Silent hill 2 (ps2)

Pagina: 1
Acties:

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Goedendag,

Wat zijn jullie meningen over dit spel, ik heb van een paar mensen gehoord dat dit spel zeer koud en creepy is maar van anderen weer dat het zo'n klotespel was. Ik zou graag de voordelen en nadelen willen weten en waarom dat zo is.

TMAXTINT

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Ik heb de game heel kort eens gespeeld en het liet bij mij een goede indruk achter!Wat jezelf als zei creepy sfeer enzo..
Vind wel coole game, maar ja ik heb hem ook niet echt lang gespeeld! ;)

Verwijderd

Erg creepy, je moet em echt snachts in je eentje in het donker spelen op een grote tv :P

Heb em zelf ook en soms schrik je je echt de pleuris, de geluiden zijn ook zeer mooi (en creepy >:))

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:55

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

offtopic:
Creepy? Huh? Wie riep me?? :)

Ik weet niet of het net zo speelt als Silent Hill 1, maar dat is totaal mijn spel niet. Gaat me veel te langzaam, besturing vind ik niks (ala Resident Evil).

De sfeer van het spel was super, dus dat zal in dit spel niet anders zijn.. maar dat is voor mij 1 van de weinige goede dingen aan het spel.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

ja hij's beswel eng... ik zou het zeker kopen.. maar je krijgt er wel een ongemakklijk gevoel van :{

Verwijderd

Ik heb dan alleen een trailer gezien die bij msg2 zat. Ik vond het er wel erg cool uit te zien.
Ik heb hem alleen nog niet gespeeld.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Als je van horrorfilms/resident evil houdt zal dit spel je vast wel bevallen, de graphics zijn mooi en idd lekker creepy...

Verwijderd

Resident Evil is NIKS vergeleken met Silent Hill :)

RE's heb ik buiten Veronica allemaal al gespeeld en waren vet , soms verschoot je je wel eens maar echt angstaanjagend waren ze niet

Silent Hill daarentegen is echt creepy , heel die sfeer , die planeshifting , die beesten , de omgeving , alles doen ze om je in je broek te laten pissen van de schrik ...

Lijkt me echt een berespel als ie zo goed is als de 1

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Hmmz, dan moet ik hem maar een dezer dagen gaan halen. In ieder geval nadat ik die verrekte ps2 boxen heb gekregen, die vent hier zegt dat die *&()%leverancier (zal wel ome henk op de hoek zijn) ze nog niet binnen heeft.

Maar goed, als hij echt zo vet is kan ie natuurlijk niet missen :)

TMAXTINT

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Ff vragie dan, ik ga niet nieuw topic ervoor openen.
Ik heb dus silent hill1 gespeeld en al tientallen malen keer uitgespeeld.

En is de gameplay van sh2 beetje te vergelijken met die van 1 ?

Ik bedoel. Is het verhaal rete goed en zijn de scenes beetje goed aansluitend

En belangrijker, omdat het in de zelfde stad afspeelt. Is de stad een beetje hetzelfde (qua omgeving).

want ik ken namelijk die buurt daaro uit me hoofd >:)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Pagina: 1