Verwijderd
als je een lcd'tje hebt gevonden die werkt met de software is het een kwestie van draadjes aansluiten
Verwijderd
LOL beetje heel veel 3 woorden achter elkaar met alleen e's
Verwijderd
dus of je stelling helemaal klopt?
Tis duidelijk dat je nog geen lcd hebt aangeslotenOp woensdag 03 april 2002 12:16 schreef -[CasanovA]- het volgende:
dus of je stelling helemaal klopt?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
je keek in mijn profiel, zag dat ik bij mijn hobby's niet had staan dat ik lcd display's aansloot en baseerde hier toen dat zinnetje opOp woensdag 03 april 2002 12:24 schreef thedolf het volgende:
[..]
Tis duidelijk dat je nog geen lcd hebt aangesloten
verkeerde topic!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
enne nokia 3310Op woensdag 03 april 2002 12:12 schreef -[CasanovA]- het volgende:
oude faxen en printers enzo willen nog wel eens mooie lcd's hebben.
als je een lcd'tje hebt gevonden die werkt met de software is het een kwestie van draadjes aansluiten
kan dat ?
*wijst op 3000 topics over lcd's van rekenmachines, telefoons, gameboys, thermometers voor in je kont enzovoort.
Koop er nou maar gewoon een, is veel makkelijker.
Dit was de stelling dacht ikOp woensdag 03 april 2002 12:26 schreef -[CasanovA]- het volgende:
[..]
je keek in mijn profiel, zag dat ik bij mijn hobby's niet had staan dat ik lcd display's aansloot en baseerde hier toen dat zinnetje op
En jij zegt dat ie niet klopt.Makkelijk gezegd, reply bedacht in seconden maar uitvoeren duurt voor een leek waarschijnlijk beetje heel veel langer
Ik heb zelf toevallig ook zo'n LCD (2 zelfs) en geloof me, voor een leek is het niet echt makkelijk om het aan te sluiten.
Gezocht!
Router
mare ik leer snel
enne wat rade jullie mij aan om te kope ?
kk wil 4x40
maar wat en hoe ?
Of bij warezhelp. Die verkocht ze ook.Op woensdag 03 april 2002 14:21 schreef doehetzelver het volgende:
WAAR --> CONRAD
HOE --> KOPUHHHH
REST --> SEARCH
Gezocht!
Router
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
dus als je nix nuttigs te melde hebt behalve iemand af te snaaien zeg dan nix
Voor die lcd's is het wel degelijk goedkoper. Een electronicawinkel heeft die dingen bijna nooit op voorraad omdat er bijna geen vraag naar is.Op woensdag 03 april 2002 15:13 schreef dahaaz het volgende:
nheeee
kk houd nie van da internet bestelle
kk ben n keer gefeaked en het is traag en niet eens goedkoper..
Gezocht!
Router
Verwijderd
Is wel duur in verhoudning met internet!
Bij de door mij geleverde link kan je complete LCD kits kopen zodat je niet hoeft te solderen. Als je bij conrad koopt dan heb je een kale lcd.Op woensdag 03 april 2002 15:28 schreef dahaaz het volgende:
dank je voor (de enige) nuttige reactie
anyway
dan ga k maar gokken op een internet-koop-gedoe
tnx
Gezocht!
Router
weet je hoe duur het is bij die link ??Op woensdag 03 april 2002 15:42 schreef thedolf het volgende:
[..]
Bij de door mij geleverde link kan je complete LCD kits kopen zodat je niet hoeft te solderen. Als je bij conrad koopt dan heb je een kale lcd.
110€ gekkehuis
en dan heb je nog maar n hele simpele
Ik dacht dat conrad een 4*40 leverd voor €75.Op woensdag 03 april 2002 15:45 schreef dahaaz het volgende:
[..]
weet je hoe duur het is bij die link ??
110€ gekkehuis
en dan heb je nog maar n hele simpele
Gezocht!
Router
je hebt later een andere gegeveOp woensdag 03 april 2002 15:56 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat conrad een 4*40 leverd voor €75.
de kant en klare
120€ zijn ze trouwens
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/findOp woensdag 03 april 2002 16:03 schreef dahaaz het volgende:
[..]
je hebt later een andere gegeve
de kant en klare
120€ zijn ze trouwens
niet de hele topic's openen die je gewoon kan vinden door de "search" te gebruiken
http://gathering.tweakers.net/forum/find
krijg je het !
wil ik ff kijke hoe het bestelle gaat...
bestel ik het echt
nu komt de psotbode binnekort met de rekening van 35€
iemand enig iedee hoe ik het kan wijziggen ?
kk heb het btw bij www.conrad.nl gedaan
Verwijderd
35 euro is trouwens erg veel.. Ik heb heel misschien nog wl een 2*20 voor je... 15 euro?
evil_siqkness@hotmail.com
meteen!
maar krijg nix trug
en als er toch nog een postbode komt dan zeg ik dat ik da nie heb besteld
zou opzig best kunne
enne ja is goed als "dit"goed afloopt graag