Het grote Tony Hawk Pro Skater 3 (PC) topic Deel 2

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal zometeen anders wel ff beginnen, maar zijn er nog meer mensen die behoefte hebben aan zo`n filmpje??

en voordat ik ga beginnen zal ik ook graag willen weten in welk level ik het moet spelen (dus in welk level het jullie niet lukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 16:07 schreef jcross het volgende:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 16:11 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

zal ik nu wel of niet zo`n filmpje maken bedoel ik. Als niemand er behoefte aan heeft natuurlijk niet, daarvoor vroeg ik het eerst.

Toen werd er geantwoord met
graag...!
dus dan wil ik anders wel ff een filmpje voor diegene (of meerdere personen) maken.
Alleen vraag ik me dan af, aangezien ik tony hawk 3 zo makkelijk vindt :P, welk level ik dan moet laten zien (om daarin een hoge score te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 16:13 schreef jcross het volgende:

[..]

zal ik nu wel of niet zo`n filmpje maken bedoel ik. Als niemand er behoefte aan heeft natuurlijk niet, daarvoor vroeg ik het eerst.

Toen werd er geantwoord met
[..]

dus dan wil ik anders wel ff een filmpje voor diegene (of meerdere personen) maken.
Alleen vraag ik me dan af, aangezien ik tony hawk 3 zo makkelijk vindt :P, welk level ik dan moet laten zien (om daarin een hoge score te halen)
de 500.000 op cruise schip? is tikkie lastig. eindig steeds tussen 450.000 en 499.990 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, ik kan je wel laten zien hoe je een miljoen punten op cruise ship krijgt. Maar daarvoor moet eerst iemand m`n vraag beantwoorden in het topic [topic=438639/3/25] , anders gaat het haast niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:31
Edit: lama, niet gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, eindelijk lukt het om een filmpje te maken. als je ff een plaats zegt waar ik het (4mb) filmpje van de boot kan uploaden dan weet je hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoo, fimpje waarin ik 632,816 punten haal. Dat moet vast wel goed zijn, het is het boat level trouwens. Voor iemand die een andere vraag heeft of die graag een bepaald filmpje wil zien, vraag maar raak.

Ohja, ik heb nog wel opslag ruimte nodig voor het boat filmpje, someone :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dankzij IceStorm komt het filmpje elk moment (ga nu uploaden) op de Aphrodite te staan.
(zie [topic=457074/15] )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

632,816 is toch niet zo veel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neuh, dat klopt :)
maar ik had geen zin om het steeds over te doen (tony hawk loopt erg schokkerig en irritant met zo`n camera aan), dus d8 ik, dit is iets boven de sick score en ik laat duidelijk zien wat je zo ongeveer kan doen voor een sick score, echter, als je in het eind niet zo lomp doet als ik en als tony hawk 3 wat vloeiender draait dan toen kan je natuurlijk veel hoger krijgen (record is in het 3de level, en dat is bij mij 1,324,712 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe grind ik de molten bucket in de foundry heb het alwel een 10000000 keer geprobeerd krijg alleen maar punten en geen gehaald ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil je een fimpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 23:19 schreef WuKen het volgende:
ik moet het nog uitspelen hehe
maar het gaat al beter
ik kan in rio met alleen grind en maual een combo van 60.000 punte maken dus het gaat de goeie kant in
Op zondag 19 mei 2002 19:09 schreef skatepuk het volgende:

[..]

de 500.000 op cruise schip? is tikkie lastig. eindig steeds tussen 450.000 en 499.990 |:(
in dit topic [topic=457074/15/25] kan je een link krijgen om een filmpje te downloaden waarin gedemonsteert wordt hoe je 600000 punten in cruise ship kan halen. niet veel, maar goed, als je dit eenmaal kan moet je ook veeeeeeel hoger kunnen halen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit zeg, ik vraag me af of ik het ooit zonder cheaten haal...

Ik het het spel nog maar vier keer een uur of zo gespeeld, maar toch. Alle competities heb ik al goud, alle levels voltooid (alleen het schip moet ik nog aan beginnen) behalve... juist, de sick scores. En een paar stats in Tokio.

Die sick scores zijn voor mij toch wel erg hoog. Met behulp van de revert heb ik (als echt vert freak) dus wel de lagere sick scores gehaald en alle competities gewonnen (zelfs die in Tokio, wat heel wat moeite koste zonder manuals and grinds!)

Misschien dat de komende filmpjes wat gaan helpen, maar ik betwijfel het: in al die filmpjes zit iedereen te manuallen en te grinden alsof het geen moeite kost. Terwijl ik na drie keer grinden en twee manuals tussendoor al plat om m'n bek ga... Ik snap dat echt niet.

Dus filmpjes: leuk hoor, en zo, maar zolang ik steeds op m'n bek ga heb ik er niets aan. Ik weet ook wel hoe je een 600.000 combo moet maken: door niet op je bek te gaan. Als iemand nou eens vertelde hoe ik dat voor elkaar kan krijgen...

Maar ja, oefening baart kunst, zeg ik maar... Gisteren dacht ik dat de sick score op het Airport en de gold medal in Tokia me nooit zouden lukken en nu heb ik ze gehaald. Maar nog wel zonder grinds en manuals. En trouwens ook zonder specials: die lukken me nooit.

Ik heb wel al wat geoefend, hoor: op het Airport vanaf het begin grinden en manuals tot en met de security achterin. Maar dan nog had ik maar 32.000 punten...

Maar ach, wat zeur ik: ik heb het spel nog maar zo'n 5 keer gespeeld... In THPS 2 duurde het een paar weken voordat ik alles 100% haalde... De lol en uitdaging moeten ook niet te snel voorbij zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk naar mijn filmpje --> je hoeft dus in princiepe niet goed te kunnen grinden of manuallen voor een hoge score, alleen maar voor extraam hoge scores (over de miljoen punten). Je hoeft alleen maar een half pipe te vinden (die het liefst dicht op elkaar staat, in het filmpje van mij (zie boven), hoef je niet eens te manuallen tussendoor, als je landt hoef je alleen maar op de revert knop te drukken en je gaat alweer omhoog :D :9.

