Signatures are so subliminal...
Verwijderd
Heeft zeker wel zin... ik zou zeggen kijk eens in de pricewatch. Exile en Eynstein zijn oa winkels waar ik heb besteld en zeer tevreden over ben.
Verwijderd
Volgens mij mag ik geen reclame voor mezelf maken,... kijk een op www.aa-it.nl/webstore
Als daar niet tussenstaat wat je zoekt,... mail me en ik zorg dat het er komt. Wij leveren alles wat digitaal is.
Als daar niet tussenstaat wat je zoekt,... mail me en ik zorg dat het er komt. Wij leveren alles wat digitaal is.
Aan de ene kant is dat een heel goed idee, omdat je de goedkoopste winkel(s) kunt uitzoeken en de meeste keus hebt. Aan de andere kant is het ook een slecht idee, want ik weet namelijk nog dat ik eens een heel goedkoop onderdeel kocht bij Funprice computers in Groningen. Nu wilde ik daar een maand of 2 geleden m'n computer gaan samenstellen, voor het pc-prive project van m'n pa, maar gelukkig heb ik dat niet gedaan!
Het zat namelijk zo, ik ben wel 3x terug geweest omdat het moederboard kapot was. De meeste zaken zeggen niet, stuur maar op, wij sturen een nieuwe, maar willen eerst hun technische dienst er naar laten kijken. Ik had me echt een raad geweten als ik 3x met m'n OV naar Groningen toe moest!
Het zat namelijk zo, ik ben wel 3x terug geweest omdat het moederboard kapot was. De meeste zaken zeggen niet, stuur maar op, wij sturen een nieuwe, maar willen eerst hun technische dienst er naar laten kijken. Ik had me echt een raad geweten als ik 3x met m'n OV naar Groningen toe moest!
video-editting, volgens mij ook niet maar ach wij zijn allen mensen. 
warmachine, tjah ik doe ook aan pc prive. en de service? dat kan wel een probleem worden dan ja.
warmachine, tjah ik doe ook aan pc prive. en de service? dat kan wel een probleem worden dan ja.
paar keer wat besteld bij AAArde en zeer tevreden over, snelle en correcte afhandeling en erg goede en snelle hulp via e-mail
Precies!Op woensdag 03 april 2002 11:40 schreef STDuke het volgende:
video-editting, volgens mij ook niet maar ach wij zijn allen mensen.
Er schiet me nog wel te binnen dat je waarschijnlijk wel een service-contract kan afsluiten voor 3 jaar, zodat ze hem komen halen en weer brengen en eventueel in die tijd een vervangende pc leveren, maar als je die kosten er bij rekent vraag ik me ernstig af of je wel goedkoper uit bent.
3 jaar garantie is nutteloos. Fabrikagefouten komen 99% binnen het standaard fabrikage garantie jaar aan het licht.Op woensdag 03 april 2002 11:48 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Precies!
Er schiet me nog wel te binnen dat je waarschijnlijk wel een service-contract kan afsluiten voor 3 jaar, zodat ze hem komen halen en weer brengen en eventueel in die tijd een vervangende pc leveren, maar als je die kosten er bij rekent vraag ik me ernstig af of je wel goedkoper uit bent.
Pick-up&return is leuk maar je moet wel een dag thuis zijn.
Het is inderdaad even kijken met de service.
Als je zelf veel tijd hebt en zin hebt om te knutselen als er wat mis is (je mot het wel kunnen natuurlijk).Ook kan de afhandeling bij het PC-Privé een probleem zijn want vaak moet er een offerte komen en een factuur die aan stevig eisen moet voldoen, kan ook net zo goed zijn dat dit niet het geval is. [En het is natuurlijk zo dat als je minder uitgeeft dat je niet 2269 euro bonnetje kan vragen terwijl dat in een zaak vaak wel kan].En tja, garantie is gewoon even opletten maar denk dat dat bij de grotere bedrijven als MYCOM of FUNPRICE of ALTERNATE wel ok geregeld is. gewoon even naar de ervaringen vragen.
Als je zelf veel tijd hebt en zin hebt om te knutselen als er wat mis is (je mot het wel kunnen natuurlijk).Ook kan de afhandeling bij het PC-Privé een probleem zijn want vaak moet er een offerte komen en een factuur die aan stevig eisen moet voldoen, kan ook net zo goed zijn dat dit niet het geval is. [En het is natuurlijk zo dat als je minder uitgeeft dat je niet 2269 euro bonnetje kan vragen terwijl dat in een zaak vaak wel kan].En tja, garantie is gewoon even opletten maar denk dat dat bij de grotere bedrijven als MYCOM of FUNPRICE of ALTERNATE wel ok geregeld is. gewoon even naar de ervaringen vragen.
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
pick-up&return sux (sorry) maar daar kan ik niet tegen, dan moet je je bak een hele tijd missen (meestal meer dan een week), mjah eh nee lijkt me nix, als ik iets stuk maak dan weet ik meestal wel wat er stuk isPick-up&return is leuk maar je moet wel een dag thuis zijn.
