nog met mijn ps1 spellen als ik een ps2 heb, ps1 spellen speel ik toch niet meer.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Op woensdag 03 april 2002 15:02 schreef Un4GiveN het volgende:
wat moet ik nog met mijn ps1 spellen als ik een ps2 heb, ps1 spellen speel ik toch niet meer.
Wat hij bedoelde was, PS1 spellen zijn backwards compatible met de PS2...je kunt dus je oude spellen blijven spelen op de nieuwe machine (naja, nieuw... :) )

Of heb ik t nu fout....?
:D

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01 15:13

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Free tip: Voor je de set verkoopt zou ik even de waardevolle spellen er tussenuit pikken en zelf houden (die zoals gezegd gewoon op je PS2 werken), je krijgt er later spijt van als je toch die ene Final Fantasy ofzo verkocht hebt... (tell me, I know).

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op woensdag 03 april 2002 15:27 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:

[..]

Wat hij bedoelde was, PS1 spellen zijn backwards compatible met de PS2...je kunt dus je oude spellen blijven spelen op de nieuwe machine (naja, nieuw... :) )

Of heb ik t nu fout....?
Je hebt het fout: De PS2 is backwards compatible met de oude spelen, niet andersom.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ja gewoon verkeerd gezegd dus...ik zei toch dat je oude spellen op de nieuwe machine kan spelen :D

• unfor
Op woensdag 03 april 2002 15:27 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:

[..]

Of heb ik t nu fout....?
weet ik, maar waarom zou ik nog PS1 spellen willen spelen als er PS2 spellen voor me klaarliggen... dusse, ik doe alles weg.

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 22:21 schreef Un4GiveN het volgende:

[..]

weet ik, maar waarom zou ik nog PS1 spellen willen spelen als er PS2 spellen voor me klaarliggen... dusse, ik doe alles weg.
welk stuurtje, hoeveel memorycards, welke spellen en hoe oud is ie dan??

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik neem het direct van je over voor 160. Maar goed, geen vraag en aanbod he. Ik ben sowieso wel op zoek naar een PS1 met veel spellen.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
ik wil mijn ps2 verkopen, net 3 maanden oud met GT3, afstandbediening, extra controller en memorykaart, wat kan ik hier nog voor vragen ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor een PS1 met stuurweel, memory card 3 controllers en 23 spellen wordt 100 euro gevraagd op Ebay. Wordt je niet rijk van, maar het is niet anders.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1343889549
Pagina: 1