probleempje met deze combi..

Pagina: 1
Acties:

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:21
heb gister een matrox mystique 220 pci gekocht ter vervaning van mijn s3 virge, bij de s3 moest ik die steeds als primairy staan hebben nu bij de matrox niet meer, daar naast zit nog een geforce 2 pro. nu heb ik het probleem dat als hij windows(xp) in komt dan springt mijn 15" monitor niet aan zoals ie bij de s3 kaart wel deed, dit doet ie ook niet als ie uit standby komt, terwijl hij daar geen last had van bij mijn s3, hang ik nu mijn 19" aan dat kaartje dan doet ie het gewoon dus er is wel signaal.
wat dan helpt is de monitor even een minuutje uit te zetten en dan weer aan en dan draait het prachtig.. :?

iemand een id hoe ik dit oplos?

• JWO
niemand?? :'(

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Check je bios.

Anders misschien kijken of in het systeem alles goedstaat kwam instellingen. Ik zit nu ook met ongveer hetelfde probleem.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• MaHawK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03-2020
Check de refresh rate, die zal waarschijnlijk te hoog staan en daardoor laat je monitor het niet toe om beeld te geven.

Daar doe ik niet aan.

• JWO
bios nieuwste, moet op primairy agp kunnen staan want het is een matrox, refresh rate 1024x768@85hz draaide vroeger ook altijd goed, nu ook als je na een minuut de monitor weer aan zet.. dus dat zal 't niet zijn, verder alle nieuwste drivers, windows xp prof..

enne cloontje jij moet ff je 2e videokaart even inschakelen in windows, gewoon bij je eigeschappe ff aanvinke

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Heeft die Mystique geen jumper voor een IRQ request? zo ja zet die dan om, dan zal ie het wel gaan doen.

Meh ...

Pagina: 1