Laat me weten of dit helpt :)

/edit:
ik bed8 me net dat voor airport sick score je weldegelijk goed moet kunnen grinden en manuallen, probeer daarom maar eerst de anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar, ik ben er al :)

Oefening baart inderdaad kunst.
De sickscores in LA en Cruise Ship heb ik gehaald door op de draden vlak bij het begin een groot aantal heen en weer te grinden en ondertussen nog een vert trick met revert. Topscore was ongeveer 220.000 in 1 keer. De rest opgevuld met vert tricks. YIHAA!!!

Alleen... er zijn nog drie statpoints in Tokyo die ik niet te pakken krijg. Ik zal dit topic nog eens doorlezen op tips. Het gaat om de stats links en rechts aan het einde. Ik ga steeds heen en weer om snelheid te maken, maar ik kom niet op die reclame borden (links) en rechts is helemaal hoog! De laatste stat zie ik nergens... Verborgen level somewhere, I guess.

Maar... ik kom er vast wel een keer.

Perfect game, THPS 3 PC!!!!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-09 11:36

Chakotay

Lick here to continue

Goed kunnen (special) grinden duurt idd lang voordat jet het door hebt (bij mij iig), ik moet nog steeds de sick score op LA. Het lukt nu aardig, op Airport wat heen en weer grinden in de bagage claim is best te doen, ik ik had net iets van 5 rondjes Darkslide op de fontein in LA... Als ik daarvoor een vert en een invert doe, en daarna nog een zooi grinds moet die 400k ook wel lukken denkik :)

Alleen die friggin invert the high wires op cruise ship wil maar niet, kom steeds niet hoog genoeg :(

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Special grinden is grinden als je speciaalmeter vol is neem ik aan? Wat is het verschil met gewoon grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 17:46 schreef Chakotay het volgende:
Goed kunnen (special) grinden duurt idd lang voordat jet het door hebt (bij mij iig), ik moet nog steeds de sick score op LA. Het lukt nu aardig, op Airport wat heen en weer grinden in de bagage claim is best te doen, ik ik had net iets van 5 rondjes Darkslide op de fontein in LA... Als ik daarvoor een vert en een invert doe, en daarna nog een zooi grinds moet die 400k ook wel lukken denkik :)

Alleen die friggin invert the high wires op cruise ship wil maar niet, kom steeds niet hoog genoeg :(
sick score in la is errug makkelijk, in dat paarse gedeelte is ergens een halfpipe die erg dicht op elkaar is waar je dus goed kan specialen + revert + manual + specialen kan gaan doen :)

heeft iemand trouwens iets aan het filmpje gehad :?
(ftp://GoT:GoT@217.120.42.140/Tony Hawk 3 boat.WMV)

als iemand trouwens ergens echt niet meer uitkomt, wil ik wel een filmpje voor diegene maken :D, post maar ff als je dat wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 19:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 20 mei 2002 18:21 schreef jcross het volgende:
sick score in la is errug makkelijk, in dat paarse gedeelte is ergens een halfpipe die erg dicht op elkaar is waar je dus goed kan specialen + revert + manual + specialen kan gaan doen :)
Mijn manier was iets anders:

Begin en rij naar de wasstraat, vanaf daar met een boneless/no comply grinden van de ene 'rail' naar de andere, door manualen rechtdoor (de rail gaat op het eind net naar links ;)). En vanaf daar (special) grinden via de ladder omhoog, over het dak, over de stoep en dan over de northern quake rail (eventueel manualen naar de 'ramp' vanaf waar je in LA begint) en dan heb je genoeg punten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op maandag 20 mei 2002 18:21 schreef jcross het volgende:

[..]

heeft iemand trouwens iets aan het filmpje gehad :?
(ftp://GoT:GoT@217.120.42.140/Tony Hawk 3 boat.WMV)

als iemand trouwens ergens echt niet meer uitkomt, wil ik wel een filmpje voor diegene maken :D, post maar ff als je dat wilt
Kan je een Invert the High wires filmpje maken?

Die filmpjes van spelletjesgarnaal roelen erg hard trouwens :D En dan kunnen we hier nu mooi ene special doen... *BAF* Kut! *retry* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op maandag 20 mei 2002 17:55 schreef Captain_Quigley het volgende:
Special grinden is grinden als je speciaalmeter vol is neem ik aan? Wat is het verschil met gewoon grinden?
Special grinden is een Special trick doen tijdens het grinden, zoals de Darkslide (grind met board ondersteboven)

En die kan je idd alleen doen als je special meter vol is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 18:46 schreef Chakotay het volgende:

[..]

Kan je een Invert the High wires filmpje maken?

Die filmpjes van spelletjesgarnaal roelen erg hard trouwens :D En dan kunnen we hier nu mooi ene special doen... *BAF* Kut! *retry* :P
hehe, ja, die filmpjes zijn echt lol :D

Invert the High wires filmpje is bijna af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Koel, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Ik heb alles gehaald! 100% met Tony Hawk. Die laatste stats in Tokyo waren knap lastig... Ik heb trouwens dat verborgen level niet kunnen vinden... Op mijn weg daarheen haalde ik wel de laatste stat (knap lastig, zeg! verdorie!) maar het verborgen level bleef uit... (?)

Ik vind het nu erg leuk dat er drie verschillende SKATE en Deck opdrachten zijn en zelf 4 verschillende Stats! Dat houdt het leuk! Zijn die andere variaties moeilijker dan die van Tony...?

Ik ben nu net weer opnieuw begonnen met Cabbaleros (of zo): de eerste drie levels zijn alweer 100% in een klein half uurtje, ondanks andere SKATE, stats en deck. Dikke pret, dit spel!
Als het maar niet errug veel lastiger wordt dan die stats in Tokyo: ik heb een hekel aan het beklimmen van gebouwen d.m.v. grinds en zo...

