Nieuwe Aldi PC in aantocht

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 990 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Kan iemand die zo'n nieuw ALDI Medion PC heeft ff SiSandra Soft draaien ofzo, zodat we de exacte specs van het systeem kunnen zien? Welk merk/type mobo etc

alvast bedankt

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 20:11 schreef bokkel het volgende:
Kan iemand die zo'n nieuw ALDI Medion PC heeft ff SiSandra Soft draaien ofzo, zodat we de exacte specs van het systeem kunnen zien? Welk merk/type mobo etc

alvast bedankt
Zeg uhm, ik wil niet vervelend doen, maar ik heb al flink wat keren een aantal dingen gezegd en niet alleen ik) wat betreft alles wat er in zit.

MOBO: MS-6513 (gemod door Medion)
VID Kaart: MS-8863 (gemod door Medion, heet nu Medion GF 4 MX-460)
HDD: Seagate ST380020A
Brander: Sony CRX-175A1
DVD: Artec 16x/48x

EDIT: 2fast4 Visboer32 :D

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Op donderdag 11 april 2002 20:11 schreef bokkel het volgende:

alvast bedankt
ff goed zoeken in dit topic, er staan al SiSandra Soft resultaten in!! :Z

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-12 23:39

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Op woensdag 10 april 2002 13:33 schreef dahaaz het volgende:

[..]

mare er zij ongeveer 21 hoofd soorte dislexie
+ ontel baar veel varianten
nu ben ik een uitsondering met 6 soorten (normaal heb je ermaar1 of 2)
Beetje flauw om hier over door te zagen maar ik heb zelf ook dislexie maar wat jij ook nog doet is gewoon plat brabands lullen. Ik woon zelf ook in Eindhoven maar je kunt best proberen om je worden af te maken dus bv. geen da maar gewoon dat en geen nie maar niet.

Ok dat je je punten en komma's niet goed zet en wat letters door elkaar haalt maakt me echt niet uit dat doe ik namelijk vaak zelf ook en daar kun je niets aan doen maar je kunt wel gewoon proberen om een beetje normaal Nederlands te praten/ schrijven.

• visboer32

visboer32

Koen

Op donderdag 11 april 2002 20:15 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

....
Heb je al een progie gevonden voor het opvoeren van je fsb????

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 20:17 schreef visboer32 het volgende:

[..]

Heb je al een progie gevonden voor het opvoeren van je fsb????
Nope, nog niet. :{ Still tweaking en searching :P Moet kunnen, maar ik ga binnenkort ff mailen naar die gast van CPUFSB. Ik weet me mobo, me PLL en dat moet genoeg zijn voor hem om er iets mee te doen.

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 11:07
Ik haal nu (det. 28.32) 6039 3dmarks met 2001SE. misschien ff nieuwe 4-in-1 erop, maar ik ga niet oc'en, of kan dat makkelijk met die koeler die op deze vid.kaart zit?

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:32
jaaah nou ik denk ik doe ook ff samenstellen van een systeempie !!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Rainbow MG 350 Wat Midi Tower                 56 eur
Lite-on 16 x 48 Retail                     57 eur
Lite-on 32 x 12 x 40 Retail                 98 eur
Spire Cooler 5T208B1M3T WhisperRock 1900+ silent     26 eur
256MB PC-2100/266 DDR Dane Elec             103 eur
Sounblaster Audigy Player OEM                 88 eur
Maxtor D740X UDMA 133/7200 RPM 60 GB             128 eur
Safeway SW23 Multimedia                   19 eur
Mouse PS/2 Safeway 3D Scroll                   6,5 eur
56K PCI Safeway 56AI Retail                 26 eur
EPOX 8KHA+ Via KT266A DDR / + Audio           145 eur
PCI SAFEWAY 10/100                       20 eur
AMD Athlon XP 1900+ (1,60GHZ) Mhz socket A       200 eur
V8200 Geforce 3Ti 200 Deluxe 64MB DDR   (btje duur)    299 eur

totaal = 1271,50 eur

maar onboard sound !! dus als je audigy weg doet 

1271,50 - 88 = 1183,5o eur !!!!

dat zit eronder !!   
Standaard Floppy Diskdrive 1.44   wask vergeten !! 17 eur dus dat is 1200,50 dan !!

dus hier mijnes ( heb ik zelf niet maar ik denk ik maak ff ) en nog best redelijk spul ook alleen videokaart is btje jammer !! alles is van www.exile.nl wel goedkoop maar service hmms maar goed

• Animal
  • Laatst online: 02:51
Ik heb nu dus die pc staan inmiddels.
Hij is zeer stabiel, zeer snel, zeer...
Gewoon een top pctje hoor.

De dvd's draaien goed en spellen(max payne) draaien op volle detail zeer vloeiend en de levels laden zeer snel.

Onboard sound:
Die is ook heel goed want de kwaliteit is zeer goed en heeft alle onderstuining voor de spellen en voor Dolby Digital 5.1
En de cdtje branden 24 dus dat zit goed(met burnproof(overburn enz.)
En zeer goed pctje dus(vind ik)
Na een schone instalatie erop is ie nog nooit vast gelopen en daarvoor trouwens ook niet.

ps. 3dmark score komt nog! >:)

• orange.x
toch zou ik persoonlijk er niet voor gaan, maar voor gezinscomputers is dit echt wel een puik ding denk ik !! ik wil echt een gamepc heb zelf niet echt de beste maar met me GeForce 4 Ti 4400 die ik morgen krijg kom ik toch een heeel eind vind ik !!

