Ik zit een beetje te denken aan een nieuwe versterker. Gezien een aantal maanden geleden Infinity Delta 70 luidsprekers heb gekocht. Deze heb ik toen beluisterd op een Marantz versterker. Dit klonk, voor mij, zeer goed. Precies het geluid wat past bij mijn muzieksmaak, vooral Punk, Metal en af en toe wat klassieks in de vorm van Apocalytpica. Thuis beschik ik helaas nog niet over een versterker die deze luidsprekers op alle fronten kan bijbenen, voor het diep laag en de extreem hoge tonen. Vandaar dat het bij sommige zware snelle stukken, soms wat "kut" klinkt en als het iets te hard staat, gaat het clippen.
Nu ben ik dus een beetje rond gaan neuzen en is mijn oog gevallen op een NAD C370. Ik hoorde van enkele verkopers dat deze versterker goed aansluit op de Infinity Delta serie, gezien dit vrij moeilijke luidsprekers zijn. Ik heb de NAD C370 beluisterd, helaas niet met mijn luidspreker, maar met Elac luidsprekers, dus ik weet niet precies wat ik moet verwachten als ik deze versterker dalijk thuis heb staan.
Nu is mijn vraag dus of er nog andere merken zijn waar ik ook eens naar moet gaan kijken.
Nu ben ik dus een beetje rond gaan neuzen en is mijn oog gevallen op een NAD C370. Ik hoorde van enkele verkopers dat deze versterker goed aansluit op de Infinity Delta serie, gezien dit vrij moeilijke luidsprekers zijn. Ik heb de NAD C370 beluisterd, helaas niet met mijn luidspreker, maar met Elac luidsprekers, dus ik weet niet precies wat ik moet verwachten als ik deze versterker dalijk thuis heb staan.
Nu is mijn vraag dus of er nog andere merken zijn waar ik ook eens naar moet gaan kijken.