P.S. En alles natuurlijk zonder cheaten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij tony heb je in tokyo mazzel, de stats bij street skaters in dat level zijn veel irritanter, omdat je als street skater wordt geacht, ahum, goed te kunnen grinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 22:20 schreef jcross het volgende:
bij tony heb je in tokyo mazzel, de stats bij street skaters in dat level zijn veel irritanter, omdat je als street skater wordt geacht, ahum, goed te kunnen grinden :P
Dat had je nou niet moeten zeggen... :(

:+

Ik ben benieuwd... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam er gisteren achter dat je de stats van een character gewoon zelf opnieuw kunt indelen! En dan niet alleen de stats die je verdient, maar ook de 'basic set'! Kon dat in THPS 2 ook al? Zo ja: nooit geweten.

Beetje vreemd toch wel: je kunt nu zo de basic stats van elk character allemaal maken zoals die van bijvoorbeeld Tony (of welk type je maar fijn vindt spelen) en elk character wordt dan exact gelijk! 't Is maar goed dat er voor verts en streets verschillende opdrachten zijn...
Als je in het begin een lastige grind klus hebt, dan edit je gewoon ff de stats, gooit de grindstats vol ten koste van maakt niet uit, doe de opdracht en verander daarna alles weer terug. 't Is haast cheaten...

Wat ik nu sowieso doe is alle lip stats verschuiven naar de eerste vier (ik ben een echt vert type). Die lip laat ik leeg tot het einde: ik lip nooit, alleen als het moet (invert on the high wire en zo).

Verdelen jullie de stats wel eens tijdens een career om iets voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Mjah ik schuif ook wel een beetje heen en weer soms als ik iets nodig heb :)

Maar nu heb ik de meeste wel redelijk vol dus hoeft het niet echt meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Op dinsdag 21 mei 2002 09:02 schreef
Wat ik nu sowieso doe is alle lip stats verschuiven naar de eerste vier (ik ben een echt vert type). Die lip laat ik leeg tot het einde: ik lip nooit, alleen als het moet (invert on the high wire en zo).
als je dit niet doet... |:(, oh oh oh, ik ga altijd eerst voor de 4 bovenste balken, daarna voor de manual balance, daarna grinds, en daarna de overige stuff die ik overigens nooit echt gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 12:02 schreef Chakotay het volgende:
Mjah ik schuif ook wel een beetje heen en weer soms als ik iets nodig heb :)

Maar nu heb ik de meeste wel redelijk vol dus hoeft het niet echt meer :)
Ja, maar zodra je met het volgende character weer een career mode start, begin je weer opnieuw. (Ik wil met ALLE characters minstens één keer een hele careermode op 100% halen. In THPS 2 heb ik dat minstens twee keer helemaal gedaan. Lijkt veel, maar valt mee: op het laatst deed ik één complete career in 45 minuten.} En dan is het toch handig om te weten! :) Vooral als de basic statverdeling nogal ongunstig is voor je speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien verkeerd om dat hier te zeggen maar :

probeer ZELF ook eens te skateboarden :)

ik doe het nu een maandje lang en het bevalt me prima, het lekkerste is nog om een beetje te cruisen, maar ik ben nu nog hard bezig de ollie te masteren O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer ZELF ook eens te skateboarden :)
idd, het spel lijkt misschien wel moeilijk in het begin maar het is echt reuze simpel. Bovendien is er ook nog de kick om alles zelf uit te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 14:33 schreef jcross het volgende:

[..]

idd, het spel lijkt misschien wel moeilijk in het begin maar het is echt reuze simpel. Bovendien is er ook nog de kick om alles zelf uit te vinden
Eh.... hij heeft het over ECHT (écht) skateboarden, hoor! Je weet wel, met zo'n echt houten plankie met echte wieltjes buiten op het echte asfalt. Dus niet met een gamepad achter een beeldscherm of zo... En da's dus bepaald niet simpel... :)

Of had jij het daar óók over...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 14:56 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Eh.... hij heeft het over ECHT (écht) skateboarden, hoor! Je weet wel, met zo'n echt houten plankie met echte wieltjes buiten op het echte asfalt. Dus niet met een gamepad achter een beeldscherm of zo... En da's dus bepaald niet simpel... :)
Daar had ik het over ja :)

het is echt verslafend, en 10 x leuker dan dit spel, ookal kan je er nog geen hol van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik het beter dan tony hawk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 15:01 schreef Kink het volgende:
jammer jij niet beter kunnen typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 15:01 schreef Kink het volgende:
Thank God for the EDIT button!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 13:32 schreef jcross het volgende:

[..]

als je dit niet doet... |:(, oh oh oh, ik ga altijd eerst voor de 4 bovenste balken, daarna voor de manual balance, daarna grinds, en daarna de overige stuff die ik overigens nooit echt gebruik
als je nou de readme of handleiding leest (zit boekje bij de legale versie, lachuh joh) dan zie je dat als je SWITCH vult, je stance niet meer boeit voor de hoeveelheid slijtage aan je voortanden. enne... hoe speel je het spel uit met verten? ik kan het alleen street style. verten heb je toch helemaal niet nodig, behalve voor één of twee tricks? ik vul qltijd manual, rail en switch en dan gaan we langzaam aan de speed en turn bijvullen. de rest is optioneel. licht meer aan jeplaystyle dan aan je hoeveelheid goedheid denk ik. om maar even te quoten: als je vert vult, dan ga je bij het grinden |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de demo gedownload, geinstalleerd, wil ik het spelen, is het zo traag als iets...
System specs:
amd 1200 mhz
256 MB ram
geforce 2 mx200 64 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al bij Congiguration settings paar dingen veranderd? kijk of fsaa uit staat, nieuwe drivers, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 20:39 schreef KnetterGek het volgende:

[..]

