Asus 6.18 drivers

Pagina: 1
Acties:

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
Lekkere snelle drivers die 6.18 van asus, alleen kan ik onder win98 niet meer grabben! (t "gegrabde" avi'tje is helemaal groen) [ik gebruik Asus Live 4.4 final]
Wanneer ik mn oude 5.xx drivers weer install werkt alles weer.

heeft iemand een oplossing?
[behalve mn oude drivers weer instaleren :) ]

thnx!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

de 6.** drivers zijn gewoon kut nja maar dat vind ik :)

wel sneller maar dan doet dit het niet dan dat grrrrr

Verwijderd

hey karaya als je niet tevreden bent gebruik je ze toch gewoon NIET. het zijn reference drivers, btw het avi filetje groen? dan zit karaya er zeker in :D :(zie BOVEN zijn plaatje :)

--------
oh en dadj, zijn de 6.25 drivers nix?
--------

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
B0IIE: Asus is pas bij 6.18, en met de detonator drivers kan ik niet capturen, dacht ik. Toch??

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Je hebt het over de Nvidia Detonator 6.18 drivers, NIET de ASUS drives.

De ASUS drivers gaan maar tot 5.33, niet 6.18 :). En yup, de ASUS Codec voor videocapture zit alleen verweven in de ASUS drivers ...daarom kan je je videocapture niet gebruiken als je de Det 6.18 drivers geinstalleerd hebt. Sowwy.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Hey Tazzman,

wat is dit dan?
http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp?ID=193

greetz :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verrek.. en ik nog zoeken op de ASUS site (asus.com.tw).. niets gevonden!

Naja dank je wel :) Ik ga ze meteen downloaden! (heb zelf een V7700 Deluxe)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Die ausu 6.18 zijn voor mij de oplossing. heb ik een maand lopen klooien met tv-out(dan doet ie t wel dan weer niet) nu werkt alles perfect!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:54
spliff: zijn die asus drivers veel langzamer dan de reference drivers?

Verwijderd

[Dat je niet kunt capturen ligt niet aan de Asus drivers, maar aan het ontbreken van de capture-drivers.]

UPDATE: Shit, jullie hebben wel gelijk, die capture werkt niet met Asus 6.18.
Volgens mij omdat ze bij Asus weer eens wat namen door elkaar gehaald hebben (nv*.*, anv*.*, asus*.*). Waarom maken die gasten niet eens een capture-driver die WEL gewoon werkt met de reference-drivers, dan hoeven ze ook niet telkens zo moeilijk te doen :(

Verwijderd

Biobak: Ik heb ze nog niet getest. Ik zal wel ff een vergelijking maken met de Asus 6.18 de detonator 6.18 detonator 6.26.
Ik weet wel de 6.26 sneller zijn dan de 6.18,
maar verwacht dat de asus 6.18 even snel zijn als de detonator 6.18.

• worsie
  • Laatst online: 22-02-2025
heren,

Volluges mij is er totaal geen verschil tussen de referrence drivers en de Asus versie.
Het enige wat Asus gedaan heeft, is het Asus logo er in plakken. Ik heb eerst de referrence drivers gedraaid en draai nu met de Asus versie, maar verschillen heb ik niet kunnen ontdekken (oke, tabblad erbij waar je de core en memspeed kunt instellen, maar daar kan je toch beter een tweak-utility voor nemen).

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
Conclusie:
Asus Live werkt alleen met de 3.xx en de 5.xx drivers. Toch?

Verwijderd

jupz ik gebruik ze ook niet :)

nu wel 6.26 ;)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Deze drivers hebben voor ASUS v7700 Deluxe een groot LAAT MAAR gehalte.

Als je goed kijkt zitten de volgende files dus NIET in deze driver:

ASUSCap.DLL
ASUSCap.Drv
ASUSCap.VxD

Guess waar deze voor zijn? Yup daar zit die Codec in gefrommeld.

Dit zijn gewoon letterlijk de 6.18 Det 3.0 drivers van Nvidia! Kijk maar..allemaal Nv*.* files.

Wat een kolere streek van ASUS... dit is ECHT beneden peil. :r

Pagina: 1