maar ik heb paar pagina's trug die kast gezien, en ik vin em erg lelijk ! maar goed, zoals ik zei voor gezinnetje van paps en mams en 2 kinderen die van die kinder spelletjes spelen, hoe heet dat met dat brilletje dat mannetje eeuh kom er niet op, met toveren enzo nahja das voor hun leuk

• Animal
  • Laatst online: 02:51
Op donderdag 11 april 2002 21:04 schreef E-LiZeR het volgende:
toch zou ik persoonlijk er niet voor gaan, maar voor gezinscomputers is dit echt wel een puik ding denk ik !! ik wil echt een gamepc heb zelf niet echt de beste maar met me GeForce 4 Ti 4400 die ik morgen krijg kom ik toch een heeel eind vind ik !!

maar ik heb paar pagina's trug die kast gezien, en ik vin em erg lelijk ! maar goed, zoals ik zei voor gezinnetje van paps en mams en 2 kinderen die van die kinder spelletjes spelen, hoe heet dat met dat brilletje dat mannetje eeuh kom er niet op, met toveren enzo nahja das voor hun leuk
Maar jij onderschat deze pc dus echt wel

• orange.x
dat kan, heb je scores ?? van 3dmark ofzo ?

kgeloof dat er een paar pagina's trug scores waren ?? iets van 6000 ofzo, ik haal dat nu dus never nooit niet omdat ik een voodoo 5 heb die is maar 2x agp en ik heb maar 1333 mhz AMd TB dus daar ligt het ook wel aan, maar zoals ik al zei het zal best een goed ding zijn en hij is heel goedkoop, maar das ook niet zo raar vind ik, ga jij maar eens bij 1 bedrijf tig duizend ( zeker duizenden ) PC's bestellen en verkopen dan word het wel goedkoop ja !!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:11

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Een vriend van me heeft een Aldi PC gekocht vandaag.

Bij thuiskomst en installatie van het ding bleken er nogal wat minpuntjes aan te zitten.

Punt 1: De kast is niet open te krijgen, zit er dus een beetje stof in je pc dan moet je dus met je pc naar de Aldi om hem schoon te laten maken.

Punt 2: Voorgeleverde software. Aldi heeft iets met Tiscali. Aldi probeert de gebruiker namelijk te dwingen een Tiscali abo af te laten sluiten. Als je bijvoorbeeld Internet Explorer opent krijg je een gigantische popup met als enige optie een abo afsluiten.

Denk dus goed na voor je een aldi pc koopt.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• orange.x
Op donderdag 11 april 2002 21:07 schreef THW Arie het volgende:

Bij thuiskomst en installatie van het ding bleken er nogal wat minpuntjes aan te zitten.

Punt 1: De kast is niet open te krijgen, zit er dus een beetje stof in je pc dan moet je dus met je pc naar de Aldi om hem schoon te laten maken.

Punt 2: Voorgeleverde software. Aldi heeft iets met Tiscali. Aldi probeert de gebruiker namelijk te dwingen een Tiscali abo af te laten sluiten. Als je bijvoorbeeld Internet Explorer opent krijg je een gigantische popup met als enige optie een abo afsluiten.

relaxed !! lache, blij dak zon ding niet heb, en wat kost dat ??

• orange.x
maar zit er uberhaupt dan wel een beeldscherm bij ???? zal wel dan als iedereen zon ding heeft !! dan word ie al weer een stuk goedkoper omdat iedereen ( including me ) een pc samen heeft gesteld van rond de 1200+ eur en daar zit dan geen beeldscherm bij :)

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

geen beeldscherm
geen resetknop ;)
wel irritatie en voorgeinstalleerde shitware

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:59
Op donderdag 11 april 2002 21:16 schreef THW Arie het volgende:
geen beeldscherm
geen resetknop ;)
Geen beeldscherm ok
Wel resetknop (bril nodig????)
Voor geinstalleerde tiscali waar jij op doelt is weg als je een nieuwe provider installeert

Stay safe

• Master FX

Punt 1. Kast niet open te krijgen?? Jij meer brinta eten!!!
Punt 2. Als je een nieuwe provider installeert is Tiscali gewoon verdwenen

Denk dus goed na voor je post.

Stay safe

• J0YR1D3R
  • Niet online
geen beeldscherm
geen resetknop ;)
Alsof je die nodig hebt :o, 's ochtends aan, 's avonds uit :) ZONDER resets, reboots, etc. Btw, wat is het voor onzin dat je hem niet open kan schroeven :? Ik heb hem al 5x opengehad ofzo, heb je geen schroevendraaier in huis :? :P

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Op donderdag 11 april 2002 21:19 schreef Master FX het volgende:

[..]

Geen beeldscherm ok
Wel resetknop (bril nodig????)
Voor geinstalleerde tiscali waar jij op doelt is weg als je een nieuwe provider installeert
Resetknop zit volgens die vriend van me er dus niet op. Op de voorkant zit maar 1 knop en dat is de power knop (en natuurlijk de knoppen op de cdrom drive enzo)

Een nieuwe provider installen? een modem based provider zeker? En dan nog is het shit dat je elke keer die Tiscali shit opgedrongen krijgt. Mensen waarvoor deze pc bedoelt is (gezinnetjes, weinig pc ervaring) weten dus niet hoe ze dat zouden moeten doen en kiezen dus maar voor tiscali, dat is toch het idee of niet?

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 21:22 schreef THW Arie het volgende:

[..]

