Hop,hop,hop!
Ga voor een lite on joh.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Buy Lite-on
Bedankt voor uw medewerking
Wat moeten wij hier van denken? misschien iets in de richting van een lichte troll?Op woensdag 03 april 2002 20:03 schreef DinoRacer het volgende:
Medion? Niet vloeken he
Buy Lite-on
Bedankt voor uw medewerking
Kep een medion-laptoppie gehad... beviel best.
Medion-CD's zijn zeeeer goed te branden... dus wat je nu zit te lullen, weet ik niet.
Verder zijn er nog meer goede merken te noemen behalve Lite-on... je zou ook maxtor kunnen noemen... mja.. daar wordt niet naar gevraagd...
[ontopic]
Op de medion-site zijn geen medion-branders te vinden...
Ze hebben overigens wel branders verkocht... een 8x4x32 kan ik wel vinden... mja, die is oud
[/ontopic]
Hop,hop,hop!
Verwijderd
Maxtor? die heeft toch geen cdrw's?
[/mierenneukmode]
mijn oom heeft medion troep...en het werkt aardig hoor
Erm...
die heb ik!Op woensdag 03 april 2002 20:10 schreef wfvn het volgende:
[..]
Ze hebben overigens wel branders verkocht... een 8x4x32 kan ik wel vinden... mja, die is oud
Leuk dingetje, en het heeft ook gewoon een HP loopwerk
(staat zelfs op het frontje)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Goedkoop?Op donderdag 04 april 2002 08:56 schreef basset het volgende:
Daar kwam ik dus ook achter. Maja, als ze hun website niet updaten kan het best aardig spul zijn, maar ben ik toch een beetje huiverig. Hij was wel goedkoop bij de makro, 105 euro incl.
Een lite-on 40x brander kost bij Gistron een kleinen 95 euro...
Verwijderd
Dat is een 24x mien jong.Op zaterdag 06 april 2002 12:52 schreef gabberjoost het volgende:
[..]
Goedkoop?
Een lite-on 40x brander kost bij Gistron een kleinen 95 euro...
Ze hebben de leessnelheid vooraan gezet (wat een gladde streek).
Verwijderd
maar hey ik heb even in de doos voor je gekeken en het is gewoon een CyberDrive CW058D
http://www.cdrlabs.com/re...eviewid=104&page=Features
En lifetec is 't huismerk van de Aldi, maar de spullen zelf komen van Medion.
[ Voor 64% gewijzigd door lordsnow op 21-12-2002 23:45 ]
\Jeroen Blom schreef op 03 april 2002 @ 15:55:
[url="http://www.medion.de"]Medion[/url] is het merk van de Aldi. Die plakken op allerlei produkten een ander naamplaatje. Ze hebben wel redelijke support en geregeld firmware updates.
Medion is geen merk van de makro!! Medion is een OEM (zoals Dell, Compaq, etc) en brengen producten op de markt waarvan onderdelen (mainboards, cdrws, monitoren, etc) worden afgenomen van bekende merken (zoals MSI, Sony, etc). Medion heeft zelf dus helemaal geen productie banden maar wel een assamblaga band waar alles in elkaar wordt gezet.
Aldi en Marko zijn gewoon verkoop kanalen van Medion, net zoals je een Sony televisie kunt vinden bij V&D. Is dan Sony een merk van V&D??? nee toch.
[ Voor 12% gewijzigd door DaCoTa op 28-12-2002 12:16 ]
Verwijderd