als je nou de readme of handleiding leest (zit boekje bij de legale versie, lachuh joh) dan zie je dat als je SWITCH vult, je stance niet meer boeit voor de hoeveelheid slijtage aan je voortanden. enne... hoe speel je het spel uit met verten? ik kan het alleen street style. verten heb je toch helemaal niet nodig, behalve voor één of twee tricks? ik vul qltijd manual, rail en switch en dan gaan we langzaam aan de speed en turn bijvullen. de rest is optioneel. licht meer aan jeplaystyle dan aan je hoeveelheid goedheid denk ik. om maar even te quoten: als je vert vult, dan ga je bij het grinden |:( :P
't Is inderdaad maar net wat je speelstijl is.
Ik ben een typical vert en heb de careermode toch al 100% uitgespeeld.
Alleen voor de sickscores in LA en Cruise Ship heb ik echt een langere combo moeten maken met veel grinds. Voor de rest haal ik alles met vert tricks, wel aan elkaar gelijmd met revert en manuals.
Grinden doe ik verder alleen als het nodig is. Maar dat is wel vaak genoeg. :)

Je kunt op zich wel zeggen dat THPS 3 PC makkelijker is voor street-lui dan voor vert-people. Maar dat maakt het voor mij alleen maar leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 22:20 schreef jcross het volgende:
Nou, ik vond het wel meevallen! Ik heb net m'n tweede career 100% afgemaakt. Ging een stuk sneller dan de eerste, maar duurde toch nog wel een tijdje.

Die stats in Tokyo vielen dus nog wel mee. Die op het Cruise Ship vond ik stukken lastiger: die kostten me aardig wat tijd. Maar nu ik doorheb hoe ik ze moet pakken, gaat dat vanzelf sneller. Ik ben trouwens wel een uur bezig geweest om het Cruise Ship van 0% tot 100% te krijgen (ook doordat ik de sick score maar niet kon krijgen...) Maar... op zich HEEL errug leuk dat er verschillende stats, s-k-a-t-e en deck opdrachten zijn!!!

Het valt me op dat die stats het lastigst zijn: de opdrachten zijn over het algemeen stukken simpeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister speel ik tony hawk3 en ben net als jullie meteen verslaafd geraakt :)

NU heb ik ff een (stom) vraagje, wat is nou een revert en een manual??

En wat is de hoogste aantal punten dat jullie in 1 keer gehaald hebben?? Met een combo natuurlijk :P

Mijne is nu 30000 punten :) best knap voor de tweede dag spelen dacht ik zo :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 14:15 schreef Soldier2000 het volgende:
Sinds gister speel ik tony hawk3 en ben net als jullie meteen verslaafd geraakt :)

NU heb ik ff een (stom) vraagje, wat is nou een revert en een manual??
manual is een combo waarmee je verschillende tricks aan mekaar kan maken en dus je multiplier kan behouden

revert is de mogelijkheid om uit de quarter- of halfpipe via een revert over te gaan in een manual en zodoende ook je punten/multiplier te behouden

zie ook de tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 23 mei 2002 14:15 schreef Soldier2000 het volgende:
En wat is de hoogste aantal punten dat jullie in 1 keer gehaald hebben?? Met een combo natuurlijk :P
Mijn lekker 5,5 miljoen :P
Of tellen combo's die je net NIET land ook? Want dan is het 12,8 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die decks die je in elk level kunt verzamelen hebben die nog enig nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 14:57 schreef Vyvre het volgende:

[..]

manual is een combo waarmee je verschillende tricks aan mekaar kan maken en dus je multiplier kan behouden

revert is de mogelijkheid om uit de quarter- of halfpipe via een revert over te gaan in een manual en zodoende ook je punten/multiplier te behouden

zie ook de tutorial
Ff nog wat extra info voor de newbies onder ons:

- bij een manual rij je (balanceer je!) op de voorste of achterste twee wieltjes van je board. Je start een manual door snel up-down of down-up in te drukken. Je kunt zo combo's (een aaneenschakeling van tricks) aan elkaar plakken tot mega-combo's.

- revert: druk, na een trick op een pipe, VLAK voordat je de grond raakt, op de switch of nollie button. In beeld zie je dan Landing trick verschijnen. Als je dan meteen een manual (of nog beter een jump-fliptrick-manual) doet, kun je de combo verlengen! Het is ff oefenen op de juiste timing, maar het is de moeite waard! Reverts zijn essentieel for sick-scores. In ieder geval als je een echte vert bent, zoals ik.

- wat betreft de multiplier (zéér belangrijk voor de puntentelling, hetgeen volgens mij niet echt wordt uitgelegd in de manual):
voor élke trick krijg je een aantal punten en een multiplier.
Stel, je doet een grabtrick die 500 punten waard is en vervolgens (in dezelfde combo) een flip die 400 waard is en nog eens een flip trick van 300 punten. Je hebt dan samen 1200 punten. Maar... je hebt ook 3 multipliers: dat is dus 1200 x 3 = (waar is m'n rekenmachine...) 3600 punten. Multipliers zijn dus erg belangrijk.

Nu krijg je al een multiplier voor de simpelste tricks. Een No comply of Boneless (da's ff drukken op up of up-up vlak voordat je gaat jumpen) kost totaal geen moeite, maar geeft gelijk een extra multiplier. Maak er dus een gewoonte van door altijd op up of up-up te drukken voordat je gaat springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 15:14 schreef Captain_Quigley het volgende:
Die decks die je in elk level kunt verzamelen hebben die nog enig nut?
Volgens mij niet: alleen een leuk nieuw opdrukje.

