Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
Het boeltje zou al heel wat betrouwbaarder overkomen als er een .nl domein achter zat en de site wat sneller laadt (bij mij kom ik er niet eens op, hier met een 2Mb verbinding)
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Nou ja, ik kom er wel op maar het ziet er 'apart' uit.Op woensdag 03 april 2002 13:39 schreef Arjan A het volgende:
Het boeltje zou al heel wat betrouwbaarder overkomen als er een .nl domein achter zat en de site wat sneller laadt (bij mij kom ik er niet eens op, hier met een 2Mb verbinding)
Een slogan als "wie niet waagt wie niet wint" vind ik uhm.. niet zo betrouwbaar. Voor de rest wordt er nergens gezegt HOE het ding werkt.
inderdaad...
Die site ziet er zeer onbetrouwbaar uit, verre van professioneel en het valt me ook op dat er behalve een e-mail adres niets aan gegevens staan over deze 'winkel'.
Ook dat samenraapsel van die mobieltjes-merken en die beroerde satelliet foto die er niets mee van doen heeft geven me erg weinig vertrouwen.
Die site ziet er zeer onbetrouwbaar uit, verre van professioneel en het valt me ook op dat er behalve een e-mail adres niets aan gegevens staan over deze 'winkel'.
Ook dat samenraapsel van die mobieltjes-merken en die beroerde satelliet foto die er niets mee van doen heeft geven me erg weinig vertrouwen.
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Hmm, raar. Hier komt hij redelijk snel binnen. Maar zou die 'booster' geen gevaar opleveren voor de SIM? Die 'booster' zal wel een signaal doorgeven, maar zou het kwaad kunnen voor de SIM?
I.v.m. straling enzo. Misschien ook meer kans op kanker...
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
denk niet dat zo iets is toegestaan in Nederland. Al doet die site het niet hier. Lijkt mij een flinke verstoorder van de ether.
Ow dat ding helpt niet althans bij mij niet. Had 2 jaar geleden ook zo'n geval gekocht bij conrad hielp nix iig. weggegooit geld...
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Verwijderd
Hehe ik zou d'r m'n geld nie aan uitgeven.
Het ziet 'r wel heeeel erg malafide uit allemaal
Het ziet 'r wel heeeel erg malafide uit allemaal
De site is idd een beetje onbetrouwbaar 
Maar... na wat onderzoek... het IP is afgegeven aan KPNQWEST:
Echter het domain .tk geeft met whois info het volgende:
En... echt wijzer van de Whois server op de site wordt je ook niet.
* capedro vertrouwt het niet zo erg!
Maar... na wat onderzoek... het IP is afgegeven aan KPNQWEST:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| ?% This is the RIPE Whois server. % The objects are in RPSL format. % Please visit http://www.ripe.net/rpsl for more information. % Rights restricted by copyright. % See http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/copyright.html inetnum: 62.41.22.0 - 62.41.22.255 netname: VERZA-NET descr: Verza BV country: NL admin-c: MVDM-RIPE tech-c: MVDM-RIPE status: ASSIGNED PA mnt-by: AS286-MNT changed: jhma@kpnqwest.net 20010215 source: RIPE route: 62.41.0.0/16 descr: KPNQwest origin: AS286 mnt-by: AS286-MNT changed: beri@EU.net 20000529 source: RIPE person: Maurice v.d. Meer address: Verza BV, Singel 540, 1017 AZ Amsterdam, NL phone: +31 20 3208833 fax-no: +31 20 3208832 e-mail: maurice@verza.com nic-hdl: MVDM-RIPE mnt-by: AS286-MNT changed: jhma@kpnqwest.net 20010215 source: RIPE |
Echter het domain .tk geeft met whois info het volgende:
code:
1
| This TLD has no whois server. |
En... echt wijzer van de Whois server op de site wordt je ook niet.
* capedro vertrouwt het niet zo erg!
Tjeemz, dat ziet er heeeel erg nep uit ja. 
Gewoon een paar GIFjes in elkaar geplakt...
Dus zonder antene praat je over onderwerpen zoals het weer.
Na de antene praat je over theorien van de wetenschap..
Dan is je kwaliteit van je gesprek hoger dus.. door zo'n antene.
En ook:
En die vergelijking met een grote schotel, met dat plaatje erbij, is volgens mij ook wel te positief.
