MSI K7T266 Pro2 RU traag?

Pagina: 1
Acties:

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 10:33
Ik heb het volgende probleem:

Als ik mijn pc aanzet, en hij begint met de memorytest, reset hij het systeem. Daarna start hij wel gewoon door, alleen is dat ongelooflijk traag, want na memorytest gaat hij eerst ca. 5 sec staan wachten. Dan komt mijn fasttrack controller, die na het laden ook nog eens 5 sec langer dan normaal wacht. Dit probleem is gekomen na het aansluiten van mijn usb hub. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, want die reset en 10 sec wachten vind ik maar niks.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• DustMan4u
^^ schopje ^^

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Al een keer de bios gereset ofzo? Beetje vaag probleem, wordt die hub verder wel goed herkent?

• DustMan4u
Bios heb ik al vele malen gereset, en als ik de hub er uit haal is het probleem over. Ik denk nu zelf dat het ligt aan dat er een smartkey functie op zit en de bios dus eerst de hub moet initialiseren voor het geval hij daar in zit. Is daar wat aan te doen?

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:49

Dido

heforshe

Zou kunnen: Heb je USB Legacy support "Enabled" staan in je BIOS (Die staat standaard uit, een daarmee kreeg ik rare reboots en foutmeldingen, zowel onder Win98SE als MDK8. Er zat een muis in een USB 2 poort...).

PS.: Staat onder "Integrated Peripherals"

Wat betekent mijn avatar?

• DustMan4u
Usb legacy support on gaat ie ook nog een keer voordat ie win98 opstart een paar seconden staan wachten, helpt niet echt dus nee.

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 21:37
die reset is inderdaad vaag, maar die wachttijd voor je promise controller is helaas 'normaal'; heb daar zelf ook last van. :(

• DustMan4u
het gaat hier niet om de wachttijd van de promise controller maar om ca. 3 keer 10 seconden wachttijd. Voor de memory check, voor de promise bootscreen, en na de promise bootscreen (na de melding ctrl-f). Dit is dus NIET normaal, als ik mijn hub unplug is het probleem over, maar dat wil ik natuurlijk niet.

Pagina: 1