Maar toch pak ik ze altijd: ik wil echt ALLES 100% halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen zin om alle replies te lezen, dus misschien al gezegd: kun je nu echt je eigen dex maken in THPS 3 (want er is wel een mapje met de decks erin maar ik hep nog niet geprobeerd of je die kunt wijzigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn pijltoets naar beneden doet het soms niet, dan maakt de computer een soort foutmedling geluid (een fluit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 13:31 schreef jcross het volgende:
ik zal zometeen anders wel ff beginnen, maar zijn er nog meer mensen die behoefte hebben aan zo`n filmpje??

en voordat ik ga beginnen zal ik ook graag willen weten in welk level ik het moet spelen (dus in welk level het jullie niet lukt)
Ja, ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog twee newbie tips (die schijnbaar nogal voor de hand liggen, maar die ik (ten tijde van THPS 2) niet meteen door had...):

1. Als je een opdracht hebt voltooid en pauzeert en drukt op Retry, dan blijft die opdracht gewoon voltooid. Het is dus niet zo dat je alles cancelled! Gedeeltelijk voltooide opdrachten moet je wel helemaal opnieuw starten.

Voordeel: hier valt heel veel tijd mee te besparen.

Ik speel heel vaak 1 opdracht per keer. Zodra ik die voltooid heb doe ik Retry en begin ik aan de volgende opdracht. Zo heb je steeds voldoende tijd voor alles.

Soms kun je meerdere opdrachten makkelijk in één sessie voltooien, maar als je nog 30 seconden te gaan hebt en je moet heel S-K-A-T-E nog halen, kun je beter 'retryen'. Het is jammer als je het nét niet haalt. Maar je hoeft dus ook niet per se te wachten tot de tijd helemaal om is.

2. Als de tijd om is is 'ie nog niet écht om... Dat vind ik echt leuk van THPS: als de klok op 0 staat maar je zit middenin een trick of combo, kun je die gewoon afmaken en zal 'ie ook helemaak meetellen.

Ik heb al een paar keer gehad dat ik op het moment dat de klok op 0 kwam, nog net 50.000 punten te kort had voor de sick score. Maar omdat ik net boven een pipe in de lucht hing kon ik met behulp van reverts en manuals alsnog een trick maken van zo'n 60.000 punten en de score halen.

Ander voorbeeld: gisteren moest ik nog 1 pumpkin pletten in Suburbia, maar ik stond helemaal aan de andere kant van het level. De klok stond op 5 seconden. Dus... ik maakte vaart en op 0.01 sec sprong ik in de lucht en landde in een manual. Terwijl de klok op 0 stond reed ik vrolijk verder en plette ik de laatste pumpkin tig seconden na het officiele verstrijken van de tijd. Dat geeft echt voldoening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint trouwens aardig te lopen bij mij.

Gisteren heb ik de eerste 6 levels 100% gehaald in een uur. Het was mijn derde career, dus ik moest ook nogal zoeken naar de S-K-A-T-E, stats en deck. (Ik blijf het ontzettend leuk vinden dat die niet, zoals in THPS 2, voor iedereen hetzelfde zijn!)
Het haalt het nog steeds niet bij mijn THPS 2 record (complete career 100% in 43 minuten), maar ik vraag me af of dat ooit zal lukken: de THPS 3 levels zijn hier en daar toch stukken groter.

Zijn er hier lui die de tijd bijhouden...? Hoe lang doen jullie over één 100% career?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op donderdag 23 mei 2002 14:58 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Mijn lekker 5,5 miljoen :P
Of tellen combo's die je net NIET land ook? Want dan is het 12,8 :+
Zonde!
Op donderdag 23 mei 2002 17:26 schreef HavocChamp het volgende:
kan iemand mij helpen?
Je kan ook langer dan 3 minuten geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaot
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 22:13
Op dinsdag 21 mei 2002 14:56 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Of had jij het daar óók over...?
het probleem van echt skateboarden is da ik soms na een weer een plank van 80 in 2 breek me nosegrab en das is nie zo erg fijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 17:26 schreef HavocChamp het volgende:
kan iemand mij helpen?
na 3 minuten kicken |:(

en je zit nog in het verkeerde topic ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffffffffff...

Net een uur en een kwartier gedaan over de laatste drie levels (met Campbell, derde character). Terwijl ik een uur deed over de eerste zes...

Vooral LA gaf me problemen. En Tokyo een beetje. Het Cruise Ship ging dit keer in een kwartier, zelfs met nieuwe S-K-A-T-E en stats, dus da's aardig.

Ik heb nu zowat alle variaties gehad: volgens mij krijgt het volgende (vierde) character nog een nieuwe serie stats: de plaats van S-K-A-T-E en de decks heb ik nu allemaal gezien en die haal ik dus wel. Ik ben blij als ik straks de stats ook haal: dan weet ik eindelijk of ik alles wel of niet kan halen... Het is nl. heeeeeeel frustrerend als je een spel hebt waarvan je iets never nooit niet haalt.

Al met al een perfect spel. Krijgt van mij echt wel een 10. Echt zo'n spel dat je nog ff verder speelt en nog ff verder en nog ff verder... In careermode dan, dus: free skate en zo vind ik geen hol aan.

O ja! Ik kreeg opeens een bonus level! Jammergenoeg alleen voor free skate... Hoeveel van die bonus levels zijn er nog? En zijn er nog extra levels waar je ook in careermode kunt spelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~harmtehennepe/superscore.jpg

Jammer dat je niet hoger dan x251 kunt halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Is er iemand die het eerste level in 1 run helemaal kan clearen?

Ik ben er mee bezig maar mijn record is op dit moment alles (stats + deck ook) op 'grind the molten bucket' na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 13:41 schreef IceStorm het volgende:
Is er iemand die het eerste level in 1 run helemaal kan clearen?

Ik ben er mee bezig maar mijn record is op dit moment alles (stats + deck ook) op 'grind the molten bucket' na.
mij is het bijna gelukt, had alles behalve de sick score, maar dat kwam omdat mijn stats nog niet vol waren. Denk wel dat ik het nu kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 25 mei 2002 15:39 schreef jcross het volgende:
mij is het bijna gelukt, had alles behalve de sick score, maar dat kwam omdat mijn stats nog niet vol waren. Denk wel dat ik het nu kan halen
Hmm netjes, sick score is namelijk echt een eitje, die kun je desnoods in de laatste seconden nog 'inzetten' en dan afmaken.

