Toon posts:

Aldi PC probleem videokaart!

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag hebben hier nog mensen problemen met de videokaart de g-force 3 ti 200 van dat aldi systeempje? Als ik 2 uur achter elkaar een spel ben aan het spelen dan wordt de kaart gloeiend heet.
Kan het ook zijn dat dit een kleine kast is dat de luchtafvoer niet goed is en dat ik dan beter een big tower ofzo kan kopen, want ik word er een beetje gek van de bekabeling zit niet in de weg en om een koeler erin te plaatsen heb ik geen zin in en ten 2e dan raakt de kast zo vol.

Verwijderd

Misschien een betere koeler op je geforce 3 zetten?? of een slot cooler onder je agp slot plaatsen.

Wat voor merk is het eigenlijk , zal wel msi ofzo zijn aangezien die dacht ik ook het moederbord voor die pc leverde.

Verwijderd

Wat is het probleem van een hete videokaart?

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ja, je kaart wordt heet, en wat is nou het probleem?

de betaler vervuilt

Verwijderd

En dan kom je erachter...: Nooit een PC bij een supermarkt kopen ;)

Blijft de kaart wel goed werken? Tis niet zo heel erg dat ie warm word hoor, pas als ie rare dingen daardoor gaat doen zou ik er echt eens naar gaan kijken.

Zie m'n specs, das toch ook ff heel wat anders, maar kan je vertellen dat na een flinke pot games het kaartje ook niet echt "handwarm"meer is. ;)

Verwijderd

wat zijn je specs van jouw pc?

Verwijderd

Topicstarter
Nou er komen rare geluiden uit de kast harde geluiden dus ik heb het er niet zo op. Dadelijk kaart naar de klote

Verwijderd

dus er zijn wel meer kaarten die heet worden als je verder geen problemen heb is er niks aan de hand lijkt mij . :) of niet dan ? :?

Verwijderd

Topicstarter
Nou er komen rare geluiden uit de kast harde geluiden dus ik heb het er niet zo op. Dadelijk kaart naar de klote

Verwijderd

rare geluiden wat voor geluiden dan ??

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Lijkt me sterk dat ie rare geluiden gaat maken omdat ie heet wordt. Het is toch geen vrouw? >:)

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

...spoken?

neeh, heb je al *echte* problemen onder vonden dan?
ehm... behalve die geluiden en warmte?

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 13:50 schreef Bigfoot het volgende:
Lijkt me sterk dat ie rare geluiden gaat maken omdat ie heet wordt. Het is toch geen vrouw? >:)
LoL@Bigfoot :D :D

Maar verder, is het soms de fan van de koeler van de kaart die aanloopt? Dat zou ook verklaren waarom ie zo warm word..

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Elke beetje 3D kaart wordt warm......

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Verwijderd

jah da weet ik!!!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Wat een topic hee, wat moet je hier nou mee?

Je kaart wordt warm en er komen geluiden uit de computer... Nou, terug naar de supermarkt ermee zou ik zeggen. Misschien dat die iets kunnen met deze info! :+

de betaler vervuilt

Verwijderd

Inderdaad, dit topic gaat nergens heen. Als je denkt dat het niet goed is moet je terug naar de Aldi. Ik heb niet echt het idee dat knutselen in je kast voor je weggelegd is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.