I know, moet er ook niet aan denken, maar in de lijn van de vraag van de topic-starter leek het me wel geplaatst.Op woensdag 03 april 2002 11:56 schreef STDuke het volgende:
[..]
pick-up&return sux (sorry) maar daar kan ik niet tegen, dan moet je je bak een hele tijd missen (meestal meer dan een week), mjah eh nee lijkt me nix, als ik iets stuk maak dan weet ik meestal wel wat er stuk isdan hoeft niet me hele bak weg.
beetje tweaker gaat toch niet een complete pc bestellen
Ik en nog een paar vrienden van mij hebben onze pc online bij Eynstein gkocht en zijn daar zeer tevreden over.
Een van mn vrienden heeft hem daar pas nog besteld, en het scheelde hem ong. 300 euro met de Memo! hij had hem dinsdag besteld en vrijdag in huis.
Ook de service is zeer goed, ik zelf had bijv. een duurdere muis erbij, omdat die gene die ik besteld had, zo gauw niet op voorraad was. En ze wilden niet dat het te lang duurde, dus hadden ze hem mar verstuurd met een andere muis erbij.
Eynstein kan ik je dus van harte aanbevelen!
Zoals vele trouwens!
Een van mn vrienden heeft hem daar pas nog besteld, en het scheelde hem ong. 300 euro met de Memo! hij had hem dinsdag besteld en vrijdag in huis.
Ook de service is zeer goed, ik zelf had bijv. een duurdere muis erbij, omdat die gene die ik besteld had, zo gauw niet op voorraad was. En ze wilden niet dat het te lang duurde, dus hadden ze hem mar verstuurd met een andere muis erbij.
Eynstein kan ik je dus van harte aanbevelen!
Zoals vele trouwens!
Verwijderd
Bij ons kun je het gewoon opsturen en je krijgt zsm een nieuwe in de bus. Zonder verzendkosten natuurlijk.
En staat het niet in de winkel? Effe bellen of mailen en het staat er zsm bij. Garantie krijg je hetzelfde als van de fabrikant, hardeschijven dus 3 jaar,... niet zoals bij veel bedrijven 1 jaar en dan een nieuwe verkopen.
En staat het niet in de winkel? Effe bellen of mailen en het staat er zsm bij. Garantie krijg je hetzelfde als van de fabrikant, hardeschijven dus 3 jaar,... niet zoals bij veel bedrijven 1 jaar en dan een nieuwe verkopen.
in t kader van pc prive-project is t de bedoeling dat je een compleet systeem aanschaft. want je moet op je aankoop kunnen werken. en met alleen nieuwe proc/mobo/ram kun je niet tekstverwerkenOp woensdag 03 april 2002 14:17 schreef Fokkie het volgende:
beetje tweaker gaat toch niet een complete pc bestellen
tjah ik denk dat ik ook voor eynstein ga. ziet er wel goed uit allemaal (die scores)
Verwijderd
Ik moet zeggen ik ben heel erg tevreden met informatique, daar bestel ik nou al bijna 2 jaar voor mezelf en voor veel andere mensen.
Als het op vooraad was had ik het de volgende dag in huis.
Je kunt ook langs gaan, heb ik ook een paar keer gedaan. Mooie winkel, een aparte afhaalbalie en technische dienst.
Service is perfect daar, emails worden bijna altijd dezelfde dag uiterlijk de volgende dag beantwoord.
De prijzen daar zijn ook totaal niet duur, en ze hebben vanalles. Mooie zaak hoor, kan geen kwaad om even te kijken niet waar ;):
http://www.informatique.nl (en nee ik werk hier nie
, ben gewoon een UITERST tevreden klant)
Als het op vooraad was had ik het de volgende dag in huis.
Je kunt ook langs gaan, heb ik ook een paar keer gedaan. Mooie winkel, een aparte afhaalbalie en technische dienst.
Service is perfect daar, emails worden bijna altijd dezelfde dag uiterlijk de volgende dag beantwoord.
De prijzen daar zijn ook totaal niet duur, en ze hebben vanalles. Mooie zaak hoor, kan geen kwaad om even te kijken niet waar ;):
http://www.informatique.nl (en nee ik werk hier nie
sorry ik ga voor eynstein. 
is btw ook goedkoper dan informatique dus,
mijn choice is made
is btw ook goedkoper dan informatique dus,
mijn choice is made
Heb ook mijn pc bij eynstein gekocht. Perfecte service.
Verwijderd
www.computerland.nl
Oh oh oh wat een zaak. En wat een service als je onderdelen kapot gaan.
Kortom: De zaak roelt !
[Is dit reclame?????
]
Oh oh oh wat een zaak. En wat een service als je onderdelen kapot gaan.
Kortom: De zaak roelt !
[Is dit reclame?????
** EINDE STER-BLOK **
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()