Ik ben overigens van level 1 uitgegaan omdat andere levels naar mijn idee niet in 1x kunnen :P (comps uitgesloten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 18:30 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Hmm netjes, sick score is namelijk echt een eitje, die kun je desnoods in de laatste seconden nog 'inzetten' en dan afmaken.

Ik ben overigens van level 1 uitgegaan omdat andere levels naar mijn idee niet in 1x kunnen :P (comps uitgesloten).
nou kijk, de reden waaarom ik die sick score toen niet had kunnen halen was omdat ik net met een nieuw gastje was begonnen en die stats van vert enzo waren allemaal vet laag, en ook de rail balance enzo. Overigens ging ik er ook niet voor om alles in 1 keer te doen maar om het spel met hem zo snel mogelijk uit te spelen :)

verder heb ik het derde level laatst in 1 keer uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 26 mei 2002 01:09 schreef jcross het volgende:
nou kijk, de reden waaarom ik die sick score toen niet had kunnen halen was omdat ik net met een nieuw gastje was begonnen en die stats van vert enzo waren allemaal vet laag, en ook de rail balance enzo.
Hoho, ik doe het wel eerlijk, dus ik begin level 1 ook zonder 'extra' stats. Gewoon vanaf 0 dus :D.
En dan nog is het vrij makkelijk om sick score te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waarom als ik career doe er niet meer uit kan komen dan staat er Press O to contineu dat doe ik maar dan gebeurt er noppes en moet ik thps afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:02

Vuvuzela

My spire is forming

:) hoe doe je een Revert?? ik heb de demo en bij de tut. staat niet hoe je het doet :0

Dus dna vraga ik het maar hier, sorry ;)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:37 schreef IndigoDelFuego het volgende:
ik heb geen zin om alle replies te lezen, dus misschien al gezegd: kun je nu echt je eigen dex maken in THPS 3 (want er is wel een mapje met de decks erin maar ik hep nog niet geprobeerd of je die kunt wijzigen :)
weet iemand of dit gaat of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 17:03

xshredx

Op zondag 26 mei 2002 14:12 schreef T-Mug het volgende:
weet iemand waarom als ik career doe er niet meer uit kan komen dan staat er Press O to contineu dat doe ik maar dan gebeurt er noppes en moet ik thps afsluiten
ik druk op de toets die ik ingesteld heb voor Jump/Ollie als ik de boodschap 'Press O to continue' krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 14:43 schreef NexY het volgende:
:) hoe doe je een Revert?? ik heb de demo en bij de tut. staat niet hoe je het doet :0

Dus dna vraga ik het maar hier, sorry ;)
Heb ik eerder al beantwoord, een of twee pagina's terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES! Ik heb met de eerste vier characters alles 100% gehaald. Dat betekent dat ik alle mogelijke combinaties van S-K-A-T-E, stats en decks heb gehaald! Ik maakte me de hele tijd al zorgen dat ik een klein dingetje never nooit niet zou halen of zo: dat lijkt me zooooooooooooo frustrerend!

Het moeilijkste was nog de laatste stat in LA te vinden: die zat in een verborgen ruimte op het dak van het gebouw recht voor de start! Ik heb wel een kwartier gezocht...

Nou, nu kan ik alle andere characters 100% laten halen.

Het eerste level alles 100% in 1 run is me nog niet gelukt: die Grind the bucket kostte me te veel pogingen (en die kan je ook alleen maar doen als 'ie aan 't 'schenken' is). En een of twee stats hing ook nog in de lucht. Het moet kunnen, maar het hangt ook wel van het character af (welke S-K-A-T-E variatie je hebt en zo). Beetje oefenen met 1 bepaald character, denk ik.

Die andere levels (behalve de competities natuurlijk) lijken met toch wel erg moeilijk in 2 minuten te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 12:48 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Hoho, ik doe het wel eerlijk, dus ik begin level 1 ook zonder 'extra' stats. Gewoon vanaf 0 dus :D.
En dan nog is het vrij makkelijk om sick score te halen.
doe ik het niet eerlijk dan :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 27 mei 2002 17:53 schreef jcross het volgende:
doe ik het niet eerlijk dan :? ?
Sorry ik las het verkeerd :)..

Overigens het 3de level is Rio, die is te simpel als je weet waar je mee scoort (railen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:42

robhof

Lembongan view

Heb van alles geprobeerd qua patches, instellingen in zowel Win XP als Win 2000, maar het lukt me niet om online te spelen. Krijg steeds server conn. timed out melding. Ik heb adsl en heb gelezen dat er meerdere mensen problemen mee hebben met adsl en THPS3. Iemand toevallig een oplossing? Heb trouwens geen router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik bij Airport die stat pak die achter dat bord verborgen zit met Steve Caballero. Als jullie niet weten waar zal ik wel screenshot maken, ik weet niet hoe ik die te pakken krijg! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 14:42 schreef Xenation het volgende:
Weet iemand hoe ik bij Airport die stat pak die achter dat bord verborgen zit met Steve Caballero. Als jullie niet weten waar zal ik wel screenshot maken, ik weet niet hoe ik die te pakken krijg! :'(
Bord...? Screenshot please! Ik heb ze allemaal gehaald dus ik weet het vast en zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://xenation.envy.nu/screenshot000.JPG

daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 15:29 schreef Xenation het volgende:
grr, ff ergens proberen te uploaden
SHIT! Da's vervelend.... Ook voor andere topics hier...

Mail het screenshot anders ff naar hellogoodbye100@hotmail.

(Supergecomprimeerd s.v.p.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

daar!
Rechts van het poppetje (net niet in beeld) zijn er (volgens mij) van de ovale witte loketten (of wat dan ook) tegen de muur, waar je zo op kunt rijden. Gebruik die om op de tl-lamp te springen (grinden): dan kan je zo die stat pakken. Als ik me niet vergis.

