If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
alleen jammer van die x-box plaatje
Verwijderd
Dat is bij veel kasten een probleem, bij die van mijn ookOp woensdag 03 april 2002 12:59 schreef Juggernaut het volgende:
*ranzig gespoten aan de randen, je ziet witte strepen
ik vind het niks, probeer het een beetje netjes af te werken en zet het dan op pas op dit forum
Dat komt door de flits...(had ik ooklast van terwijl het heel netjes isOp woensdag 03 april 2002 12:59 schreef Juggernaut het volgende:
*ranzig gespoten aan de randen, je ziet witte strepen
*die x-box sticker??
verder leuk gedaan
Ik krijg alleen maar kruisjesOp woensdag 03 april 2002 13:03 schreef _LOSS_ het volgende:
Je plaatjes werken... Maar wel achterlijk langzaam. Gebruik volgende keer endoria oid.
Wie zet ze ff ergens anders?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Hmmjah, sorry ik vind het niet mooi. Witte randen, half afgewerkte drives, die rare X-BoX sticker, nee sorry...Op woensdag 03 april 2002 13:07 schreef Go0s het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bericht hierboven
Anyway.. die witte randen dat komt idd van de flits van de camera normaal zie je dat niet. Ik zal die sticker weer weghalen..
ok ?
Verwijderd
good work, mooi gespoten BTW
Nog wel een beetje bij werken he...
Whizzy: Kan je mijn mod (als hij af is) ook digi'en ??
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
Sure ! kom maar langs als ie klaar is
en haal die xbox stikker er maar lekker af.
waarom heb je maar 1 drive gestealth??? beetje raar.
too fly for a white guy
oke dan, hoop tegen zaterdag klaar te zijn.Op woensdag 03 april 2002 13:39 schreef Whizzy het volgende:
<<Whizzy: Kan je mijn mod (als hij af is) ook digi'en ??>>
Sure ! kom maar langs als ie klaar is
Maar ik heb nog we een paar ledje voor je,
meschien een idee om er een paar achter je bracket intack te doen ? (rood/groen/geel ofzo)
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
Ik zou alleen nog ff de drives zwart maken en die stikkertjes eraf halen want dat vind ik geen gezicht
Verwijderd
Haal aub die nixbox
Verwijderd
inderdaad, maar die fan staat er wel weer erg mooi bij!Op woensdag 03 april 2002 15:23 schreef IconOS het volgende:
Leuk gedaan. Wel ff alle drives meespuiten. Maar 1 opmerking:
Haal aub die nixbox![]()
![]()
sticker eraf........
Tja en ik hou meer van blauw, maar dat heeft niks te maken met hoe mooi het is gespoten natuurlijk
is met mijn mod ook zo die is ook helemaaal zwart maar dan ook echt alles...en daar zie je die witte rand ook
verder leuk modje alleen
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Maarueh.. weet iemand nog een leuk idee om de kast verder te painten ?! ik dacht aan iets met fel geel ofzo ?! enne k'wil ook nog een window in de zijkant maken. Moet je daarvoor een dremel hebben of wil een decoupeer zaag ook wel ?!?
Thanks
Verwijderd
met decoupeerzaag is het ok peace of een koekie,Op woensdag 03 april 2002 22:16 schreef Whizzy het volgende:
Ok,ok...De sticker is eraf..
Maarueh.. weet iemand nog een leuk idee om de kast verder te painten ?! ik dacht aan iets met fel geel ofzo ?! enne k'wil ook nog een window in de zijkant maken. Moet je daarvoor een dremel hebben of wil een decoupeer zaag ook wel ?!?
Thanks
gaatje boren decoupeerzaag erin zagen maar
simpel toch?
zoals ik zei peace of een koekie