Resetknop zit volgens die vriend van me er dus niet op. Op de voorkant zit maar 1 knop en dat is de power knop (en natuurlijk de knoppen op de cdrom drive enzo)

Een nieuwe provider installen? een modem based provider zeker? En dan nog is het shit dat je elke keer die Tiscali shit opgedrongen krijgt. Mensen waarvoor deze pc bedoelt is (gezinnetjes, weinig pc ervaring) weten dus niet hoe ze dat zouden moeten doen en kiezen dus maar voor tiscali, dat is toch het idee of niet?
Need bril 4 your friend 8-) ?

Powerled (Blauw :9~)
Hd-Led
RESETKNOP!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:45
Je maakt mij niet wijs dat je die kast niet open kunt krijgen... waarom ken je die niet open krijgen dan??

En als je in prog files/internet ex.../plugins.. gewoon alles wist heb je geen last van tiscali zooi

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:47
geen beeldscherm
geen resetknop ;)
Met aldipc's heb je die ook helemaal niet nodig ...

1-0 voor * Brent !!! :D

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Op donderdag 11 april 2002 21:24 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

Need bril 4 your friend 8-) ?

Powerled (Blauw :9~)
Hd-Led
RESETKNOP!
LOL de vriend komt er net achter dat die reset 'led' toch een knop is :P

• CherandarGuard
  • Laatst online: 14-10-2024
Jah moeten ze dat ding maar niet dezelfde afmetingen geven hoor...

Nu moet ik alleen die k*****tiscali weg zien te krijgen...

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 21:28 schreef Breepee het volgende:

[..]

Met aldipc's heb je die ook helemaal niet nodig ...

1-0 voor * J0YR1D3R !!! :D
Sorry: Too late voor Breepee :D

geen resetknop

En toen zei * J0YR1D3R :
Alsof je die nodig hebt , 's ochtends aan, 's avonds uit ZONDER resets, reboots, etc.
Dus 1-0 voor mij :o

• Brent
  • Laatst online: 12:47
Op donderdag 11 april 2002 21:32 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

Sorry: Too late voor Breepee :D

geen resetknop

En toen zei * J0YR1D3R :
Alsof je die nodig hebt , 's ochtends aan, 's avonds uit ZONDER resets, reboots, etc.
Dus 1-0 voor mij :o
1-1 dan ;)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

*zucht* wat een gezeur (nouja niet door iedereen ;) ).. kast is HEEL makkelijk open te maken.. Tiscali scherm kun je weghalen door de map signup in de internet explorer map te verwijderen.. :) ..

in winxp wat services stoppen.. geforce kaartje wat overclocken.. bios instellingkjes nalopen.. en je heb een ECHT snelle/stabiele pc :)

ik heb er dus eentje inclusief 19''scherm :)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:41

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Van welk merk zijn die onderdelen? no-name dit, no-name dat?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• thettes
  • Laatst online: 09-05 18:07
ff kijken! medion vnml, ook bijv seagate hoor!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 21:51 schreef computerboer het volgende:
Van welk merk zijn die onderdelen? no-name dit, no-name dat?
MOBO: MS-6513 (gemod door Medion)
VID Kaart: MS-8863 (gemod door Medion, heet nu Medion GF 4 MX-460)
HDD: Seagate ST380020A
Brander: Sony CRX-175A1
DVD: Artec 16x/48x
MEM: Siemens DDR PC2100

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:41

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Niet slecht....!

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Op donderdag 11 april 2002 22:04 schreef computerboer het volgende:
Niet slecht....!
Voor een kant en klaar maaltijd...!!
nee zkou Žm niet willen hebben, zijn teveel dingen die ik anders wil, en zou dan toch veel te duur worden

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

In je browser komt alleen nog te staan..Internet explorer aangeboden door Tiscali..

Daar wordt ik een beetje kneiter van..Is dat alleen te verwijderen door explorer opnieuw te downloaden vanaf de microsoft site?

• Master FX
Op donderdag 11 april 2002 23:28 schreef PC_verslaafde het volgende:
In je browser komt alleen nog te staan..Internet explorer aangeboden door Tiscali..

Daar wordt ik een beetje kneiter van..Is dat alleen te verwijderen door explorer opnieuw te downloaden vanaf de microsoft site?
gewoon even in de registry vervangen; weet even niet zo 123 welke key, maar zoek gewoon even op aangeboden door bladibla.

Stay safe

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:52
Iemand bekend wanneer deze aktie bij ALDI België gaat draaien?

• DaOverclocker
  • Laatst online: 27-11 13:03

DaOverclocker

Overclocker for life...

kwee niet hoor, maar waar je dit vandaan haalt?
Hij zit net zo vast als elke andere case! Gewoon twee schroefjes losdraaien en hoppa kee! klaar. dat deurtje haal je er dan zo 123 af!! Volgens mij heeft die vriend van jou nog NOOIT een kast open gemaakt...
Moet je dus niet meteeen zeggen : 'Denk dus goed na voor je een aldi pc koopt. tsssss

systeem specs

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 23:28 schreef PC_verslaafde het volgende:

Start, uitvoeren, tik daar 'gpedit.msc' in en je komt in de grouppolicy-editor. Bij hoofdstukje 'IE maintainance' kun je de IE-titelbalk aanpassen plus nog een hele hoop meer :)

• CherandarGuard
  • Laatst online: 14-10-2024
Op vrijdag 12 april 2002 00:19 schreef henri het volgende:

[..]

kwee niet hoor, maar waar je dit vandaan haalt?
Hij zit net zo vast als elke andere case! Gewoon twee schroefjes losdraaien en hoppa kee! klaar. dat deurtje haal je er dan zo 123 af!! Volgens mij heeft die vriend van jou nog NOOIT een kast open gemaakt...
Moet je dus niet meteeen zeggen : 'Denk dus goed na voor je een aldi pc koopt. tsssss
Ik heb wel degelijk vaker kasten open gemaakt. Bij deze lukte het niet. Ik heb er ook niet uitgebreid aandacht aan besteed.

Maar als het zo geweldig simpel is enzow, vertel dan maar ff hoe je die plat er vanaf krijgt

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 07:40 schreef Bartofzow het volgende:

[..]

Ik heb wel degelijk vaker kasten open gemaakt. Bij deze lukte het niet. Ik heb er ook niet uitgebreid aandacht aan besteed.

Maar als het zo geweldig simpel is enzow, vertel dan maar ff hoe je die plat er vanaf krijgt
Draait schroefjes los, zet je een platte schroevendraaier onder die 2 uitsparingen, je maakt gebruik van het hefboomeffect, beetje trekken, klaar. SIM-PEL

• Ruudboy
  • Laatst online: 15-10 21:36

Ruudboy

Database Beheerder

OK ik zit dus voor het werk in Afrika, zag de reclame op de Aldi-site.
Heb ik meteen mail naar pa gestuurd oftie zo'n ding voor me wil halen.
Ik was al aan het kijken voor nieuwe onderdelen om een PC te bouwen, maar
ik kwam toch veel duurder uit dan 1250!
Dus ik kan haast niet wachten tot ik weer thuis ben!

• FastWallie
  • Laatst online: 25-11-2024
Twee Overclock vraaggies over ALDI PIV 2.0 GHz:
* Ik heb even snel naar de videokaart instellingen gekeken, maar ik zie geen instellingen om te overclocken. Waar doe ik dat ?
* Zijn er reeds screendumps van goede (en snellere) ios instellingen beschikbaar ?

http://www.jawal.nl

• jevn
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 17:03 schreef hikerke het volgende:
idd ik dacht voor zo een te hebbe zal je je wel moeten haasten en er den woensdag vroeg staan
als ge dat hebt gedaan bij ons, sta je daar mooi voor piet-snot :P
Geldt niet voor beide Aldi's, in Zwolle zitten er twee en waren errug snel uitverkocht

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Op vrijdag 12 april 2002 10:42 schreef jevn het volgende:

[..]

Geldt niet voor beide Aldi's, in Zwolle zitten er twee en waren errug snel uitverkocht
Hier in het Noorden van België bij de 2 ALDI-filialen die ik gezien heb, was gisteren (na 2 dagen) nog steeds niet de helft van de PC's verkocht. Hier kunnen mensen hem vandaag (en waarschijnlijk de volgende dagen ook) nog steeds kopen.

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
Op donderdag 11 april 2002 19:43 schreef Master FX het volgende:

[..]

Medion laat die dingen gewoon op bestelling maken naar eigen smaak, dat kan best als je er een iets van 500.000+ afneemt. Los verkocht zullen ze dus niet worden.

Nieuwe bios-en komen trouwens wel gewoon uit hoor (reactie op paar posts eerder)
Je kunt ze wel los bij medion bestellen. Heb ik nog 2 weken terug gedaan. Het motherboard van mijn aldi pc uit '99 was kapot gegaan en dat kon ik zo bij ze bestellen.

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 11:18 schreef Lamborghini het volgende:

[..]

Je kunt ze wel los bij medion bestellen. Heb ik nog 2 weken terug gedaan. Het motherboard van mijn aldi pc uit '99 was kapot gegaan en dat kon ik zo bij ze bestellen.
waar heb je dat gedaan ?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:39
Nou, ben net met zo'n 2GHz Aldi bak in de weer geweest (even wat tweakwerk natuurlijk ;) ) en ik moet stellen dat het me zeker niet tegenvalt. Snel, stil en geen vreemde oprispingen o.i.d. Volgens mij is deze bak (bakje eigenlijk, wat is 'ie klein) voorlopig niet te verslagen wat de prijs/prestatie verhouding betreft :)
Alleen mag er wel wat meer ram in; even RTCW met fatsoenlijke instellingen spelen en het is pagen geblazen (piek van 400MB verbruik). 3DMark2001 was hier overigens ook een dikke zes duizend.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 21:47 schreef Alkahol!K het volgende:
[..]

in winxp wat services stoppen.. geforce kaartje wat overclocken.. bios instellingkjes nalopen.. en je heb een ECHT snelle/stabiele pc :)

ik heb er dus eentje inclusief 19''scherm :)
Op zdnet.nl stond in de test ook dat de bios instellingen wat conservatief waren en dat de pc sneller was te krijgen door wat instellingen te wijzigen, maar er stond niet bij welke instellingen. Heb jij nog tips?
Start, uitvoeren, tik daar 'gpedit.msc' in en je komt in de grouppolicy-editor. Bij hoofdstukje 'IE maintainance' kun je de IE-titelbalk aanpassen plus nog een hele hoop meer
Hmm bij mij bestaat dat bestand niet? XP Home Edition nl (aldi pc).
Ik heb even snel naar de videokaart instellingen gekeken, maar ik zie geen instellingen om te overclocken. Waar doe ik dat ?
Lees even de overclock faq voor grafische kaarten
De algemene faq voor grafische kaarten kun je hier vinden.

J0YR1D3R heeft hem op deze maar van 300/550 naar 345/651 gekregen. Let wel, doe het per 5 omhoog en ff strestesten met '3dmark 2001SE' (meerdere malen). Werkt het, dan weer met vijf omhoog, weer testen etc. etc. Maar lees ook de genoemde faq. Daar staat ook welke tools je nodig hebt en waar je deze kunt downloaden.

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
Op vrijdag 12 april 2002 11:20 schreef dahaaz het volgende:

[..]

waar heb je dat gedaan ?
Moet je ff kijken op de achterkant van je handleidingsboekje. Daar staat iets van Medion Lifetec Service Center in Oldenzaal, en dan een tel nr. Als dat belt dan krijg je zo'n medewerker en dan kun je gewoon zeggen dat je zo'n bord wilt, en dan moet je ff het type weten en dat sturen ze dan op. Je moet wel eerst een bevestiging die je krijg tekenen en terug sturen, maar ik heb gewoon een bestelling gefaxt incl handtekening.
Het board werd na een week afgelevert door de ptt. Dat board was trouwens een oude die nergens meer werd gemaakt, maar hun hadden het nog gewoon, echt super. Koste iets van 160 pleuro.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 11:33 schreef Abbadon het volgende:
Nou, ben net met zo'n 2GHz Aldi bak in de weer geweest (even wat tweakwerk natuurlijk ;) ) en ik moet stellen dat het me zeker niet tegenvalt. Snel, stil en geen vreemde oprispingen o.i.d. Volgens mij is deze bak (bakje eigenlijk, wat is 'ie klein) voorlopig niet te verslagen wat de prijs/prestatie verhouding betreft :)
Alleen mag er wel wat meer ram in; even RTCW met fatsoenlijke instellingen spelen en het is pagen geblazen (piek van 400MB verbruik). 3DMark2001 was hier overigens ook een dikke zes duizend.
Nette PC, vind ik ook. Heb zojuist al me stuff van me oude naar me nieuwe gezet, nu alleen nog ff partities ff lkkr werkbaar instellen en XP Home eraf. Ik zit maybe ook aan een reepie RAM er bij te denken.

• MUSTIS
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

in harlingen heb ik gisteren de printer HP 916c gehaald. (er stonden nog zon 8 dozen, en evenveel pc's: ze zijn hier nogal nuchter mischien).

het blijkt inderdaad de HP 920c te zijn. de fotokwaliteit is dan ook erg goed.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 07:33 schreef goodriddance het volgende:

[..]

Start, uitvoeren, tik daar 'gpedit.msc' in en je komt in de grouppolicy-editor. Bij hoofdstukje 'IE maintainance' kun je de IE-titelbalk aanpassen plus nog een hele hoop meer :)
Dat gpedit.msc bestaat bijmij niet?

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 00:04 schreef The Source het volgende:
Iemand bekend wanneer deze aktie bij ALDI België gaat draaien?
nu >:)

Verwijderd

Hmm, Ik heb ook zo'n aldi Pctje Gek8 laatst en het valt mij wel allemaal mee hoor. We hebben er stevig over nagedacht maar tog maar es eentje gedaan. We hebben die ene 1.8 Ghz gekocht En het bevalt me prima. De meeste mensen gaan daar naartoe voor de snelheid, maar ik kocht hem omdat er een Gf3 inzat en een leuk dingetje voorin met firewire en 2x Usb. Prima media ding dus. Ik heb er gelijk zo'n 19' monitor bij gedaan en het staat prima, Videorecorder, Tv aansluiten, Boxies wegflikkeren *3x niet* en versterker drop.

• joosd
  • Laatst online: 08-12 11:37
hoe maak ik de kast open:
men neemt een kruiskopschroevendraaier
aan de achterkant op de rechtse rand zitten 2 schroefjes die draai je los. dan schuif je de plaat naar achteren. WOW dat was alles om de kast open te maken.

Resetknop zit onder de grote POWER knop maar is zeer klein en lastig indruk baar ik heb zelf de P4 1,8 GHz en heb die knop echt niet nodig. hij draait goed.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 09:02 schreef joosd het volgende:
hoe maak ik de kast open:
men neemt een kruiskopschroevendraaier
aan de achterkant op de rechtse rand zitten 2 schroefjes die draai je los. dan schuif je de plaat naar achteren. WOW dat was alles om de kast open te maken.

Resetknop zit onder de grote POWER knop maar is zeer klein en lastig indruk baar ik heb zelf de P4 1,8 GHz en heb die knop echt niet nodig. hij draait goed.
ter aanvulling losdraaien (met de schroevendraaier) en tegen de klok indraaien :P voor open

Verwijderd

Nou ik loop vannochtend naar beneden, had me pa er ook een gekocht. Ik had tegen hem gezegd dat de specificaties er zeer goed uitzien en dat ie perfect geschikt is voor kantoor gebruik.

Nou ik stond er versteld van, eerste wat ik deed is natuurlijk de kast opendraaien, zit er een dikke 80x80mm koeler en heatsink op. Moederbord is eigenmerk maar ziet er goed uit. Veel functies e.g firewire, spdif uitgang, sony brander enz. Ik snap niet hoe dit zo goedkoop kan, een Northwood 2 GHz!!! En Intel 845 Chipset. Er mogen dan maar 3 PCI sloten inzitten, maar meer heb je denk ik niet nodig, alles zit onboard, zelf een NIC. Echt super.

Als iemand nog de kans krijgt om zo ding te halen, gewoon doen. Zeer goede combo, uitgebreidt software pakket (Nero, WinXP Home cd erbij).

• WimB
Op zaterdag 13 april 2002 12:10 schreef Tw^st3D het volgende:
...
Moederbord is eigenmerk maar ziet er goed uit.
...
Moederbord is van MSI

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 12:16 schreef WimB het volgende:

[..]

Moederbord is van MSI
Yup ik had het gelezen nog ff gebladderd in dit topic :). Me pa is nog neit echt overtuigd lijkt het. Maar tis echt een prima machine.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
edit: ik maak er wel een nieuw topic van, dit schiet niet echt op

Verwijderd

Vraagje.. heb donderdag die 19" flatscreen gekocht bij de aldi.. maar als ik mijn computer onbeheerd achterlaat dan schakel ik mijn beeld uit. De bedoeling is dat als ik terug kom en die knop weer indruk ik dan weer beeld krijg. Dit is dus niet het geval. Het enige wat ik kan doen is resetten, powerkabel uit het contact halen, weer erin doen, en opstarten.. dan doet ie het weer... Iemand een ideetje?? Energie schema staan allemaal op altijd aan en hij deed het wel met de 17"versie van medion (ook bij de aldi) |:(

Thnx...

• WimB
Op zaterdag 13 april 2002 16:28 schreef Vinnie81 het volgende:
Vraagje.. heb donderdag die 19" flatscreen gekocht bij de aldi.. maar als ik mijn computer onbeheerd achterlaat dan schakel ik mijn beeld uit. De bedoeling is dat als ik terug kom en die knop weer indruk ik dan weer beeld krijg. Dit is dus niet het geval. Het enige wat ik kan doen is resetten, powerkabel uit het contact halen, weer erin doen, en opstarten.. dan doet ie het weer... Iemand een ideetje?? Energie schema staan allemaal op altijd aan en hij deed het wel met de 17"versie van medion (ook bij de aldi) |:(

Thnx...
En als je gewoon wat op het toetsenbord drukt en met de muis beweegt. Je mag de knop van de monitor zelf NIET aanraken dan, die moet automatisch terug wakker worden

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 16:34 schreef WimB het volgende:

[..]

En als je gewoon wat op het toetsenbord drukt en met de muis beweegt. Je mag de knop van de monitor zelf NIET aanraken dan, die moet automatisch terug wakker worden
Nee, de computer staat niet in standby..en ook niet in slaapstand. hij draait normaal maar de monitor is uitgezet omdat ik de powerknop ingedrukt heb. als ik em daarna weer aan wil zetten hoef ik normaal gesproken alleen die knop weer in te drukken.. klaar..

• ImPrEzA
  • Laatst online: 06-12 21:35

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Op zaterdag 13 april 2002 12:10 schreef Tw^st3D het volgende:
Als iemand nog de kans krijgt om zo ding te halen, gewoon doen. Zeer goede combo, uitgebreidt software pakket (Nero, WinXP Home cd erbij).
Grote kans dat er nog wat is... bij onze plaatselijke (nou ja, 10km...) Aldi stonden er vanmiddag nog stuk of 10.

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd om de PowerCinema etc. te installeren na een (kale) herinstallatie van XP??

(ik bedoel de setup in D:\Tools\Medion_PowerCinema)

Daar moet ergens een licentienummer ingevuld worden en dat nummer kan ik dus nergens vinden.... :?

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 17:49 schreef MaJ het volgende:
Heeft iemand al geprobeerd om de PowerCinema etc. te installeren na een (kale) herinstallatie van XP??

(ik bedoel de setup in D:\Tools\Medion_PowerCinema)

Daar moet ergens een licentienummer ingevuld worden en dat nummer kan ik dus nergens vinden.... :?
Staat op het papieren hoesje geprint :) Waar die cd inzat.

• cgok
  • Laatst online: 15-12 15:34
Op zaterdag 13 april 2002 17:02 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

Grote kans dat er nog wat is... bij onze plaatselijke (nou ja, 10km...) Aldi stonden er vanmiddag nog stuk of 10.
bij ons in amsterdam was het binnen twee dagen al uitverkocht :'(
waar is jullie plaatselijke aldi ?

Verwijderd

hmz ik heb een kleinigheidje.. maar toch irri..:) weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat 4 speakertjes werken bij het bekijken van een film (divx of dvd)?

ik gebruik dus de onboard sound card met een simpel Soundworks setje van 4 boxjes en 1 subwoofer (goed aangesloten) .. bij muziek (winamp) gebruikt ie wel 4 speakers.. en zo staat het ook inde cmedia mixer ingesteld.. ..

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11 18:30
dat moet je bij je dvd progje in kunnen stellen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

jah das waar.. bij powerdvd kan dat.. maar ook 4 speakermode daar werk niet.. en een divx kijken met mediaplayer (6.1 en 8) ging automatisch goed op mijn vorige pc ..

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Op zaterdag 13 april 2002 20:31 schreef cgok het volgende:

[..]

bij ons in amsterdam was het binnen twee dagen al uitverkocht :'(
waar is jullie plaatselijke aldi ?
Ommen, Overijssel >:) lekker dichtbij he :P

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

heheeh Ik heb de video kaart draaien op 360/660 hmmm! Als een trein

Ff det 28.32 geistald en een 3d2001 score van 6550!! tada :9 >> :9

systeem specs

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:11

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

Op woensdag 03 april 2002 15:30 schreef J0YR1D3R het volgende:
* J0YR1D3R kijkt:
ik heb p3-667@735, die P4 is er een met een mp van 20, FSB van 100. 20x133, moet kunnen met stock koeler= 2660 dames en heren :) Oftwel bijna 1000 Mhz meer dan een XP 2000+ Ennuh die GF 4 MX verkoop je gewoon voor een Radeon 8500 275/275 :)

ik weet het nog zo net niet
ik heb de vorige aldi pc(P4 1,8) en ik vroeg me af of er ook kans is om hem over te kloken(mammaplankie is msi 6399)er zit volgens mij best een grote koeler op(6 cm h 7,5 cm b en 3 cm d) en een 60mm fan,de mp is 18 ,zou het willen om hem 18x133 te laaten lopen?(zit 512mb sdram133 in|:( ),ik hoop dat iemand ervaring heeft met die pc en me kan helpen

Specs

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 15:35
Bij de Aldi in Groningen (Plutunuslaan, Selwerd) hadden gisteren nog een stuk of 10 staan, die dingen lopen nooit echt snel hier in deze arme sloeberwijk, meestal staan de monitoren of andere aanbiedingen er nog wel een paar dagen.

Verwijderd

Die Aldi bakken zien er altijd mooi uit , alleen zou ik tweaker-gewijs er wel een andere mobo in raggen .

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Op zondag 14 april 2002 01:19 schreef real_raichu70 het volgende:
Die Aldi bakken zien er altijd mooi uit , alleen zou ik tweaker-gewijs er wel een andere mobo in raggen .
LOL :) erz it aan dat mobo inderdaad nix om te tweaken.....Alleen het ram kan je instellen. op 222 of 333. das jammer.
Maar ach, die pc is dan ook niet van mij duss... Ik tweak wel lekker verder met mijn eigen celly-tje op een BX -je! of nie dan ?

systeem specs

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 23:52 schreef henri het volgende:
heheeh Ik heb de video kaart draaien op 360/660 hmmm! Als een trein

Ff det 28.32 geistald en een 3d2001 score van 6550!! tada :9 >> :9
Hmm, ik had 6514 op 345/651 dus ik moet nog bter kunnen :) Alleen geloof ik niet zo dat ie dat lang volhoudt, 360/660, aangezien ik na 2x 3dmark artifacts kreeg, en Max Payne er na een tijdje spontaan rebootte.

Edit:
Sterker nog, bij 360/660 doet 3dmark het niet eens heb ik net gecheckt. Bij de eerste test, met die auto, dikke artifacts/strepen en na 14 sec hangt ie :7 Dus ik wil wel is een screenie zien en weten welk prog je gebruikt hebt :)

• yogy
  • Laatst online: 13-12 16:01
het is echt een top pc :9, het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat de harde schijf het systeem een beetje ophoud :'(. Maja, je kan niet alles hebben voor die prijs :+. De viedo kaart is voor mij mooi genoeg, ik speel af en toe eens Return to Castle Wolfenstein en soms Counterstrike, that's all. En het mobo had beter een Asus P4b kunnen zijn :9~ ofzo. Maar dan was ie wel ff wat duurder.

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Op zondag 14 april 2002 10:15 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

Hmm, ik had 6514 op 345/651 dus ik moet nog bter kunnen :) Alleen geloof ik niet zo dat ie dat lang volhoudt, 360/660, aangezien ik na 2x 3dmark artifacts kreeg, en Max Payne er na een tijdje spontaan rebootte.

Edit:
Sterker nog, bij 360/660 doet 3dmark het niet eens heb ik net gecheckt. Bij de eerste test, met die auto, dikke artifacts/strepen en na 14 sec hangt ie :7 Dus ik wil wel is een screenie zien en weten welk prog je gebruikt hebt :)
ik gebruikte rivatuner, die deed het perfect.... Misschien was jou case temp wel iets hoger als de mijne....dat kan ook.
maar hij draait nu op 350/650 iod, omdat het niet mijn pc is en ik er lang niet altijd op zit. Ik heb geen zin dat mijn broertje komt zeuren dat die pc het niet meer doet ;)
Maar op 360/666, heb ik echt 3dmark gedraait...... Maar misschien was ie toen nog een beetje koel oid ;?

systeem specs

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 15:08 schreef henri het volgende:

[..]

ik gebruikte rivatuner, die deed het perfect.... Misschien was jou case temp wel iets hoger als de mijne....dat kan ook.
maar hij draait nu op 350/650 iod, omdat het niet mijn pc is en ik er lang niet altijd op zit. Ik heb geen zin dat mijn broertje komt zeuren dat die pc het niet meer doet ;)
Maar op 360/666, heb ik echt 3dmark gedraait...... Maar misschien was ie toen nog een beetje koel oid ;?
Ik heb het met Powerstrip geprobeerd. Geen problemen in Windows. En ik had hem net aangezet na een nacht rust, dus geen hoge case temp. Maybe heb je gewoon mazzel gehad.

Verwijderd

Weet iemand of er nog ergens een Aldi is waar ze nog PC's hebben? :? In de buurt van Tilburg of traject Tilburg-Amsterdam (en terug) ...

• cgok
Op zondag 14 april 2002 20:48 schreef Tsss het volgende:
Weet iemand of er nog ergens een Aldi is waar ze nog PC's hebben? :? In de buurt van Tilburg of traject Tilburg-Amsterdam (en terug) ...
ik denk dat ik morgen een paar vestigingen ga bellen in noord-holland

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 20:48 schreef Tsss het volgende:
zal wel niet... ging woensdag middag kijken en er lag nog 1 scanner :D de rest allemaal weg

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Op zondag 14 april 2002 22:37 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

zal wel niet... ging woensdag middag kijken en er lag nog 1 scanner :D de rest allemaal weg
ze krijgen vrijdags weer nieuwe voorraad volgens mij...

• cgok
Op zondag 14 april 2002 23:17 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat?

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 23:17 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

Nieuwe voorraad koekjes, vanille vla en suiker bedoel je. Maar toch geen computers die in de aanbieding zijn geweest??

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 15 april 2002 09:22 schreef Tsss het volgende:

[..]

Nieuwe voorraad koekjes, vanille vla en suiker bedoel je. Maar toch geen computers die in de aanbieding zijn geweest??
Het lijkt mij ook erg sterk dat ze nieuwe krijgen. Overhere waren ze er 's middags nog (die woensdag) er waren er 75 op voorraad. Deze zijn nu allemaal weg volgens mij :P

• Zegato
  • Niet online
M'n pa heeft er ook eentje gekocht en nu zie ik dat er drie partities zijn gemaakt: Boot,Backup en Recover. Kan ik Backup en Recover niet gewoon ff formatteren? Of staan daar dingen op die niet op de bijgeleverde cd-rom's staan?
:?

T.net gallery | V&A ads

• ferdivaneeten
  • Laatst online: 26-08 15:18

ferdivaneeten

zo gaat dat

Die andere partities heb je voor zover ik weet alleen nodig voor de restore danwel backup cd. Ik had ze gelijk verwijderd en ik heb daar nooit spijt van gehad. Ook de reparateurs deden daar niet moeilijk over toen mijn onboard audio defect was en die dus even met de ophaalservice mee moest.

Verwijderd

hoe heb je die schijf verwijderd dan? Ik wil namelijk ook graag restore bij de c schijf hebben..maar dat gaat toch niet zonder te formateren?

• FastWallie
  • Laatst online: 25-11-2024
Welk reepje geheugen zou hier het best inpassen? 256 is met XP toch een beetje (te) weinig.
Is dat deze : http://www.tweakers.net/pricewatch/14692

http://www.jawal.nl

• visboer32

visboer32

Koen

Op maandag 15 april 2002 10:42 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook erg sterk dat ze nieuwe krijgen. Overhere waren ze er 's middags nog (die woensdag) er waren er 75 op voorraad. Deze zijn nu allemaal weg volgens mij :P
Ik zag dat nu je P4 nu op 2400 mhz hebt lopen, waarmee heb je hem nu overgeklokt??

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 15 april 2002 15:32 schreef visboer32 het volgende:

[..]

Ik zag dat nu je P4 nu op 2400 mhz hebt lopen, waarmee heb je hem nu overgeklokt??
CPUFSB, zie ook mijn topic in OCM :
[topic=468179/1/50]

Voor CPUFSB: www.podien.de :)

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Iemand nog wat tips om te tunen in het BIOS?
Ik kan zo snel niet iets vinden (beetje Spartaans...)

This is my sick nature.

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 12:27 schreef Hielkej het volgende:

[..]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Behuizing ATX Midi Lownoise  € 99.00     
Std. CD Rewriter 32/12/40 IDE    € 129.00     
FDD Diskette station 3.5~/1.44   € 20.00     
DVD ROM 16x Speler   € 75.00     
256Mb DDRAM PC266    € 99.00     
HDD 80Gb 7200 rpm IDE ATA 100    € 192.50     
MSI KT3 Ultra KT333 DDR  € 165.00     
AMD Athlon XP 1700+  € 179.00     
Microsoft Valuepack (key+muis)   € 39.00     
Hercules 3D Prophet 8500 LE  € 235.00     
---------------------------------------------
totaal =     €1232.50

gemaakt @ norrod
[..]

daar heb je geen 2ghz voor nodig |:(
waar is je O.S. :? :P :+

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 15:44 schreef hbokh het volgende:
Iemand nog wat tips om te tunen in het BIOS?
Ik kan zo snel niet iets vinden (beetje Spartaans...)
http://www.rojakpot.com/Speed_Demonz/BIOS_Guide/BIOS_Guide_Index.htm

neem hier eens een kijkje! :)

Verwijderd

Ik vroeg me af of er iemand al Diskjuggler heeft kunnen laten werken op deze Aldi-PC.
Ik krijg hem echt niet aan het werk |:( .
Nero werkt zonder problemen ... ook al Aspi's ververst.
Of zou het weer de fameuze incompat zijn van Diskjuggler.

Maar je zou denken met een sony-writer... :?

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Op maandag 15 april 2002 15:50 schreef Alkahol!K het volgende:

[..]

http://www.rojakpot.com/Speed_Demonz/BIOS_Guide/BIOS_Guide_Index.htm

neem hier eens een kijkje! :)
Ik bedoelde eigenlijk: in het BIOS is niet veel te vinden :)
"vinden" + "Internet" = "Google" en daar is (nog) niet veel te vinden over een PC die nog geen week oud is :D

RE: Hoe hebben mensen hier die Aldi-doos-BIOS aangepast.

This is my sick nature.

Verwijderd

hmz mijn audio in en microfoon aansluiting werken alleen nog niet :? .. ik heb de windows/cmedia mixer wel goed ingesteld.. iemand een ideetje wat dit zou kunnen zijn?

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 12:27 schreef Hielkej het volgende:

[..]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Behuizing ATX Midi Lownoise  € 99.00     
Std. CD Rewriter 32/12/40 IDE    € 129.00     
FDD Diskette station 3.5~/1.44   € 20.00     
DVD ROM 16x Speler   € 75.00     
256Mb DDRAM PC266    € 99.00     
HDD 80Gb 7200 rpm IDE ATA 100    € 192.50     
MSI KT3 Ultra KT333 DDR  € 165.00     
AMD Athlon XP 1700+  € 179.00     
Microsoft Valuepack (key+muis)   € 39.00     
Hercules 3D Prophet 8500 LE  € 235.00     
---------------------------------------------
totaal =     €1232.50

gemaakt @ norrod
[..]

daar heb je geen 2ghz voor nodig |:(
da kan ik goedkoper doen ;-) ;-)
ga maar eens op zoek naar wa pprijslijsten!!!

20 € voor diskette station??? das toch afzetterij! vo 12.60 € hebde da al

dvd?? 75€ euh 60 € en ik heb er ene!

waar te vinden???

BIJ TONES.be natuurlijk :-)

nie voor het een of het ander ma daarist goedkoop ... simpel as that
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.