+ nog eens 2 dode plaatjes,
+ zoals al genoemd een TK adres,
+ dat er staat 'bekend van de TV', waar ik ook m'n vraagtekens bij heb.
+ wat grammatica/spellingsfouten.
Kortom: NEP/Oplichterij
Oke..Bij gebruik zult u merken dat het percentage verbroken verbindingen lager wordt, en de gesprekskwaliteit sterk verbeterd
En ook:
Dat wil ik helemaal niet.. Tjonge, dan zit je te bellen, ben je klaar, wil dat ding niet ophangen omdat je een extra anthene hebt.Verhoogt gesprekstijd
En die vergelijking met een grote schotel, met dat plaatje erbij, is volgens mij ook wel te positief.
+ nog eens 2 dode plaatjes,
+ zoals al genoemd een TK adres,
+ dat er staat 'bekend van de TV', waar ik ook m'n vraagtekens bij heb.
+ wat grammatica/spellingsfouten.
Kortom: NEP/Oplichterij
🌞🍃
RLOTFOp woensdag 03 april 2002 16:50 schreef DataBeest het volgende:
Tjeemz, dat ziet er heeeel erg nep uit ja.
[..]
Oke..
En ook:
[..]
Dat wil ik helemaal niet.. Tjonge, dan zit je te bellen, ben je klaar, wil dat ding niet ophangen omdat je een extra anthene hebt.
...
Verwijderd
Dus het versterkt de straling voor je antenne?
http://www.wirelesscertified.com ziet er al beter uit...
http://www.wirelesscertified.com ziet er al beter uit...
Tja, opzich klopt dat wel.Op woensdag 03 april 2002 17:03 schreef PhantomLord het volgende:
Hoe kan dat ding dan ooit werken als antenne? het zou op z'n mist toch aan de originele antenne zijn gekoppeld.. hoe moet de GSM dan 'weten' dat er zo'n booster inder de accu zit?
Als je die antenne wel gekoppeld krijgt aan de orginele, dus dat dan de ontvangst beter zou worden, kost het de telefoon minder moeite om verbinding te houden..
Resultaat: Minder engergie verbruik.
Maar aangezien de ontvangst niet beter wordt, gaat het helaas niet door.
🌞🍃
Verwijderd
Als dat echt zou werken, zouden de tel. fabrikanten dat dan niet al lang zelf hebben uitgevonden en erin gestopt???
Gewoon nep!
Gewoon nep!
Als ik mij niet vergis kun je zo'n ding ook kopen. Ik dacht tenminste dat ik dat wel gelezen dat ergens in een gebruiksaanwijzing voor m'n Siemens M35.Op woensdag 03 april 2002 17:17 schreef Niek het volgende:
Als dat echt zou werken, zouden de tel. fabrikanten dat dan niet al lang zelf hebben uitgevonden en erin gestopt???
Gewoon nep!
Maar dat is natuurlijk een andere dan op deze site. En wie zegt dat die werkt die in dat foldertje stond.
🌞🍃
Ik werk bij Conrad (de winkel in Boekelo) en we hebben daar van die "2200 bakken". D.w.z. bakken met artikelen die om wat voor reden dan ook zijn afgeprijsd (actie-artikelen die over zijn, artikelen die uit het assortiment gaan, artikelen waarvan de verpakking ontbreekt/beschadigd is, kleine pruttel, enz, enz) en eens in de zoveel tijd worden die bakken uitgemest en wordt alle kleine pruttel bij mekaar in zakken gegooid en per hele zak verkocht voor een zeer laag prijsje. Nu was één van mijn collega's daar mee bezig (inmiddels wel een half jaar geleden) en toen vond ik daar zo'n "antenna-booster" tussen. Dus dat ding mocht ik zo hebben en heb 't op de batterij van m'n telefoon geplakt (aan de binnenkant) ... nou ik kan je zeggen:
HET HELPT VOOR GEEN METER
Maar 't heeft me toch niets gekost, dus het was het proberen waard. Dat ding zit er overigens nog steeds in (in m'n Nokia 6210).
HET HELPT VOOR GEEN METER
Maar 't heeft me toch niets gekost, dus het was het proberen waard. Dat ding zit er overigens nog steeds in (in m'n Nokia 6210).
Pagina: 1