Ik heb laatst een Coolermaster HHC-001 gekocht, alleen deze werkt niet helemaal goed.
De processor wordt rond de 63ºC idle, en full load komt ie zelfs over de º70C heen.
Als ik de kast open heb, is het 4ºC minder
(Toen ik de cooler een paar weken geleden voor het eerst gebruikte werd hij 'maar' 60ºC full load)
En hij maakt ook nog een een t*ringherrie :(:(
Mijn systeem is een:
Asus a7v266-e
AMD XP 2000+
Aopen HQ-08 bigtower
Ik heb ook een AMD 1400 onder deze cooler gezet om te kijken of deze misschien minder heet werd, maar ook deze kwam op full load op 65ºC, en idle 59C.
Ook heb ik een andere cooler getest op de XP 2000+ (ook een coolermaster, alleen dan eentje van een paar tientjes), en hierop werd de processor even warm.
Is er nu iets mis met die cooler, of is het gewoon een f*ckding???
De processor wordt rond de 63ºC idle, en full load komt ie zelfs over de º70C heen.
Als ik de kast open heb, is het 4ºC minder
(Toen ik de cooler een paar weken geleden voor het eerst gebruikte werd hij 'maar' 60ºC full load)
En hij maakt ook nog een een t*ringherrie :(:(
Mijn systeem is een:
Asus a7v266-e
AMD XP 2000+
Aopen HQ-08 bigtower
Ik heb ook een AMD 1400 onder deze cooler gezet om te kijken of deze misschien minder heet werd, maar ook deze kwam op full load op 65ºC, en idle 59C.
Ook heb ik een andere cooler getest op de XP 2000+ (ook een coolermaster, alleen dan eentje van een paar tientjes), en hierop werd de processor even warm.
Is er nu iets mis met die cooler, of is het gewoon een f*ckding???