if broken it is, fix it you should
Je hebt een hoop onderzoek al zelf gedaan zie ik...
Met een simpele blik op de apache manual: ja apache kan meerdere poorten aan.
Met een simpele blik in de wap-uitleg zaken (of kijk es op wat voor poort wap.tweakers.net draait ...): ja draait op poort 80
Met een simpele blik in de php-beschrijving: Ja php kan wap-files generen. wap.tweakers.net doet het ook met php.
Dit ondanks dat php eigenlijk helemaal geen weet van wap heeft, maar dat maakt niks uit, php kan ook java source, flash, afbeeldingen, c source, php-source etc etc etc genereren.
Oftewel: ja, ja, ja
Was dat het?
Met een simpele blik op de apache manual: ja apache kan meerdere poorten aan.
Met een simpele blik in de wap-uitleg zaken (of kijk es op wat voor poort wap.tweakers.net draait ...): ja draait op poort 80
Met een simpele blik in de php-beschrijving: Ja php kan wap-files generen. wap.tweakers.net doet het ook met php.
Dit ondanks dat php eigenlijk helemaal geen weet van wap heeft, maar dat maakt niks uit, php kan ook java source, flash, afbeeldingen, c source, php-source etc etc etc genereren.
Oftewel: ja, ja, ja
Was dat het?
Zoek en gij zult vinden.Op woensdag 03 april 2002 12:43 schreef elgringo het volgende:
ik wil een wap pagina maken op mijn apache server, en hier moet php op komen (aansturen van webbased mp3 speler).
Is dit mogelijk?
en welke poort draait wap? of gewoon op 80? zo niet kan apache 2 poorten openen met beide een andere homedir?
www.devshed.com
De rest zoek je zelf maar uit.
dit lijkt me wel eeeeeeeeeeernstig zoeken jullie het ff uit voor me
*beep* wrong
*beep* wrong
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit topic is gesloten.
![]()