maakt niet uit, de aardige mensen van de garantie hebben die stikkers er al sinds de P3-900 niet meer opzitten, en dan nog ze kunnen toch wel zien of het een lekenfout is geweest als je iets opstuurt.Op dinsdag 09 april 2002 17:11 schreef psmeets het volgende:
m'n buren hebben een paar jaar geleden zo'n Aldi computer gekocht, maar die mocht je niet openen. Anders vervalt de garantie. als 't zo is, jammer voor Aldi >:(.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Hoe weet je dat dan?Op woensdag 10 april 2002 07:13 schreef dahaaz het volgende:
maar gelukig kome dezelvde over een maand weer
IK ben heel erg benieuwd hoe ie bevalt. Is ie stiul bijvoorbeeld, of is het zo'n lawaaige kast? En hoe werkt de dual-monitor functie, beter dan bij Matrox?
Martijn
PS Zou ik nog een kans maken, vanmiddag??
Verwijderd
* J0YR1D3R heeft er eentjuh JA!!Op woensdag 10 april 2002 09:38 schreef dekeizer het volgende:
Maar heeft iemand 'm al??
Echt lachen man, ik kwam om half 9 aan rijden met me pa, vette rijen
Ennuh ohja, die koeler op die P4 is HUGE en maakt niet echt veel lawaai. Er is trouwens ook plek voor een 80 mm casefan achterop
Wij willen pics !!Op woensdag 10 april 2002 09:42 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
* J0YR1D3R heeft er eentjuh JA!!
Echt lachen man, ik kwam om half 9 aan rijden met me pa, vette rijenIk er langs toen ie openging, mensen vet schelden die er om half 8 al stonden
Toen snel een pc gejat, naar de kassa gegaan en toen stonden we zo goed als vooraan
Ik zit nu nog op me oude pc, ik moet flink wat dingetjes overzetten, maar ik heb hem net opengehad, er zit en bracket voor een xtra HDD in. Verder is 1 PCI slot gebruikt door dat modem firewire ding, en loopt er een kabel van die 4 MX 460 naar dat frontpaneel. Die kast is echt vet compact, en mooi design ook
Zit zelfs een blauwe led als power aanduiding in volgens mij
ik wil wel pics maken, maar ik heb geen camOp woensdag 10 april 2002 09:44 schreef WimB het volgende:
[..]
Wij willen pics !!(niet diegene die we al 1000 keer hebben gezien, maar langs de binnenkant)
Iemand die zich geroepen voelt ff langs te komen
nee, dat kun je weten als je v & b zou volgenben benieuwd of de Gforce net zo goed is...verder: stay on topic
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ze hadden er 75 ingekocht bij ons, die zijn voor een groot gedeelte weg. (weg=pechOp woensdag 10 april 2002 09:47 schreef dekeizer het volgende:
Dus ik ben kansloos vanmiddag?
Verwijderd
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
EUR 1249 dusOp woensdag 10 april 2002 09:50 schreef LG_Greenman het volgende:
Ze kosten in NL 1400 of 1500 euro he !
Stay safe
Nu niet, ik moet zo naar schoolOp woensdag 10 april 2002 09:48 schreef WimB het volgende:
Ah, en nog iets, wij willen ook wel benchmarks
Verwijderd
kk heb hem!
nahh ziet er wel o.k uit van binne
maar toch nog aldi..
(klein moederbord, weinig slots KLEINE KAST)
maar zeker wel leuk aangezien het een kadotje is van mijn pa
kk sluit hem pas zaterdag aan omdat we een computer hok aan het bouwen zijn
en de bladen (pc blade met zon inham erin zodat je beter om je heen kan werken) er nog niet zijn
nah
kk maak dan wel wa pics en da n kun je vrag hoe hij is
als de natwoorde dan nog nie zijn beantwoord
nah
happy me
Correctie, je bent de tweedeOp woensdag 10 april 2002 09:59 schreef dahaaz het volgende:
bwaha k ben de eerste
Verwijderd
contactjesOp woensdag 10 april 2002 08:54 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan?
