Sommige computer winkels bieden relatief goedkope KVM switches aan...het nadeel is hier echter wel van dat het signaal echt wordt geswitched..mij werdt verteld door een verkoper dat het redelijk vaak voorkomt dat door het switchen de muis niet werkt...heeft iemand hier ervaring mee?
ja dat is idd het probleem. gewoon een paar keer heen en weer switchen en het werkt meestal wel al heb ik ook wel eens gehad dat ik echt opnieuw moest opstarten om het weer werkend te krijgen.
Als ik nog eens een kvm switch koop (nu niet meer nodig) dan koop ik iig niet weer zo'n goedkoop geval.
Als ik nog eens een kvm switch koop (nu niet meer nodig) dan koop ik iig niet weer zo'n goedkoop geval.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
ik heb ook een goedkope KVM staan, en had idd last van een muis die niets meer doet. Verder doet wel alles het perfect.
Heb nu gewoon 2 muizen ernaast liggen
(eentje zit op de server, die gebruik ik dus vrijwel nooit. Ligt dan ook achter de monitor, zodat je maar 1 muis ziet liggen.)
Heb nu gewoon 2 muizen ernaast liggen
Zeker in geval van KVM switches .. goedkoop is duurkoop.
Goedkoop is relatief... Jullie bedoelen zeker zo'n analoge 
Nou, ik heb zo'n digitale 4in1 en kostte (incl. kabels) Fl.550,-
Zeker wel goedkoop als je dan vergelijkt als je 4 15" monitoren ipv zo'n switch gaat kopen
Duz hoe goedkoop is goedkoop
Nou, ik heb zo'n digitale 4in1 en kostte (incl. kabels) Fl.550,-
Zeker wel goedkoop als je dan vergelijkt als je 4 15" monitoren ipv zo'n switch gaat kopen
Duz hoe goedkoop is goedkoop