Nature will strike back.....
Hoe krijg je dat voor elkaar? Kijk ik heb wel 'ns een bios opgeblazen maar een geheugenreepje..
Verwijderd
Gewoon even opbellen naar Siemens Nederland, daar vragen ze om een nummer voor te lezen wat op je geheugen staat, dan kijken ze of er nog garantie op zit. Als dat er nog op zit krijg je een RMA formulier toegestuurd om je geheugen mee op te sturen.
dat vin ik dus zo raar hoe kan siemens nou zien of er nou garantie op zit? zij weten toch niet wanneer hij in de winkel gekocht is?
ik heb officieel op men monitor 1 jaar garantie, toennie na 2 jaar kapot was heb ik em naar fabriek gestuurt hup zo een nieuwe. levenslange garantie
. je moet natuurlijk niet naar de winkel gaan war jem gekocht heb dan.
ik heb officieel op men monitor 1 jaar garantie, toennie na 2 jaar kapot was heb ik em naar fabriek gestuurt hup zo een nieuwe. levenslange garantie
Heeft iemand voor mij ook een bon 
Ik heb mijn 128 MB LG PC100 geheugen verziekt:(.
Of is daar ook een importeur van
Ik heb mijn 128 MB LG PC100 geheugen verziekt:(.
Of is daar ook een importeur van
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
Tuurlijk weten ze niet de verkoopdatum, ze weten wel wanneer het naar de desbetreffende winkel is gegaan. Op geheugen zit of 3 jaar of 5 jaar of 10 jaar of levenslang garantie, die 64 mb SDram zal nog wel geen 3 jaar oud zijn en heeft bij die winkel ook niet nog een half jaar in het magazijn gelegen.
Gewoon even naar Siemens bellen dan weet je het zeker.
Gewoon even naar Siemens bellen dan weet je het zeker.
Is allemaal mooi en aardig, maar het stickertje wat er op zit, is nogal zwartgeblakerd. onleesbaar dus.
Nature will strike back.....
Hoe is dat gebeurt dan ? Als de stickers zwart geblakerd zijn heb je denk ik toch geen garantie meer (user abuse).
Een uitgefikte CPU wordt door een leverancier/importeur meestal ook niet vergoed.
Een uitgefikte CPU wordt door een leverancier/importeur meestal ook niet vergoed.
Pagina: 1