kk wist al hee lang dat ze nu kwame
en dat je eerst het bonnetje moest hale voordat je e rest kon halen
maar dat is eigelijk vertrouwelijk duz zeg niet teveel
maar in eindhoven kome ze binnekort weer (over een maand waarscheinlijk) dat doen ze vanwege het vakantie geld wat sommigge mense dan inne
3d mark komt er waarschijnlijk ook wel aan dan
En, en, en? Al UT of Quake 3 ofzo geprobeerd?Op woensdag 10 april 2002 10:25 schreef J0YR1D3R het volgende:
W00t, hij doet hetIk zit er nu achter te inetten
Maar, heeft iemand al ontdekt hoe je bij videocapturen (PowerVCR proggie zit erbij) de landkeuze omzet naar Nederland?.. Als ik dat doe vliegt ie op een fout en onthoud ie dus niet dat ik PAL wil en staat ie bij volgende keer dat PowerVCR starten weer op NTSC :\
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
neuh, ik moet nu naar schoolOp woensdag 10 april 2002 10:27 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
En, en, en? Al UT of Quake 3 ofzo geprobeerd?
* J0YR1D3R heeft dat ook, toen ik ff snel keekOp woensdag 10 april 2002 10:29 schreef carnager het volgende:
Hij doet 't inderdaad..* carnager heeft 'm ook al staan te spelen ^_~
Maar, heeft iemand al ontdekt hoe je bij videocapturen (PowerVCR proggie zit erbij) de landkeuze omzet naar Nederland?.. Als ik dat doe vliegt ie op een fout en onthoud ie dus niet dat ik PAL wil en staat ie bij volgende keer dat PowerVCR starten weer op NTSC :\
Verwijderd
Ik heb toen meteen de hele boel geformatteerd, nieuwe partities aangemaakt en xp opnieuw derop gegooid. Loopt sindsdien hier echt als een trein.
Ben héél tevreden ervan hoor
ja in luxemburg is alles goedkoper, de belasting is daar veel lager, kijk maar naar benzine enz.Op woensdag 10 april 2002 10:38 schreef johnnyv.nl het volgende:
Whahahaha, in Belgie is ie 50 Euro duurder
edit:
Shit, in Luxemburg is ie 50 Euro goedkoper
Dus als jullie straks in de zomer van het zuiden terugkomen, neem dan meteen een nieuwe pc mee
maar goed, tis echt voor de gemiddelde gebruiker een echt goede pc.
en het is natuurlijk niet gezecht dat een noname mobo niet goed kan zijn!
Verwijderd
Aktivboxen 520 Watt Wavemaster 26
CD-Brenner Lite-On 40x/10x/24x eIDE 89
CPU AMD Athlon XP 2000+ (1667Mhz) 269
Cooler Alpha Pal8045T diverse Luefter 75.01
DIMM 256MB DDR PC2100 Apacer 99.01
DVD-ROM 16x/48x Toshiba SDM1612 bulk 72
Diskettenlaufwerk TEAC 3,5" 13
Gehäuse Miditower 300 Watt Gross USB 53
HD IBM 80,0 GB IC35L080AVVA 7200rpm IDE 160
Mainboard MSI KT3Ultra KT333 AMD 138.01
Maus PS/2 Win98 6
NW-Karte PCI 100MBit Marke TP 14,00
Soundblaster SB Player 5.1 39
Tastatur 104 Tasten mit W95 PS/2 7.5
VGA Neutral GeForce3 TI200 64MB TV-Out
188
kom ik uit op 1248,53....
Maar wel met kwaliteits spul!
In het verleden waren het custommade asus-boardjes. 's toch niet echt no-name te noemenOp woensdag 10 april 2002 10:47 schreef greatgonzo het volgende:
alleen jamer dat er een beetje brakke componenten in die pc zitten, noname mobo, gf4mx enz.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Nice tryOp woensdag 10 april 2002 10:51 schreef Mr.WWW het volgende:
Kijken hoever ik kom
Maus PS/2 Win98 6
188
Ik mis: Firewire en een uitgebreid software pakket...
~~ meesterprutser ~~
Verwijderd
Verwijderd
die Mainboard MSI KT3Ultra KT333 AMD heeft toch usb 2? vergelijkbaar? en soft ware nou dan duw ik er een koeler van 20pleuro in ipv 75 en een ecs bordje van 85 pleuro ipv 138.01 een no_name DVD, sound on_board dan kom ik toch een heel eindOp woensdag 10 april 2002 10:54 schreef enter.nu het volgende:
[..]
Nice try
BTw dit is dus allemaal van een shop dus niet van de hele wereld het goedkoopst
't wordt een beetje off-topic... maareh.. ik denk niet dat USB 2.0 Firewire gaat vervangen. Ik verwacht dat beide standaarden naast elkaar komen te staan. Er zijn nogal wat DV enthousiastelingen die hun filmpjes via Firewire op hun PC moeten zetten. Vandaar...Op woensdag 10 april 2002 10:59 schreef Mr.WWW het volgende:
[..]
die Mainboard MSI KT3Ultra KT333 AMD heeft toch usb 2? vergelijkbaar? en soft ware nou dan duw ik er een koeler van 20pleuro in ipv 75 en een ecs bordje van 85 pleuro ipv 138.01 een no_name DVD, sound on_board dan kom ik toch een heel eind
BTw dit is dus allemaal van een shop dus niet van de hele wereld het goedkoopst
Trouwens.. kun je ff een linkje posten van de webshop waar je deze configuratie vandaan hebt? Dat is misschien handig voor alle tweakers die net ietsje te laat waren bij de Aldi.
~~ meesterprutser ~~
gewoon ff een maandje wachten, hebben ze dezelfde aanbieding/configuratie maar dan met P4 2.5 GHz ofzoOp woensdag 10 april 2002 11:05 schreef enter.nu het volgende:
[..]
Trouwens.. kun je ff een linkje posten van de webshop waar je deze configuratie vandaan hebt? Dat is misschien handig voor alle tweakers die net ietsje te laat waren bij de Aldi.
ff offtopic, ik heb m'n TV en monitor er ook vandaan, allebei iets van 300 gulden en kwalitatief echt goed!
Wanneer hebben ze daar een keer digitale camera's?
Je hebt wel gelijk, maar ga niet lopen miepen dat AMD minder stabiel is. Dat is gewoon niet waarOp woensdag 10 april 2002 11:11 schreef johnnyv.nl het volgende:
Al die mensen die hier zo leuk hun goedkopere systemen posten: Wees eerlijk. Het moet wel een p4-2000 of een snellere p4 zijn, dat AMD goedkoper (minder stabiel en heter) is weten we onderhand wel, en de software moet er ook bij zitten. Ook vergeet de helft zaken als koelers e.d.. En niet te vergeten dat de kast er ook wel een beetje leuk uit moet zien. De cd-writer van de aldi is geen no-name maar een sony.
Verwijderd
uhh AMD minder stabiel is bagger!Op woensdag 10 april 2002 11:11 schreef johnnyv.nl het volgende:
Al die mensen die hier zo leuk hun goedkopere systemen posten: Wees eerlijk. Het moet wel een p4-2000 of een snellere p4 zijn, dat AMD goedkoper (minder stabiel en heter) is weten we onderhand wel, en de software moet er ook bij zitten. Ook vergeet de helft zaken als koelers e.d.. En niet te vergeten dat de kast er ook wel een beetje leuk uit moet zien. De cd-writer van de aldi is geen no-name maar een sony. Ik zal later vandaag wel eens kijken hoe dicht ik in de buurt kom......... (al zou ik zelf niet voor de gef. 4 mx gaan)
en software nou dat zijn allemaal OEM licenties dus die zijn goedkoper... zou je al moeten zoeken blaat maar mijn systeem is goedkoper! en ik heb een Lite-on fikkert er in (en dies ook nog 4x sneller)
koelers vergeten? die zitter er bij de aldi ook niet bij duhhhh
Er zit een msi mobo in , tenminste door msi gemaakt.
een MSI 6513. volgens Sisoft en 3D2k1 .
Ik heb 3dmark2001 gedraait maar hij doet de Nature demo niet en de Pixel shader test niet!! Hoe kan dit ?
Hij haalt 5816 punten.
En volgens mij is detonator 27.50 geinstaleerd.
Weet iemand toevallig een betre (snellere driver)? want volgens mij is 5800 punten niet zo extreem veel voor een G-kracht4-460. toch ?
Owj ja zou ik dit ding ook kunnnen overclocken via cpucool? in de bios kan het niet
Ik weet namelijk niet welk type mobo ik moet selecteren of welke pll ik heb.
En het netwerk kaartje doet het prima tis een realtek geintegreerd. En of die schijf nou 7200 of 5400 is wet ik nog steeds niet.
kzal ff kijken welk type het is.
Verwijderd
ehhhmmOp woensdag 10 april 2002 11:10 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
gewoon ff een maandje wachten, hebben ze dezelfde aanbieding/configuratie maar dan met P4 2.5 GHz ofzo
ff offtopic, ik heb m'n TV en monitor er ook vandaan, allebei iets van 300 gulden en kwalitatief echt goed!
Wanneer hebben ze daar een keer digitale camera's?
over een maand hebbe ze precies de zelvde
nie da je vrkeerde dinge gaat drome..
Dat ie Nature en Pixel Shader niet draait komt omdat de G4MX GEEN gestripte DX8 GF4 is, maar meer een DX7 GF2 op steroïden. En DX7 heeft dus geen Pixel Shaders en kan geen Nature draaien.Op woensdag 10 april 2002 11:34 schreef henri het volgende:
...
Ik heb 3dmark2001 gedraait maar hij doet de Nature demo niet en de Pixel shader test niet!! Hoe kan dit ?
Hij haalt 5816 punten.
En volgens mij is detonator 27.50 geinstaleerd.
Weet iemand toevallig een betre (snellere driver)? want volgens mij is 5800 punten niet zo extreem veel voor een G-kracht4-460. toch ?
...
...
Verwijderd
kuj betekend da dat ie een paar nieuwe functies niet heefd ?Op woensdag 10 april 2002 11:43 schreef PhatFish het volgende:
[..]
Dat ie Nature en Pixel Shader niet draait komt omdat de G4MX GEEN gestripte DX8 GF4 is, maar meer een DX7 GF2 op steroïden. En DX7 heeft dus geen Pixel Shaders en kan geen Nature draaien.
Ja, dat is precies wat het betekent. Daarom mopperen veel mensen op de 4MXOp woensdag 10 april 2002 11:44 schreef dahaaz het volgende:
[..]
kuj betekend da dat ie een paar nieuwe functies niet heefd ?
Verwijderd
oei, da betekend dat er geen nieuwe engine inzit ?
oftewel een opgefokte geforce3 ?
Verwijderd
en zijn al een hele week tegen mij ma aant zage, mer die denkt dat onzen oude pc nog alt goe is gvd (tis nen p200MMx
hoe kunde de mama rap overtuigen
want ik zijn deze comp echt stront beu ze
mer 'k kan zelf geenen kope, want ik zijn aant spare voor jamboree
Niemand is hier neerlandicus, maar een beetje normaal typen moet kunnen vind ik.Op woensdag 10 april 2002 11:44 schreef dahaaz het volgende:
[..]
kuj betekend da dat ie een paar nieuwe functies niet heefd ?
Stay safe
Verwijderd
maar heb jij da ook of zijn we sarcastish
enne master fx
heb een beetje begrip voor mijn min punt
Off-Topic: Ik zat te twijfelen of ik er wat over moest zeggen, maar laat mensen nou eens gewoon taalfouten maken. We zitten hier toch niet op een forum voor NeerlandiciOp woensdag 10 april 2002 11:51 schreef Master FX het volgende:
[..]
Niemand is hier neerlandicus, maar een beetje normaal typen moet kunnen vind ik.
Verwijderd
zeg iedereen is hier op vrage te stelle en probs. op te losseOp woensdag 10 april 2002 11:51 schreef Master FX het volgende:
[..]
Niemand is hier neerlandicus, maar een beetje normaal typen moet kunnen vind ik.
dus wat maakt da nu uit als je het maar begrijpt (ik heb ook dislecty)
Verwijderd
zo bedoel ik het ook...Op woensdag 10 april 2002 11:59 schreef hikerke het volgende:
[..]
zeg iedereen is hier op vrage te stelle en probs. op te losse
dus wat maakt da nu uit als je het maar begrijpt (ik heb ook dislecty)
kan/kon eht aleen nie goed uitlegge (weer dyslexie ja)
Verwijderd
als ge da hebt en je moet da type, amaai moeilijk ze
Het is meer een opgefokte geforce 2 eigenlijk. Hij mist inderdaad functies die wel eens belangrijk kunnen gaan worden. Neemt niet weg dat je er goed mee kan gamen hoor.Op woensdag 10 april 2002 11:49 schreef dahaaz het volgende:
z die ene functie zo belangrijk dan ??
edit:
oei, da betekend dat er geen nieuwe engine inzit ?
oftewel een opgefokte geforce3 ?
en de rest!quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 10 april 2002 10:51 schreef Mr.WWW het volgende:
Kijken hoever ik kom
Maus PS/2 Win98 6
188
--------------------------------------------------------------------------------
Nice try
p4 is alleen al 437 euro, die fietst de amd er soms uit, laat um maar es op 2.5 draaien wat met een dit mobo misschien wel lukt.(in dat geval is het blazen met de hap)
Zit er een intel 845 in of een een SiS 645 btw?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
intel 845.Op woensdag 10 april 2002 12:07 schreef Spice het volgende:
[..]
en de rest!
p4 is alleen al 437 euro, die fietst de amd er soms uit, laat um maar es op 2.5 draaien wat met een dit mobo misschien wel lukt.(in dat geval is het blazen met de hap)
Zit er een intel 845 in of een een SiS 645 btw?
Maaruh het gaat om wat je er in duwt, en wat de performance is! en de rest van de kwaliteit hardware.....
Heb het probleem hier "opgelost" door de software te installeren die bij de 1.8GHz pc van afgelopen najaar (had me vader gekocht dus da's makkelijk te krijgen dan).. Maargoed, dat hoort natuurlijk officieel niet te moeten om goed te kunnen capturen... Blijf dus alsnog benieuwd naar een "officieele" oplossingOp woensdag 10 april 2002 10:29 schreef carnager het volgende:
Hij doet 't inderdaad..* carnager heeft 'm ook al staan te spelen ^_~
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
van Alu, Memory, netwerk en multimedia..
is er iemand die dit ff kan hosten? mail ik het wel ff...
Je bent gewoon lui. Mijn broertje heeft ook dyslexie, en ik check zijn teksten vaak op fouten. En hij weet heus wel dat er een punt (.) na een zin komt. En daarbij schrijft hij grammaticaal redelijk correct alleen vergeet woorden. Wat jij doet is gewoon lui.Op woensdag 10 april 2002 12:02 schreef hikerke het volgende:
ik vin dyslexie dus een heel moeilijk woord
als ge da hebt en je moet da type, amaai moeilijk ze
Verwijderd
Waarom kun je dat zelf niet? Maar stuur maar ff naar jdboksma@hotmail.com.Op woensdag 10 april 2002 12:57 schreef henri het volgende:
b hier pics van benchmarks.
Knal ze dan ff op endoria. Kunnen we ze meteen zien en dan hoef je (en wij natuurlijkOp woensdag 10 april 2002 12:57 schreef henri het volgende:
b hier pics van benchmarks.
Kunnen we hier nu ff over kappen? Open er een topic over ofzo, maar ga niet offtopic lopen doorzagenJe bent gewoon lui. Mijn broertje heeft ook dyslexie, en ik check zijn teksten vaak op fouten. En hij weet heus wel dat er een punt (.) na een zin komt. En daarbij schrijft hij grammaticaal redelijk correct alleen vergeet woorden. Wat jij doet is gewoon lui.
Verwijderd
Prima systemen, wij hebben zelf de PIII-900, zelf wat dingen toegevoegt: 128 mb en 12x brander toender tijd, nu heb ik er een nieuw mobo en video niet meer voor over dus ik denk dat ik ook maar de volgende aanbieding pak, houd alleen wel in mijn achterhoofd dat je beter wel een ander mobo, video en kastje kan kopen, aangezien het kastje ECHT mini is!!!
Verwijderd
mare er zij ongeveer 21 hoofd soorte dislexieOp woensdag 10 april 2002 12:59 schreef DRaakje het volgende:
[..]
Je bent gewoon lui. Mijn broertje heeft ook dyslexie, en ik check zijn teksten vaak op fouten. En hij weet heus wel dat er een punt (.) na een zin komt. En daarbij schrijft hij grammaticaal redelijk correct alleen vergeet woorden. Wat jij doet is gewoon lui.
+ ontel baar veel varianten
nu ben ik een uitsondering met 6 soorten (normaal heb je ermaar1 of 2)
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| cpu XP2000+: 225,90 mobo Epox 8KTM3: 79,00 ram oem pc266, 256mb: 60,90 video powercolor radeon 8500 205,90 hd 80 gb Maxtor 7200 rpm ata133 137,90 dvd 16x40: 41,00 cdrw 24x10x40: 73,90 kast midi 300w: 37,90 firewire noname: 25,00 lan noname 10/100: 7,50 keyboard cherry g-83: 13,50 muis logitech pilot: 7,50 winxp home legale versie ;): 103,90 speakers creative: 15,90 onboard geluid, usb ----------------------------------------- subtotaal 1035,70 btw 19% 196,78 ----------------------------------------- totaal 1232,48 |
En dat is bij de groothandel, dus veel goedkoper zal je 'em wel niet krijgen. Maw goede aanbieding van de Aldi
En dan te bedenken dat ze daar nog winst mee maken B-)/
Zit nu thuis, maar hij kan goedkoper. Heb een andere groothandelOp woensdag 10 april 2002 14:10 schreef Krankenstein het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 cpu XP2000+: 225,90 mobo Epox 8KTM3: 79,00 ram oem pc266, 256mb: 60,90 video powercolor radeon 8500 205,90 hd 80 gb Maxtor 7200 rpm ata133 137,90 dvd 16x40: 41,00 cdrw 24x10x40: 73,90 kast midi 300w: 37,90 firewire noname: 25,00 lan noname 10/100: 7,50 keyboard cherry g-83: 13,50 muis logitech pilot: 7,50 winxp home legale versie ;): 103,90 speakers creative: 15,90 onboard geluid, usb ----------------------------------------- subtotaal 1035,70 btw 19% 196,78 ----------------------------------------- totaal 1232,48
En dat is bij de groothandel, dus veel goedkoper zal je 'em wel niet krijgen. Maw goede aanbieding van de
Aldi.
En dan te bedenken dat ze daar nog winst mee maken B-)/
ff offtopic: welke?Op woensdag 10 april 2002 14:13 schreef peterzwet het volgende:
[..]
Zit nu thuis, maar hij kan goedkoper. Heb een andere groothandel
Dit voorbeeld komt van Astra. Verder zit ik bij ECL. Die zijn beiden zo ongeveer de goedkoopste die ik ken.
http://www.zdnet.nl/News.cfm?id=16806&mxp=32Op woensdag 10 april 2002 13:52 schreef Spice het volgende:
Geïntrigeerd als we waren door het aanbod gingen de heren van PC Labs deze morgen mee in de rij staan voor de lokale Aldi. Een volledige en grondige test kun je in de loop van vandaag verwachten op ZDNet
~~ meesterprutser ~~
tis een custom made MSI mobo.Op woensdag 10 april 2002 10:47 schreef greatgonzo het volgende:
alleen jamer dat er een beetje brakke componenten in die pc zitten, noname mobo, gf4mx enz.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Tis een MS-6513Op woensdag 10 april 2002 15:11 schreef Breepee het volgende:
[..]
tis een custom made MSI mobo.
En btw,
GR!!!! Jij haalt 100 punten meer als mij!!!!!Op woensdag 10 april 2002 15:14 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Tis een MS-6513
En btw,
[afbeelding]
vaag zeg ..ik haal nog geen 6000 punten....
Hmm, hoevaak heb jij hem gedaan? Ik heb hem 1 keer gedaan. Ik zit nu trouwens @ me oude pc, dus ik kan niet kijken naar instellingen enzo. Vind 6100 nog best wel laag eikOp woensdag 10 april 2002 15:25 schreef henri het volgende:
[..]
GR!!!! Jij haalt 100 punten meer als mij!!!!!
vaag zeg ..ik haal nog geen 6000 punten....
Lijkt me toch de max met een Gefore 4 MX die niet oc-ed is.Op woensdag 10 april 2002 16:02 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Hmm, hoevaak heb jij hem gedaan? Ik heb hem 1 keer gedaan. Ik zit nu trouwens @ me oude pc, dus ik kan niet kijken naar instellingen enzo. Vind 6100 nog best wel laag eikMoet wel beter kunnen.
tis een 4mx. ik denk dat je blij mag zijn met deze score.Op woensdag 10 april 2002 16:02 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Hmm, hoevaak heb jij hem gedaan? Ik heb hem 1 keer gedaan. Ik zit nu trouwens @ me oude pc, dus ik kan niet kijken naar instellingen enzo. Vind 6100 nog best wel laag eikMoet wel beter kunnen.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
mjah, denk dat ik je daar wel gelijk in moet geven. Maar ik zou ik niet zijn als ik meer wilOp woensdag 10 april 2002 16:06 schreef Just_Johnny het volgende:
[..]
