XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
wel sneller maar dan doet dit het niet dan dat grrrrr
Verwijderd
--------
oh en dadj, zijn de 6.25 drivers nix?
--------
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
De ASUS drivers gaan maar tot 5.33, niet 6.18
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Naja dank je wel
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Verwijderd
UPDATE: Shit, jullie hebben wel gelijk, die capture werkt niet met Asus 6.18.
Volgens mij omdat ze bij Asus weer eens wat namen door elkaar gehaald hebben (nv*.*, anv*.*, asus*.*). Waarom maken die gasten niet eens een capture-driver die WEL gewoon werkt met de reference-drivers, dan hoeven ze ook niet telkens zo moeilijk te doen
Verwijderd
Ik weet wel de 6.26 sneller zijn dan de 6.18,
maar verwacht dat de asus 6.18 even snel zijn als de detonator 6.18.
Volluges mij is er totaal geen verschil tussen de referrence drivers en de Asus versie.
Het enige wat Asus gedaan heeft, is het Asus logo er in plakken. Ik heb eerst de referrence drivers gedraaid en draai nu met de Asus versie, maar verschillen heb ik niet kunnen ontdekken (oke, tabblad erbij waar je de core en memspeed kunt instellen, maar daar kan je toch beter een tweak-utility voor nemen).
Asus Live werkt alleen met de 3.xx en de 5.xx drivers. Toch?
Als je goed kijkt zitten de volgende files dus NIET in deze driver:
ASUSCap.DLL
ASUSCap.Drv
ASUSCap.VxD
Guess waar deze voor zijn? Yup daar zit die Codec in gefrommeld.
Dit zijn gewoon letterlijk de 6.18 Det 3.0 drivers van Nvidia! Kijk maar..allemaal Nv*.* files.
Wat een kolere streek van ASUS... dit is ECHT beneden peil.