medion 32/12/48 brander bij makro

Pagina: 1
Acties:

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-03 13:49
Iemand ervaringen of kan ik beter voor een liteon gaan?
Kan ook nergens vinden of hij burnproof heeft of zoiets.

Hop,hop,hop!

• basset
schop :)

Hop,hop,hop!

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Medion? Hebbik nog noooooit van gehoord. En bij de makro mag je geen service verwachten.
Ga voor een lite on joh.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 14:53
Medion is het merk van de Aldi. Die plakken op allerlei produkten een ander naamplaatje. Ze hebben wel redelijke support en geregeld firmware updates.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03 13:52
Medion? Niet vloeken he :P

Buy Lite-on :)

Bedankt voor uw medewerking :P

• WFvN
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 03 april 2002 20:03 schreef DinoRacer het volgende:
Medion? Niet vloeken he :P

Buy Lite-on :)

Bedankt voor uw medewerking :P
Wat moeten wij hier van denken? misschien iets in de richting van een lichte troll?

Kep een medion-laptoppie gehad... beviel best.

Medion-CD's zijn zeeeer goed te branden... dus wat je nu zit te lullen, weet ik niet.

Verder zijn er nog meer goede merken te noemen behalve Lite-on... je zou ook maxtor kunnen noemen... mja.. daar wordt niet naar gevraagd...

[ontopic]
Op de medion-site zijn geen medion-branders te vinden... :?
Ze hebben overigens wel branders verkocht... een 8x4x32 kan ik wel vinden... mja, die is oud
[/ontopic]

• basset
Daar kwam ik dus ook achter. Maja, als ze hun website niet updaten kan het best aardig spul zijn, maar ben ik toch een beetje huiverig. Hij was wel goedkoop bij de makro, 105 euro incl.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

[mierenneukmode]
Maxtor? die heeft toch geen cdrw's?

[/mierenneukmode]

mijn oom heeft medion troep...en het werkt aardig hoor :)

• Greetzel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-03 11:27

Greetzel

yes you can

Mijn Medion 12x brander is stiekum een Philips 12x (met SeamlessLink). Brandt goed! :) Ik weet niet wat voor merk je Medion eigenlijk is, maar over mijn brander klaag ik niet...

Verwijderd

Ding staat ook bij Lucas Klamer groothandel te koop voor 90 euro.

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Lite-on is misschien iets duurder. Zal overigens niet veel duurder zijn, maar ga toch maar voor de Lite-on. Hij fikt als een trein bij mij. :)

Erm...

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-03 10:23
Op woensdag 03 april 2002 20:10 schreef wfvn het volgende:

[..]
Ze hebben overigens wel branders verkocht... een 8x4x32 kan ik wel vinden... mja, die is oud
die heb ik!

Leuk dingetje, en het heeft ook gewoon een HP loopwerk :+

(staat zelfs op het frontje)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• gabberjoost
  • Laatst online: 27-03 14:05
Op donderdag 04 april 2002 08:56 schreef basset het volgende:
Daar kwam ik dus ook achter. Maja, als ze hun website niet updaten kan het best aardig spul zijn, maar ben ik toch een beetje huiverig. Hij was wel goedkoop bij de makro, 105 euro incl.
Goedkoop? :?
Een lite-on 40x brander kost bij Gistron een kleinen 95 euro... :)

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 12:52 schreef gabberjoost het volgende:

[..]

Goedkoop? :?
Een lite-on 40x brander kost bij Gistron een kleinen 95 euro... :)
Dat is een 24x mien jong.
Ze hebben de leessnelheid vooraan gezet (wat een gladde streek).

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:10
Topic is al een hele tijd dood, maar dezelfde brander staat wederom in de Makro gids, deze keer voor 39 eurootjes ex BTW. Weet iemand welk merk er onder de Medion opdruk zit? De 12x van lang geleden was blijkbaar een Philips, is dat hierbij wederom het geval? Zijn er mensen die hem in december gekocht en zo ja: 'is ut wat?' (Info over brander)

Verwijderd

Die Medion 32/12/48 verkopen ze bij kijkshop ook B)

maar hey ik heb even in de doos voor je gekeken en het is gewoon een CyberDrive CW058D :Y)

Verwijderd

whaha ik dacht al, zijn die dingen tegenwoordig nog die prijs ;)

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-03 17:28
medion werkt o.a. ook met lifetec (kijk maar naar de aldi cd's) en lifetec produceert ook voor HP

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-03 19:40

lordsnow

I know nothing

even een direct linkje dan:
http://www.cdrlabs.com/re...eviewid=104&page=Features

En lifetec is 't huismerk van de Aldi, maar de spullen zelf komen van Medion.

[ Voor 64% gewijzigd door lordsnow op 21-12-2002 23:45 ]

• DaCoTa
Conclusie: voor 39 euro ex btw heb je een goede brander. Qua snelheid van de vorige generatie, maar qua features en kwaliteit een goed apparaat. Als ik het mis heb, hoor ik het graag.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-03 14:27
Jeroen Blom schreef op 03 april 2002 @ 15:55:
[url="http://www.medion.de"]Medion[/url] is het merk van de Aldi. Die plakken op allerlei produkten een ander naamplaatje. Ze hebben wel redelijke support en geregeld firmware updates.
\
Medion is geen merk van de makro!! Medion is een OEM (zoals Dell, Compaq, etc) en brengen producten op de markt waarvan onderdelen (mainboards, cdrws, monitoren, etc) worden afgenomen van bekende merken (zoals MSI, Sony, etc). Medion heeft zelf dus helemaal geen productie banden maar wel een assamblaga band waar alles in elkaar wordt gezet.

Aldi en Marko zijn gewoon verkoop kanalen van Medion, net zoals je een Sony televisie kunt vinden bij V&D. Is dan Sony een merk van V&D??? nee toch.

• DaCoTa
Na de kerst: het zijn inderdaad nog steeds de CyberDrive's, alleen het karton waar dat ding in zat is van Medion. Heb er twee gehaald en degene die ik in mijn eigen systeem heb ingebouwd, bevalt goed, geen enkel probleem mee. En 32x is erg snel, als je tot nu toe 2x gewend was :)

[ Voor 12% gewijzigd door DaCoTa op 28-12-2002 12:16 ]

Verwijderd

Ik zou toch eens in de pricewatch kijken af en toe. Je hebt bijna 2 goede branders voor die prijs.
Pagina: 1