I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
KPN proberen?Op woensdag 03 april 2002 11:43 schreef Funcracker het volgende:
Misschien dat iemand ook toevallig het protocol ervan heeft, of weet te vinden?Dan kan ik misschien zelf es kijken.
No production networks were harmed during this posting
Op een ISDN lijn is de digitale nummer info standaard beschikbaar, op een Analoge lijn niet, met alleen software gaat t dus niet lukken, KPN kan t signaal wel toevoegen aan de lijn ... maar dat kost natuurlijk weer €€€
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Dat zegt ie toch??? Dat ie daar al een abo op heeft...Op woensdag 03 april 2002 12:16 schreef bas_konings het volgende:
Op een ISDN lijn is de digitale nummer info standaard beschikbaar, op een Analoge lijn niet, met alleen software gaat t dus niet lukken, KPN kan t signaal wel toevoegen aan de lijn ... maar dat kost natuurlijk weer €€€
No production networks were harmed during this posting
PrcsOp woensdag 03 april 2002 12:21 schreef paella het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch??? Dat ie daar al een abo op heeft...
En verder heb ik al bij KPN rondgeneusd, maar daar is geen software te vinden.
Er moeten toch meer mensen hier zijn zonder ISDN??
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
K, thnx.. Ik zal het es checken.Op woensdag 03 april 2002 16:24 schreef skunkah het volgende:
http://www.analogx.com/contents/download/system/callerid.htm
Ik d8 dat deze ook alleen voor ISDN werkte, maar zie daar op deze site nu nix van.
Pagina: 1