Shit zeg, ik vraag me af of ik het ooit zonder cheaten haal...
Ik het het spel nog maar vier keer een uur of zo gespeeld, maar toch. Alle competities heb ik al goud, alle levels voltooid (alleen het schip moet ik nog aan beginnen) behalve... juist, de sick scores. En een paar stats in Tokio.
Die sick scores zijn voor mij toch wel erg hoog. Met behulp van de revert heb ik (als echt vert freak) dus wel de lagere sick scores gehaald en alle competities gewonnen (zelfs die in Tokio, wat heel wat moeite koste zonder manuals and grinds!)
Misschien dat de komende filmpjes wat gaan helpen, maar ik betwijfel het: in al die filmpjes zit iedereen te manuallen en te grinden alsof het geen moeite kost. Terwijl ik na drie keer grinden en twee manuals tussendoor al plat om m'n bek ga... Ik snap dat echt niet.
Dus filmpjes: leuk hoor, en zo, maar zolang ik steeds op m'n bek ga heb ik er niets aan. Ik weet ook wel hoe je een 600.000 combo moet maken: door niet op je bek te gaan. Als iemand nou eens vertelde hoe ik dat voor elkaar kan krijgen...
Maar ja, oefening baart kunst, zeg ik maar... Gisteren dacht ik dat de sick score op het Airport en de gold medal in Tokia me nooit zouden lukken en nu heb ik ze gehaald. Maar nog wel zonder grinds en manuals. En trouwens ook zonder specials: die lukken me nooit.
Ik heb wel al wat geoefend, hoor: op het Airport vanaf het begin grinden en manuals tot en met de security achterin. Maar dan nog had ik maar 32.000 punten...
Maar ach, wat zeur ik: ik heb het spel nog maar zo'n 5 keer gespeeld... In THPS 2 duurde het een paar weken voordat ik alles 100% haalde... De lol en uitdaging moeten ook niet te snel voorbij zijn!