Laat ff weten of het klopt.

Edit: nog simpeler: zie je dat grijze blok onder de tl-balk? Da's een mini quarter pipe: die kan je volgens mij ook gebruiken om die stat te pakken (gewoon hoog in de lucht springen of misschien moet je wel via die qp op de tl-lamp gaan grinden).

Tja, 'k weet het niet exact meer: ik heb nu met 4 characters alle stats gehaald: dat zijn er 40 per character. In totaal dus 160. Die ken ik dus niet allemaal exact meer uit m'n hoofd... :)

Edit 2: o, juist, je was er al achter: het was dus de laatste optie... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ik zag het beetje verkeerd, maar daarvoor stonden 2 van die soort automaten waar je omhoog kon springen

geen loketten d8 ik? maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 15:54

Canis Lupus

Vosbot

[afbeelding]

daar!
Bovenaan die rolltrappen zijn die balies waardoor je op de TL-balken kan grinden. Dan moet je dus over springen op de volgende set TL balken en heb je de stat -point :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb die dus al,
maar waar zit de laatste stat ergens in skaters island ?? Ik krijg die niet gevonden, is er ergens een geheime ruimte ofzo? kheb geen zin om de andere 27 pagina's door te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 16:00 schreef Xenation het volgende:
kheb die dus al,
maar waar zit de laatste stat ergens in skaters island ?? Ik krijg die niet gevonden, is er ergens een geheime ruimte ofzo? kheb geen zin om de andere 27 pagina's door te lezen
Die zit op het puntje van het piratenschip.

Piratenschip? Ja, piratenschip. In het verborgen level.

Ga naar start een stukje rechtdoor, en dan onder door de eerste opening aan je rechterzijde. Ga in de halfpipe links: in het stuk tehen de muur zit een klein stukje waar je zo op kunt rijden. Ga erop. Ga naar rechts tot de rand. Voor je zie je twee lege vlaggenstokken uitsteken aan de overkant. Spring en grind over de linker. Er gaat dan een deur open aan de andere kant van het level. De stat zit helemaal op de voorste punt van het piratenschip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 16:32 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Die zit op het puntje van het piratenschip.

Piratenschip? Ja, piratenschip. In het verborgen level.

Ga naar start een stukje rechtdoor, en dan onder door de eerste opening aan je rechterzijde. Ga in de halfpipe links: in het stuk tehen de muur zit een klein stukje waar je zo op kunt rijden. Ga erop. Ga naar rechts tot de rand. Voor je zie je twee lege vlaggenstokken uitsteken aan de overkant. Spring en grind over de linker. Er gaat dan een deur open aan de andere kant van het level. De stat zit helemaal op de voorste punt van het piratenschip.
whoa, thnx!
nu kan ik weer de eastern of de western rail niet vinden?
waar de f*ck zit die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 17:14 schreef Xenation het volgende:

[..]

whoa, thnx!
waar de f*ck zit die?
:Z Welk level.. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 28 mei 2002 17:14 schreef Xenation het volgende:
whoa, thnx!
waar de f*ck zit die?
Makkie ;)

Eastern = Als je begint links aanhouden, dan zie je 2 rails naast elkaar. De linker rail is eastern.

Western = Beginnen en rechdoor gaan, 'door' het gebouw. De linker rails in het gebouw is hem.

Northern = Begin, ga naar rechts over de weg. Aan je linkerhand heb je een rail. Dat is hem.

Southern = Begin, ga naar rechts over de weg en dan over de weg naar links en nog een keer naar links. Aan je linkerhand heb je dan een rail. That's it.

Dat zijn ze als het goed is.
Op dinsdag 28 mei 2002 18:20 schreef hellogoodbye het volgende:
:Z Welk level.. :Z
Ik neem aan LA want anders heb ik geen idee waar het over gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 18:24 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Makkie ;)

Eastern = Als je begint links aanhouden, dan zie je 2 rails naast elkaar. De linker rail is eastern.

Western = Beginnen en rechdoor gaan, 'door' het gebouw. De linker rails in het gebouw is hem.

Northern = Begin, ga naar rechts over de weg. Aan je linkerhand heb je een rail. Dat is hem.

Southern = Begin, ga naar rechts over de weg en dan over de weg naar links en nog een keer naar links. Aan je linkerhand heb je dan een rail. That's it.

Dat zijn ze als het goed is.
[..]

Ik neem aan LA want anders heb ik geen idee waar het over gaat ;)
Ja, moet LA wel zijn. 'k Had er zelf op kunnen komen. Als 'ie nou had gezegd: hoe start ik de earthquake...

Xenation: in het vervolg je vragen ff wat duidelijk en specifieker stellen, okay? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHIT! SHIT!!! SHIT!!! SHIT!!! SHIT!!! SHIT!!!
Gadverdegadverdegadver!
:( :( :( :( :( :( :( :(

Ik dacht (n.a.v. van een paar walkthroughs die ik gezien heb) dat ik nu alle locaties van stat wel had gehad en dat ik het spel nu dus zo kon uitspelen.

Kom ik met het vierde character (Koston of hoe heet 'ie) in Tokyo: kan ik nergens de laatste stat vinden. Uiteindelijk zie ik hem... Hij zit achter het grote ronde ding dat omver valt als je het secret level opent!

Dus ik open het secret level (kostte me minstens 20 minuten voordat het lukte... :(), blijkt die staat te hangen zo ongeveer bovenin de cirkel die er over blijft van dat ronde ding. En ik weet TOTAAL niet hoe ik daar moet komen!!! :(

Van alles geprobeerd: jump hier, jump daar: zodra ik in de buurt kom van dat ding zie ik hem dus niet meer... Grinden op die cirkel lukt ook niet... I snap er geen moer van... :(

En tering tering elke keer als je de comp weer opnieuw start moet je dat klote secret level weer opnieuw openen.

GADVERDEGADVER!

Hier had ik niet op gerekend. SHit, shit, shit...

Nu bestaat er dus alsnog de kans dat ik het spel never nooit kan uitspelen...

Heeft iemand die stat al eens gehaald?
HOE????????

:(

Groeten van een uitermate chagerijnige THPS fan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 22:03 schreef hellogoodbye het volgende:
[knip] Hoop boos geblaat... [knip]
Hmmmmm, ik had er gisteravond nogal de smoor in, zo te zien... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Glorificationer426

come we hero rush yes?

zeker ook 10.000x als je op je bek valt Esc->Retry :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:50
Sorry, maar ik heb niet veel zin om deze hele thread door te lezen, dus ik hoop dat iemand 't antwoord kan geven:

Is er al een oplossing gevonden voor het texture probleem met een Voodoo 3 kaart?

Ik zie nl geen textures, maar de rest doet t wel allemaal goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 09:05 schreef Glorificationer het volgende:
zeker ook 10.000x als je op je bek valt Esc->Retry :)
Op m'n gamepad zit onder m'n ollie knop (die ik standaard altijd ingedrukt houd), een klein verzonken knopje waarmee ik het spel op pauze kan zetten. Ik kan 'm dus op pauze terwijl ik ollie nog ingedrukt heb! Binnen een halve seconde begin ik een level weer opnieuw. :) Nadeel is dat het zo snel gaat, dat ik het ook regelmatig doe terwijl ik het eigenlijk helemaal niet wil. Als er bijvoorbeeld iets fout gaat is regelmatig m'n eerste reactie: pause, retry...

Op zich is dat snelle retry'en wel nodig ook... Ik heb de laatste dagen opeens heeeeeeeeel veel moeite met dat secret level in Tokyo: ik ga meteen rechts, grind op de halfpipe, jump naar een verhoging en jump daarna op een hoge richel. Die hoge richel mis ik heel vaak. Waarschijnlijk omdat ik te gehaast ben (vind je het gek als je het level 2365 keer opnieuw moet opstarten...)
Als ik daar eenmaal ben kom ik zonder problemen op het dak boven de start. Vandaar gaat ook alles goed, tot de allerlaatste verhoging waar je de touwen kapot moet grinden: die mis ook ook regelmatig. O, jongen, dan kan ik woest worden... :( ;)

Hoe openen jullie dat secret level? Op dezelfde manier? of helemaal vanaf de andere kant van het level (dat kan ook)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES YES YES YES YES :) :) :) :)

Ik heb 'm... Eindelijk... Tering, wat een rotstat is dat. Ik haat Tokyo. Uiteindelijk heb ik 'm te pakken weten te krijgen door in de HP onder dat ronde ding goed vaart te maken en dan 'gewoon' naar boven te springen.

Uiteindelijk blijkt 'm de kneep te zitten in de plek waar je springt: je moet jumpen recht in het midden, op de plek waar je eigenlijk het secret level echt binnengaat. Maar je moet net op tijd loslaten zodat je recth naar boven gaat en niet het secret level in... Pfffffffffffff... Ik ben echt stuk...

Het is me 1 keer ( en dan ook maar echt 1 keer) gelukt om via grinden en zo op de hoogte te komen van die grote ring zelf. Ik dacht YES nu heb ik 'm. Je moet dan grinden op die ring. Maar die gaat stijl omhoog, zeg! Ik spring er op en flikker er meteen weer af, gelukkig nog steeds op dat hoge podium. Ik probeer het nog een keer en SHIT ik donder helemaal naar beneden... :(

Maar nu is het toch gelukt. En deze methode is STUKKEN makkelijker!

Ik hoop niet dat er nog veel characters zijn die die rotstat hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de filmpjes aan het begin van THPS 3 PC al 'uit' (gewoon de originele filmpjes vervangen door lege filmpjes). Maar ik zou oook nog graag afwillen van dat startscherm (met de opties en zo) waar je steeds op OK moet klikken. Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?

O ja, nog wat anders: de filmpjes van de skaters en zo, die je als bonus krijgt, krijg ik steeds te zien op een grootte van 5 x 3,5 cm (ongeveer dan, hè...) op een leeg zwart scherm. Weet iemand of je die ook groter afgebeeld kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook die tattoo's veranderen van die gast??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:12
2 dingen:

1. een secret level in tokyo?? waar dan?

2. hoe doe je de airwalk over de escalator?

Dit zijn de laatste 2 dingen die ik nog moet dan heb ik 'm helemaal uitgespeeld met tony, cliffberg, bucky en custom player.

plz help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 21:17 schreef [TLT]Lynx het volgende:
2 dingen:

1. een secret level in tokyo?? waar dan?

2. hoe doe je de airwalk over de escalator?

Dit zijn de laatste 2 dingen die ik nog moet dan heb ik 'm helemaal uitgespeeld met tony, cliffberg, bucky en custom player.

plz help
1. Als je start zie je links, een eindje van je vandaag en aardig hoog, een heel groot rond 'bord' (zo ongeveer in het vierde 'gebouw'). Dat zit vast met 2 draden: die moet je kapot grinden. Daarachter zit de ingang naar het verborgen level.
Zorg eerst dat je op het dak boven de start komt en grind vandaar richting dat ronde ding. Is aardig lastig, hoor: je moet aardig wat jumpen (en zelfs dubbel jumpen) en grinden om het te halen.

2. Weet je waar de helicopter staat? Nou, daar gaan twee roltrappen naar beneden: die moet je hebben. Het is bij dat ronddraaiende geval (voor koffers en zo). Je moet de QP's gebruiken die naast de roltrap zitten, om over de bovenkant van de rechter roltrap te springen. Vergeet niet de Airwalk te doen als je in de lucht hangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 17:03

xshredx

[TLT]Lynx >> als je visuele uitleg wilt:
http://media.gameshark.com/static/guides/ps2/thps3/01.html
(filmpjes van alle opdrachten)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste