Zet in deze topic je favorietste spellen online aub, want ik verveel me thuis enorm met het spelen online... zelf speel ik UT en CS online. maar dat verveelt ook wel na een paar maanden 
Thx anyway
Thx anyway
Op woensdag 03 april 2002 13:13 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Day of Defeat
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Mark, je kan altijd een kopietje van warcraft 3 bij me halenOp woensdag 03 april 2002 13:15 schreef Wraith het volgende:
D0D is ook wel leuk, maar daar gaat het er gewoon om wie het best kan campen en dat verveelt ook wel na een tijd.
Only dead fish go with the flow
-
🌞🍃
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Verwijderd
Ik wil wel een kopietjeOp woensdag 03 april 2002 13:27 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Mark, je kan altijd een kopietje van warcraft 3 bij me halen.
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Verwijderd
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
WEBN & chill (@IBKR)
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Verwijderd
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
May the force be with you!!
Dit dus.
Verwijderd
die rulez inderdaad, is echt funOp vrijdag 05 april 2002 13:09 schreef M@NIC het volgende:
Voor een beetje humor, lang speel plezier en geen ergernissen moet je Codename: Eagle hebben.
De rest is allemaal wel vrij bekend.
Verwijderd
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
This space is for rent!
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Verwijderd
Idd, alleen is mijn reden voor Instagib een andere.Op vrijdag 05 april 2002 17:37 schreef Vision het volgende:
• UT CTF Instagib
normal weapons is gewoon te saai. Een beetje goody camping, en weg rennen als je weinig health hebt. Wapens zijn ook nog zwaar slecht gebalanceerd. (Nu zal ik wel de hele normal-weapon scene over mee heen krijgen)
🌞🍃
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq