Check deze muis, ik heb 'm hier nog nooit gezien.
http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=4662
Ernstig bruut!
http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=4662
Ernstig bruut!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
To be determined...
Verwijderd
Hij is gaaf, het is rulez. Maar licht het uberhoubt wel goed in de handAlleen volgens mij is het geen mod...maar wordt de muis standaard zo gelevert....
En ik wil dus nu weten waar ik dat ding kan krijgen hij is echt WREEEEEEED!
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Je onderschat de kracht van computer graphics zwaar... (ja, ik heb er ervaring mee)Op woensdag 03 april 2002 13:17 schreef The_Greater het volgende:
[..]
Maar licht het uberhoubt wel goed in de hand. Volgens mij kun je die muis gewoon ergens halen. Want er zitten ook nagels bij en haren.
Het zal ook wel. Maar in verband met de uitlopende details die de muis heeft. Je maakt z'n muis niet even, lijkt me.Op woensdag 03 april 2002 13:28 schreef steve_jacks het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van computer graphics zwaar... (ja, ik heb er ervaring mee)
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)
Verwijderd
Idd ook het 1e wat ik dachtOp woensdag 03 april 2002 13:48 schreef FlowDesign het volgende:
Hij is echt hééééél vies, bahbah!
Doe mij maar een mooie vrouwenhand
(of een ander vrouwelijk lichaamsdeel)
True, TrueOp woensdag 03 april 2002 13:48 schreef FlowDesign het volgende:
Verwijderd
d0h!Op woensdag 03 april 2002 13:39 schreef kingofhill het volgende:
als je goed kijkt zie je gewoon dat het fucking nep is.
kijk eens na dat eerste plaatje, dat muis gedeelte waar het balleke in zit is echt, ingescand ofzo, maar waar de huid en tanden begint, zie je gewoon dat het met de computer gedaan is.
is wel leuk als ze echt waren, maar helaas is het niet.
helemaal waarOp woensdag 03 april 2002 13:48 schreef FlowDesign het volgende:
Be small, act BIG.
Verwijderd
Hmmm wie zegt dat daar geen haar groeit?Op woensdag 03 april 2002 13:48 schreef FlowDesign het volgende:
Meh ...
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Haha, dan kom je gelijk niet meer aan gamen toeOp woensdag 03 april 2002 13:48 schreef FlowDesign het volgende: