Kan iemand die zo'n nieuw ALDI Medion PC heeft ff SiSandra Soft draaien ofzo, zodat we de exacte specs van het systeem kunnen zien? Welk merk/type mobo etc
alvast bedankt
alvast bedankt
Verwijderd
Zeg uhm, ik wil niet vervelend doen, maar ik heb al flink wat keren een aantal dingen gezegd en niet alleen ik) wat betreft alles wat er in zit.Op donderdag 11 april 2002 20:11 schreef bokkel het volgende:
Kan iemand die zo'n nieuw ALDI Medion PC heeft ff SiSandra Soft draaien ofzo, zodat we de exacte specs van het systeem kunnen zien? Welk merk/type mobo etc
alvast bedankt
ff goed zoeken in dit topic, er staan al SiSandra Soft resultaten in!!Op donderdag 11 april 2002 20:11 schreef bokkel het volgende:
alvast bedankt
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
Beetje flauw om hier over door te zagen maar ik heb zelf ook dislexie maar wat jij ook nog doet is gewoon plat brabands lullen. Ik woon zelf ook in Eindhoven maar je kunt best proberen om je worden af te maken dus bv. geen da maar gewoon dat en geen nie maar niet.Op woensdag 10 april 2002 13:33 schreef dahaaz het volgende:
[..]
mare er zij ongeveer 21 hoofd soorte dislexie
+ ontel baar veel varianten
nu ben ik een uitsondering met 6 soorten (normaal heb je ermaar1 of 2)
Heb je al een progie gevonden voor het opvoeren van je fsb????Op donderdag 11 april 2002 20:15 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
....
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
Nope, nog niet.Op donderdag 11 april 2002 20:17 schreef visboer32 het volgende:
[..]
Heb je al een progie gevonden voor het opvoeren van je fsb????
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| Rainbow MG 350 Wat Midi Tower 56 eur Lite-on 16 x 48 Retail 57 eur Lite-on 32 x 12 x 40 Retail 98 eur Spire Cooler 5T208B1M3T WhisperRock 1900+ silent 26 eur 256MB PC-2100/266 DDR Dane Elec 103 eur Sounblaster Audigy Player OEM 88 eur Maxtor D740X UDMA 133/7200 RPM 60 GB 128 eur Safeway SW23 Multimedia 19 eur Mouse PS/2 Safeway 3D Scroll 6,5 eur 56K PCI Safeway 56AI Retail 26 eur EPOX 8KHA+ Via KT266A DDR / + Audio 145 eur PCI SAFEWAY 10/100 20 eur AMD Athlon XP 1900+ (1,60GHZ) Mhz socket A 200 eur V8200 Geforce 3Ti 200 Deluxe 64MB DDR (btje duur) 299 eur totaal = 1271,50 eur maar onboard sound !! dus als je audigy weg doet 1271,50 - 88 = 1183,5o eur !!!! dat zit eronder !! Standaard Floppy Diskdrive 1.44 wask vergeten !! 17 eur dus dat is 1200,50 dan !! |
Maar jij onderschat deze pc dus echt welOp donderdag 11 april 2002 21:04 schreef E-LiZeR het volgende:
toch zou ik persoonlijk er niet voor gaan, maar voor gezinscomputers is dit echt wel een puik ding denk ik !! ik wil echt een gamepc heb zelf niet echt de beste maar met me GeForce 4 Ti 4400 die ik morgen krijg kom ik toch een heeel eind vind ik !!
maar ik heb paar pagina's trug die kast gezien, en ik vin em erg lelijk ! maar goed, zoals ik zei voor gezinnetje van paps en mams en 2 kinderen die van die kinder spelletjes spelen, hoe heet dat met dat brilletje dat mannetje eeuh kom er niet op, met toveren enzo nahja das voor hun leuk
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
relaxed !! lache, blij dak zon ding niet heb, en wat kost dat ??Op donderdag 11 april 2002 21:07 schreef THW Arie het volgende:
Een vriend van me heeft een Aldi PC gekocht vandaag.
Bij thuiskomst en installatie van het ding bleken er nogal wat minpuntjes aan te zitten.
Punt 1: De kast is niet open te krijgen, zit er dus een beetje stof in je pc dan moet je dus met je pc naar de Aldi om hem schoon te laten maken.
Punt 2: Voorgeleverde software. Aldi heeft iets met Tiscali. Aldi probeert de gebruiker namelijk te dwingen een Tiscali abo af te laten sluiten. Als je bijvoorbeeld Internet Explorer opent krijg je een gigantische popup met als enige optie een abo afsluiten.
Denk dus goed na voor je een aldi pc koopt.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Geen beeldscherm okOp donderdag 11 april 2002 21:16 schreef THW Arie het volgende:
geen beeldscherm
geen resetknop
wel irritatie en voorgeinstalleerde shitware
Stay safe
Punt 1. Kast niet open te krijgen?? Jij meer brinta eten!!!Op donderdag 11 april 2002 21:07 schreef THW Arie het volgende:
Bij thuiskomst en installatie van het ding bleken er nogal wat minpuntjes aan te zitten.
Punt 1: De kast is niet open te krijgen, zit er dus een beetje stof in je pc dan moet je dus met je pc naar de Aldi om hem schoon te laten maken.
Punt 2: Voorgeleverde software. Aldi heeft iets met Tiscali. Aldi probeert de gebruiker namelijk te dwingen een Tiscali abo af te laten sluiten. Als je bijvoorbeeld Internet Explorer opent krijg je een gigantische popup met als enige optie een abo afsluiten.
Stay safe
Alsof je die nodig hebtOp donderdag 11 april 2002 21:16 schreef THW Arie het volgende:
geen beeldscherm
geen resetknop
Resetknop zit volgens die vriend van me er dus niet op. Op de voorkant zit maar 1 knop en dat is de power knop (en natuurlijk de knoppen op de cdrom drive enzo)Op donderdag 11 april 2002 21:19 schreef Master FX het volgende:
[..]
Geen beeldscherm ok
Wel resetknop (bril nodig????)
Voor geinstalleerde tiscali waar jij op doelt is weg als je een nieuwe provider installeert
Need bril 4 your friendOp donderdag 11 april 2002 21:22 schreef THW Arie het volgende:
[..]
Resetknop zit volgens die vriend van me er dus niet op. Op de voorkant zit maar 1 knop en dat is de power knop (en natuurlijk de knoppen op de cdrom drive enzo)
Een nieuwe provider installen? een modem based provider zeker? En dan nog is het shit dat je elke keer die Tiscali shit opgedrongen krijgt. Mensen waarvoor deze pc bedoelt is (gezinnetjes, weinig pc ervaring) weten dus niet hoe ze dat zouden moeten doen en kiezen dus maar voor tiscali, dat is toch het idee of niet?
Met aldipc's heb je die ook helemaal niet nodig ...Op donderdag 11 april 2002 21:16 schreef THW Arie het volgende:
geen beeldscherm
geen resetknop
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
LOL de vriend komt er net achter dat die reset 'led' toch een knop isOp donderdag 11 april 2002 21:24 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Need bril 4 your friend?
Powerled (Blauw)
Hd-Led
RESETKNOP!
Sorry: Too late voor BreepeeOp donderdag 11 april 2002 21:28 schreef Breepee het volgende:
[..]
Met aldipc's heb je die ook helemaal niet nodig ...
1-0 voor * J0YR1D3R !!!
1-1 danOp donderdag 11 april 2002 21:32 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Sorry: Too late voor Breepee
Op donderdag 11 april 2002 21:16 schreef THW Arie het volgende:
geen resetknop
En toen zei * J0YR1D3R :
Alsof je die nodig hebt , 's ochtends aan, 's avonds uit ZONDER resets, reboots, etc.
Dus 1-0 voor mij
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
MOBO: MS-6513 (gemod door Medion)Op donderdag 11 april 2002 21:51 schreef computerboer het volgende:
Van welk merk zijn die onderdelen? no-name dit, no-name dat?
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Voor een kant en klaar maaltijd...!!Op donderdag 11 april 2002 22:04 schreef computerboer het volgende:
Niet slecht....!
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
gewoon even in de registry vervangen; weet even niet zo 123 welke key, maar zoek gewoon even op aangeboden door bladibla.Op donderdag 11 april 2002 23:28 schreef PC_verslaafde het volgende:
In je browser komt alleen nog te staan..Internet explorer aangeboden door Tiscali..
Daar wordt ik een beetje kneiter van..Is dat alleen te verwijderen door explorer opnieuw te downloaden vanaf de microsoft site?
Stay safe
kwee niet hoor, maar waar je dit vandaan haalt?Op donderdag 11 april 2002 21:07 schreef THW Arie het volgende:
Verwijderd
Start, uitvoeren, tik daar 'gpedit.msc' in en je komt in de grouppolicy-editor. Bij hoofdstukje 'IE maintainance' kun je de IE-titelbalk aanpassen plus nog een hele hoop meerOp donderdag 11 april 2002 23:28 schreef PC_verslaafde het volgende:
In je browser komt alleen nog te staan..Internet explorer aangeboden door Tiscali..
Daar wordt ik een beetje kneiter van..Is dat alleen te verwijderen door explorer opnieuw te downloaden vanaf de microsoft site?
Ik heb wel degelijk vaker kasten open gemaakt. Bij deze lukte het niet. Ik heb er ook niet uitgebreid aandacht aan besteed.Op vrijdag 12 april 2002 00:19 schreef henri het volgende:
[..]
kwee niet hoor, maar waar je dit vandaan haalt?
Hij zit net zo vast als elke andere case! Gewoon twee schroefjes losdraaien en hoppa kee! klaar. dat deurtje haal je er dan zo 123 af!! Volgens mij heeft die vriend van jou nog NOOIT een kast open gemaakt...
Moet je dus niet meteeen zeggen : 'Denk dus goed na voor je een aldi pc koopt. tsssss
Draait schroefjes los, zet je een platte schroevendraaier onder die 2 uitsparingen, je maakt gebruik van het hefboomeffect, beetje trekken, klaar. SIM-PELOp vrijdag 12 april 2002 07:40 schreef Bartofzow het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk vaker kasten open gemaakt. Bij deze lukte het niet. Ik heb er ook niet uitgebreid aandacht aan besteed.
Maar als het zo geweldig simpel is enzow, vertel dan maar ff hoe je die plat er vanaf krijgt
Geldt niet voor beide Aldi's, in Zwolle zitten er twee en waren errug snel uitverkochtOp donderdag 11 april 2002 17:03 schreef hikerke het volgende:
idd ik dacht voor zo een te hebbe zal je je wel moeten haasten en er den woensdag vroeg staan
als ge dat hebt gedaan bij ons, sta je daar mooi voor piet-snot
Hier in het Noorden van België bij de 2 ALDI-filialen die ik gezien heb, was gisteren (na 2 dagen) nog steeds niet de helft van de PC's verkocht. Hier kunnen mensen hem vandaag (en waarschijnlijk de volgende dagen ook) nog steeds kopen.Op vrijdag 12 april 2002 10:42 schreef jevn het volgende:
[..]
Geldt niet voor beide Aldi's, in Zwolle zitten er twee en waren errug snel uitverkocht
Je kunt ze wel los bij medion bestellen. Heb ik nog 2 weken terug gedaan. Het motherboard van mijn aldi pc uit '99 was kapot gegaan en dat kon ik zo bij ze bestellen.Op donderdag 11 april 2002 19:43 schreef Master FX het volgende:
[..]
Medion laat die dingen gewoon op bestelling maken naar eigen smaak, dat kan best als je er een iets van 500.000+ afneemt. Los verkocht zullen ze dus niet worden.
Nieuwe bios-en komen trouwens wel gewoon uit hoor (reactie op paar posts eerder)
Verwijderd
waar heb je dat gedaan ?Op vrijdag 12 april 2002 11:18 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Je kunt ze wel los bij medion bestellen. Heb ik nog 2 weken terug gedaan. Het motherboard van mijn aldi pc uit '99 was kapot gegaan en dat kon ik zo bij ze bestellen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Op zdnet.nl stond in de test ook dat de bios instellingen wat conservatief waren en dat de pc sneller was te krijgen door wat instellingen te wijzigen, maar er stond niet bij welke instellingen. Heb jij nog tips?Op donderdag 11 april 2002 21:47 schreef Alkahol!K het volgende:
[..]
in winxp wat services stoppen.. geforce kaartje wat overclocken.. bios instellingkjes nalopen.. en je heb een ECHT snelle/stabiele pc![]()
ik heb er dus eentje inclusief 19''scherm
Hmm bij mij bestaat dat bestand niet? XP Home Edition nl (aldi pc).Start, uitvoeren, tik daar 'gpedit.msc' in en je komt in de grouppolicy-editor. Bij hoofdstukje 'IE maintainance' kun je de IE-titelbalk aanpassen plus nog een hele hoop meer
Lees even de overclock faq voor grafische kaartenIk heb even snel naar de videokaart instellingen gekeken, maar ik zie geen instellingen om te overclocken. Waar doe ik dat ?
Moet je ff kijken op de achterkant van je handleidingsboekje. Daar staat iets van Medion Lifetec Service Center in Oldenzaal, en dan een tel nr. Als dat belt dan krijg je zo'n medewerker en dan kun je gewoon zeggen dat je zo'n bord wilt, en dan moet je ff het type weten en dat sturen ze dan op. Je moet wel eerst een bevestiging die je krijg tekenen en terug sturen, maar ik heb gewoon een bestelling gefaxt incl handtekening.Op vrijdag 12 april 2002 11:20 schreef dahaaz het volgende:
[..]
waar heb je dat gedaan ?
Nette PC, vind ik ook. Heb zojuist al me stuff van me oude naar me nieuwe gezet, nu alleen nog ff partities ff lkkr werkbaar instellen en XP Home eraf. Ik zit maybe ook aan een reepie RAM er bij te denken.Op vrijdag 12 april 2002 11:33 schreef Abbadon het volgende:
Nou, ben net met zo'n 2GHz Aldi bak in de weer geweest (even wat tweakwerk natuurlijk) en ik moet stellen dat het me zeker niet tegenvalt. Snel, stil en geen vreemde oprispingen o.i.d. Volgens mij is deze bak (bakje eigenlijk, wat is 'ie klein) voorlopig niet te verslagen wat de prijs/prestatie verhouding betreft
Alleen mag er wel wat meer ram in; even RTCW met fatsoenlijke instellingen spelen en het is pagen geblazen (piek van 400MB verbruik). 3DMark2001 was hier overigens ook een dikke zes duizend.
Verwijderd
Dat gpedit.msc bestaat bijmij niet?Op vrijdag 12 april 2002 07:33 schreef goodriddance het volgende:
[..]
Start, uitvoeren, tik daar 'gpedit.msc' in en je komt in de grouppolicy-editor. Bij hoofdstukje 'IE maintainance' kun je de IE-titelbalk aanpassen plus nog een hele hoop meer
Verwijderd
nuOp vrijdag 12 april 2002 00:04 schreef The Source het volgende:
Iemand bekend wanneer deze aktie bij ALDI België gaat draaien?
Verwijderd
Verwijderd
ter aanvulling losdraaien (met de schroevendraaier) en tegen de klok indraaienOp zaterdag 13 april 2002 09:02 schreef joosd het volgende:
hoe maak ik de kast open:
men neemt een kruiskopschroevendraaier
aan de achterkant op de rechtse rand zitten 2 schroefjes die draai je los. dan schuif je de plaat naar achteren. WOW dat was alles om de kast open te maken.
Resetknop zit onder de grote POWER knop maar is zeer klein en lastig indruk baar ik heb zelf de P4 1,8 GHz en heb die knop echt niet nodig. hij draait goed.
Verwijderd
Moederbord is van MSIOp zaterdag 13 april 2002 12:10 schreef Tw^st3D het volgende:
...
Moederbord is eigenmerk maar ziet er goed uit.
...
Verwijderd
Yup ik had het gelezen nog ff gebladderd in dit topicOp zaterdag 13 april 2002 12:16 schreef WimB het volgende:
[..]
Moederbord is van MSI
Verwijderd
En als je gewoon wat op het toetsenbord drukt en met de muis beweegt. Je mag de knop van de monitor zelf NIET aanraken dan, die moet automatisch terug wakker wordenOp zaterdag 13 april 2002 16:28 schreef Vinnie81 het volgende:
Vraagje.. heb donderdag die 19" flatscreen gekocht bij de aldi.. maar als ik mijn computer onbeheerd achterlaat dan schakel ik mijn beeld uit. De bedoeling is dat als ik terug kom en die knop weer indruk ik dan weer beeld krijg. Dit is dus niet het geval. Het enige wat ik kan doen is resetten, powerkabel uit het contact halen, weer erin doen, en opstarten.. dan doet ie het weer... Iemand een ideetje?? Energie schema staan allemaal op altijd aan en hij deed het wel met de 17"versie van medion (ook bij de aldi)
Thnx...
Verwijderd
Nee, de computer staat niet in standby..en ook niet in slaapstand. hij draait normaal maar de monitor is uitgezet omdat ik de powerknop ingedrukt heb. als ik em daarna weer aan wil zetten hoef ik normaal gesproken alleen die knop weer in te drukken.. klaar..Op zaterdag 13 april 2002 16:34 schreef WimB het volgende:
[..]
En als je gewoon wat op het toetsenbord drukt en met de muis beweegt. Je mag de knop van de monitor zelf NIET aanraken dan, die moet automatisch terug wakker worden
Grote kans dat er nog wat is... bij onze plaatselijke (nou ja, 10km...) Aldi stonden er vanmiddag nog stuk of 10.Op zaterdag 13 april 2002 12:10 schreef Tw^st3D het volgende:
Als iemand nog de kans krijgt om zo ding te halen, gewoon doen. Zeer goede combo, uitgebreidt software pakket (Nero, WinXP Home cd erbij).
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Verwijderd
Staat op het papieren hoesje geprintOp zaterdag 13 april 2002 17:49 schreef MaJ het volgende:
Heeft iemand al geprobeerd om de PowerCinema etc. te installeren na een (kale) herinstallatie van XP??
(ik bedoel de setup in D:\Tools\Medion_PowerCinema)
Daar moet ergens een licentienummer ingevuld worden en dat nummer kan ik dus nergens vinden....
bij ons in amsterdam was het binnen twee dagen al uitverkochtOp zaterdag 13 april 2002 17:02 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Grote kans dat er nog wat is... bij onze plaatselijke (nou ja, 10km...) Aldi stonden er vanmiddag nog stuk of 10.
Verwijderd
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Ommen, OverijsselOp zaterdag 13 april 2002 20:31 schreef cgok het volgende:
[..]
bij ons in amsterdam was het binnen twee dagen al uitverkocht
waar is jullie plaatselijke aldi ?
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
ik heb de vorige aldi pc(P4 1,8) en ik vroeg me af of er ook kans is om hem over te kloken(mammaplankie is msi 6399)er zit volgens mij best een grote koeler op(6 cm h 7,5 cm b en 3 cm d) en een 60mm fan,de mp is 18 ,zou het willen om hem 18x133 te laaten lopen?(zit 512mb sdram133 in|:( ),ik hoop dat iemand ervaring heeft met die pc en me kan helpenOp woensdag 03 april 2002 15:30 schreef J0YR1D3R het volgende:
* J0YR1D3R kijkt:
ik heb p3-667@735, die P4 is er een met een mp van 20, FSB van 100. 20x133, moet kunnen met stock koeler= 2660 dames en herenOftwel bijna 1000 Mhz meer dan een XP 2000+ Ennuh die GF 4 MX verkoop je gewoon voor een Radeon 8500 275/275
ik weet het nog zo net niet
Verwijderd
LOLOp zondag 14 april 2002 01:19 schreef real_raichu70 het volgende:
Die Aldi bakken zien er altijd mooi uit , alleen zou ik tweaker-gewijs er wel een andere mobo in raggen .
Hmm, ik had 6514 op 345/651 dus ik moet nog bter kunnenOp zaterdag 13 april 2002 23:52 schreef henri het volgende:
heheeh Ik heb de video kaart draaien op 360/660 hmmm! Als een trein
Ff det 28.32 geistald en een 3d2001 score van 6550!! tada>>
ik gebruikte rivatuner, die deed het perfect.... Misschien was jou case temp wel iets hoger als de mijne....dat kan ook.Op zondag 14 april 2002 10:15 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Hmm, ik had 6514 op 345/651 dus ik moet nog bter kunnenAlleen geloof ik niet zo dat ie dat lang volhoudt, 360/660, aangezien ik na 2x 3dmark artifacts kreeg, en Max Payne er na een tijdje spontaan rebootte.
Edit:
Sterker nog, bij 360/660 doet 3dmark het niet eens heb ik net gecheckt. Bij de eerste test, met die auto, dikke artifacts/strepen en na 14 sec hangt ieDus ik wil wel is een screenie zien en weten welk prog je gebruikt hebt
Ik heb het met Powerstrip geprobeerd. Geen problemen in Windows. En ik had hem net aangezet na een nacht rust, dus geen hoge case temp. Maybe heb je gewoon mazzel gehad.Op zondag 14 april 2002 15:08 schreef henri het volgende:
[..]
ik gebruikte rivatuner, die deed het perfect.... Misschien was jou case temp wel iets hoger als de mijne....dat kan ook.
maar hij draait nu op 350/650 iod, omdat het niet mijn pc is en ik er lang niet altijd op zit. Ik heb geen zin dat mijn broertje komt zeuren dat die pc het niet meer doet
Maar op 360/666, heb ik echt 3dmark gedraait...... Maar misschien was ie toen nog een beetje koel oid ;?
Verwijderd
ik denk dat ik morgen een paar vestigingen ga bellen in noord-hollandOp zondag 14 april 2002 20:48 schreef Tsss het volgende:
Weet iemand of er nog ergens een Aldi is waar ze nog PC's hebben?In de buurt van Tilburg of traject Tilburg-Amsterdam (en terug) ...
Verwijderd
zal wel niet... ging woensdag middag kijken en er lag nog 1 scannerOp zondag 14 april 2002 20:48 schreef Tsss het volgende:
Weet iemand of er nog ergens een Aldi is waar ze nog PC's hebben?In de buurt van Tilburg of traject Tilburg-Amsterdam (en terug) ...
ze krijgen vrijdags weer nieuwe voorraad volgens mij...Op zondag 14 april 2002 22:37 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[..]
zal wel niet... ging woensdag middag kijken en er lag nog 1 scannerde rest allemaal weg
En hoe weet jij dat?Op zondag 14 april 2002 23:17 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
ze krijgen vrijdags weer nieuwe voorraad volgens mij...
Verwijderd
Nieuwe voorraad koekjes, vanille vla en suiker bedoel je. Maar toch geen computers die in de aanbieding zijn geweest??Op zondag 14 april 2002 23:17 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
ze krijgen vrijdags weer nieuwe voorraad volgens mij...
Het lijkt mij ook erg sterk dat ze nieuwe krijgen. Overhere waren ze er 's middags nog (die woensdag) er waren er 75 op voorraad. Deze zijn nu allemaal weg volgens mijOp maandag 15 april 2002 09:22 schreef Tsss het volgende:
[..]
Nieuwe voorraad koekjes, vanille vla en suiker bedoel je. Maar toch geen computers die in de aanbieding zijn geweest??
Verwijderd
Ik zag dat nu je P4 nu op 2400 mhz hebt lopen, waarmee heb je hem nu overgeklokt??Op maandag 15 april 2002 10:42 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook erg sterk dat ze nieuwe krijgen. Overhere waren ze er 's middags nog (die woensdag) er waren er 75 op voorraad. Deze zijn nu allemaal weg volgens mij
CPUFSB, zie ook mijn topic in OCM :Op maandag 15 april 2002 15:32 schreef visboer32 het volgende:
[..]
Ik zag dat nu je P4 nu op 2400 mhz hebt lopen, waarmee heb je hem nu overgeklokt??
This is my sick nature.
Verwijderd
waar is je O.S.Op woensdag 03 april 2002 12:27 schreef Hielkej het volgende:
[..]
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Behuizing ATX Midi Lownoise € 99.00 Std. CD Rewriter 32/12/40 IDE € 129.00 FDD Diskette station 3.5~/1.44 € 20.00 DVD ROM 16x Speler € 75.00 256Mb DDRAM PC266 € 99.00 HDD 80Gb 7200 rpm IDE ATA 100 € 192.50 MSI KT3 Ultra KT333 DDR € 165.00 AMD Athlon XP 1700+ € 179.00 Microsoft Valuepack (key+muis) € 39.00 Hercules 3D Prophet 8500 LE € 235.00 --------------------------------------------- totaal = €1232.50
gemaakt @ norrod
[..]
daar heb je geen 2ghz voor nodig
Verwijderd
http://www.rojakpot.com/Speed_Demonz/BIOS_Guide/BIOS_Guide_Index.htmOp maandag 15 april 2002 15:44 schreef hbokh het volgende:
Iemand nog wat tips om te tunen in het BIOS?
Ik kan zo snel niet iets vinden (beetje Spartaans...)
Verwijderd
Ik bedoelde eigenlijk: in het BIOS is niet veel te vindenOp maandag 15 april 2002 15:50 schreef Alkahol!K het volgende:
[..]
http://www.rojakpot.com/Speed_Demonz/BIOS_Guide/BIOS_Guide_Index.htm
neem hier eens een kijkje!
This is my sick nature.
Verwijderd
Verwijderd
da kan ik goedkoper doen ;-) ;-)Op woensdag 03 april 2002 12:27 schreef Hielkej het volgende:
[..]
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Behuizing ATX Midi Lownoise € 99.00 Std. CD Rewriter 32/12/40 IDE € 129.00 FDD Diskette station 3.5~/1.44 € 20.00 DVD ROM 16x Speler € 75.00 256Mb DDRAM PC266 € 99.00 HDD 80Gb 7200 rpm IDE ATA 100 € 192.50 MSI KT3 Ultra KT333 DDR € 165.00 AMD Athlon XP 1700+ € 179.00 Microsoft Valuepack (key+muis) € 39.00 Hercules 3D Prophet 8500 LE € 235.00 --------------------------------------------- totaal = €1232.50
gemaakt @ norrod
[..]
daar heb je geen 2ghz voor nodig
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq