Clarion tutorials

Pagina: 1
Acties:

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 10:05
Ik ben bezig met het leren van Clarion, hierover kan ik (bijna) nergens tutorials vinden. Het enigste wat ik gevonden heb ik een of andere spaanse tutorial (die taal beheers ik niet) en op de site van clarion, maar daar kom ik ook niet uit.
Weet iemand waar ik goede tutorials kan vinden in Engels of het liefst Nederlands.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:51

mulder

ik spuug op het trottoir

Mmm, word moeilijk, je zou group.google.com kunnen gebruiken om te zoeken. Verder wens ik je HEEEEEEEL VEEEEEEEEEL sterkte. Clarion is !@#!&@&#*&#@*#!.

oogjes open, snaveltjes dicht

• Bever
Op woensdag 03 april 2002 13:28 schreef Don Facundo het volgende:
Mmm, word moeilijk, je zou group.google.com kunnen gebruiken om te zoeken. Verder wens ik je HEEEEEEEL VEEEEEEEEEL sterkte. Clarion is !@#!&@&#*&#@*#!.
't is groups.google.com neem ik aan. :) ik zal eens kijken.

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:01

Kappie

Tell me your secrets...

Aha nog een clarion gebruiker. Dat maakt alweer 2 :)

Je kan veel vinden op www.softvelocity.com (de makers) en www.clarionmag.com. Verder zijn er ook wel boeken. Maar waar je die precies (nog) kan kopen weet ik niet.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• Bever
Op woensdag 03 april 2002 17:28 schreef Kappie het volgende:
Aha nog een clarion gebruiker. Dat maakt alweer 2 :)

Je kan veel vinden op www.softvelocity.com (de makers) en www.clarionmag.com. Verder zijn er ook wel boeken. Maar waar je die precies (nog) kan kopen weet ik niet.
Ik heb ondertussen ook al een boek in de kast gevonden van Clarion 5 :)

• bigtree
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 11:51
D'r is zelfs een 'for Dummies' boek over Clarion. Erg goed uiteraard.

Lekker woordenboek, als je niet eens weet dat vandalen met een 'n' is.

Pagina: 1