Lijkt me toch de max met een Gefore 4 MX die niet oc-ed is.
Verwijderd

als iemand nou eens zijn firewire/modem combo in zijn eigen pc steekt, werkt ie dan?
trouwens, dit ding kan toch nooit ATX standaard zijn? er zitten over extra gaten, dat wordt dus zagen voor de tweakers.
Met de juiste drivers moet dat wel lukken lijkt mij. 'T zou niet afhankelijk van je moederbord mogen zijn hoorOp woensdag 10 april 2002 16:36 schreef BuG2FiX het volgende:
blauwe PCI sloten? hmmm. ik vraag me toch wel af of je dit moederbord zou kunnen vervangen, de kaarten zijn nogal 'speciaal' (modem+firewire op een kaart). Ook is het formaat zeer klein lijkt het.
als iemand nou eens zijn firewire/modem combo in zijn eigen pc steekt, werkt ie dan?
toch als beste getest
Tis inderdaad GEEN ATX, maar mATX. Het typenummer van het mobo is MS-6513, niets over te vinden nogOp woensdag 10 april 2002 16:36 schreef BuG2FiX het volgende:
blauwe PCI sloten? hmmm. ik vraag me toch wel af of je dit moederbord zou kunnen vervangen, de kaarten zijn nogal 'speciaal' (modem+firewire op een kaart). Ook is het formaat zeer klein lijkt het.
trouwens, dit ding kan toch nooit ATX standaard zijn? er zitten over extra gaten, dat wordt dus zagen voor de tweakers.
Er zit een fan op de videokaart, core zit verder naar beneden, zie je niet op de foto. Verder kan je ook nog een 80 MM fan achterin gooien. Maarja, het blijft inderdaad wel en krappe kast. Maar dat is ook wel lekker makkelijk vind ik.Op woensdag 10 april 2002 16:46 schreef BuG2FiX het volgende:
de grote vraag blijft waarom er geen iets grotere kast omheen zit, redelijk cheape oplossing om een 3,5" slot op te offeren voor je frontaansluitingen. Ook de rest gaat qua cooling niet teveel overhouden zo te zien. ik mis ook een fan op de videokaart, mag best.
Verwijderd
Stond vanochtend in de rij voor een kameraad van me.
Jezus wat kunnen mensen een beesten zijn als het om geld gaat, lol, ongelovelijk:O
Het leek meer op counterstrike rush hour dan even bij de aldi boodschappen doen. Winkelwagens voor de ander duwen etc.
Ik denk dat ik hier een half life mod (ALDI RUSH Hour) van ga maken. Anderen kicken met winkelwagens voorkruipen voordat de deur opengaat, slaan, porren, Rennend op iemand inspringen. Allemaal super realistisch natuurlijk zoals het was:O
Natuurlijk kon ik er makkelijk bij komen zonder een hand uit-te-steken gewoon; behendig ontwijken van handtassen etc..
Degene die er om half zes(Hoe GEK ben je???) stond was ls eerste bij de kassa dat wel.
Maar de pc is vet 5989 3d marks.
Wat iedereen vergeet is dat er een gf4mx met dubbele beeldscherm functie inzit, met tv in, vreemd das toch wel ff duurder dan de gewone gf4mx460 pas dus die vergelijken maar ff aan.. Weet iemand misschien welke kaart dit is?
ja, een MSI 8863, staat erop, goed kijken.Op woensdag 10 april 2002 17:31 schreef 666badger het volgende:
Maar de pc is vet 5989 3d marks.
Wat iedereen vergeet is dat er een gf4mx met dubbele beeldscherm functie inzit, met tv in, vreemd das toch wel ff duurder dan de gewone gf4mx460 pas dus die vergelijken maar ff aan.. Weet iemand misschien welke kaart dit is?
Ennuh, mensen wat een beetje aankloten met je Mhz-jes niet kan doen:
std: 300/550
OC: 335/615
Eerst 6102 3D marks (NON-OC)
En nu:
Wh00ps
dan kan je er pas echt mooi mee gamen
Dit topic is gesloten.
![]()